Tuesday, April 10, 2007

كفاية تاجات بقي

بقولكم ايه
لما تلاقوني اعتزلت التدوين اكيد هيبقي بسبب التيجان دي
هتستفادوا ايه يعني بجد
غير حرقة دمىىىىىىىىىىىىىىى
ادعي عليكم بايه بس
فاضيالكم انا
التاج الاولاني من
مبرمج حر اللي قعد يمخمخ في تاج عشان يدبسنا فيه ومن تاليفه
بس انا مش هريحه برضه في الاجابة

تكلم عن هواية لما بتمارسها بتستغرق فيها تماماً
وتنفصل عن عالم الواقع لفترة من الوقت أثناء ممارستها

بسم الله الرحمن الرحيم
الاجابة حضرتك ان انا من عادتي اصلا اني مش برد علي حد
واخليهم ينادوا براحتهم بقي
بعمل عبيطة بعيد عنك
بس بجد يعني زمااان كنت برسم حلو اوي
وكنت لو برسم لوحة لازم اقعد عليها لحد ما اخلصها ان شالله اقعد عليها تلات ايام
ولا يهمني
ولا علي بالي
ينادوا وانا ولا انا هنا

برضه اللعبة بتاعتي اللي هي الريشة الطايرة اللي بلعبها لما اكون في التمرين
ولا في ماتش
الناس كلها ممكن تنادي عليا
وانا ولا هنا
هههههههههههه
فاكرة في مرة كنت بلعب ماتش مهم وعماله العب للبت علي الباك يعني المفروض ناحية اديها الشمال
اللي هي عادة بتبقي نقطة ضعف للخصم لصعوبة صد الريشة من الناحية دي
والمدرب بتاعي عمال يزعقلي
وينده
وانا ولا انا هنا
ولا يهمني
ولا علي بالي
ينادي
وانا في الضياع
فيييييييين وفييييييين بقي بعد الشوط الاولاني لما خلص وكنت خسرته
المدرب نزل ليا عشان يديني النصايح
كان عايز يديني قلم علي وشي
قلتله مانت عارف اني لما بلعب مش بركز غير في العب بس
قالي يا حمارة كنت بقولك البت شولة
مش تلعبيلها علي الباك
قلتله يا رااااااااجل تصدق ولا اخدت بالي
والماتش انتهي اتنين واحد ليا

يلا كفاية كدة بقي

نخش بقي علي التاج التاني بتاع الواد
اودي
اصل الواد دة عارفني كويس وعارف ثقافتي
اصلي ثقافتي لندن
بعتهولي بالانجليزي

يا مسهل يارب

section 1
last beverage?

امممم
شاي بلبن حضرتك

last phone call ?

مممممممم
طب ليه تخلوني اكدب عليكو
عامة يعني بما اني مش برد علي الموبيل دلوقتي خالص
فاخر مكالمكة كانت علي تلفون البيت من شخص عزيز عليا اووووي


last instant message ?

مش فاهمة هل انا بعتها ولا اتبعتتلي
بس في كلا الحالات من والي شخص عزيز عليا

last cd played ?

اممممممممممم
سي دي كانت عليه مجموعه اغاني وموسيقي اداهاني برضه شخص عزيز
ومش في حد غتت يسالني مين عزيز دة

last time u cried ?

النهاردة

last text message

ممممممممممممممممم
برضه كانت لشخص عزيز اووووووووي
قلنا ايه

Section 2 - Have You Evers
:1. dated someone twice?

كلا وابدا واطلاقا وحتما لا
ابسلوتلي لا

hv u evers been cheated on ?

مش عارفة هل دي معناها اني انا اللي اتخدعت او انا اللي خدعت
بس انا اتخدعت دي فدي كتيييييييييييييييير من حنفي ابو دقة وغير ابو دقة وغيره وغيره
لكن خدعت دي لا اعتقد اني عملتها مع حد ابدا

3. kissed someone & regretted it?

ههههههههههههههههه
اه
شمشمونة القطة بتاعتي اللي ماتت
بستها وهي عيانة وبالتالي لما بستها اتنقلت ليا العدوي جالي نزلة معوية بعيد عنكو

lost some one special?

يوووووووووووووو كتييييييييييييييييييييير
حنفي ابو دقة وغير ابو دقة وغيره وغيره

been depressd ?
ييوووووووووووووووووو كتييييير حنفي ابو دقة وغير ابو دقة وغيره وغيره

تقريبا طول عمري مكتئبة

وبعدين مش ابقي سمرا يعني لو مش كنت كدة

6. been drunk and threw up?

استغفر الله العظيم
انا كبيري اشرب شاي بلبن وفسكافية حضرتك

Section 3 -
List 3 Favorite Colors

اممممممم
بحب اللون الموف الهادي
والاسود
ولون السما وقت الغروب

Section 4 - This month have you
Made a new friend?

الحمد لله كتير وكلهم اخواتي وحبايبي

2. Fallen out of love?

تقدروا تقولوا كدة

3. Laughed until you cried?

ههههههههههههههههههه يووووووووووو كتير
حنفي ابو دوقة وغير ابو دقة وغيره وغيره

Met someone who changed your life?

الحمد لله ربنا انعم عليا باصدقاء فعلا قدروا يغيروا في حياتي كتير
مش هقدر اجيب اسامي عشان مش حد يزعل
بس الحمد لله اني كمان قابلت ناس بتمني انها فعلا تكون معايا علي طول

5. Found out who your true friends were?

الحمد لله برضه ربنا وقفلي شوية بنات زي السكر اكيد هما عارفين نفسهم كويس اوي
وبجد بحس ان ربنا هيكرمني بيهم

6. Is there something you want to tell someone?

اه الحقيقة
وهما عارفين كويس انا عايزة اقولهم ايه


7. Would you kiss anyone on your top friends?

هههههههههههههههههه هو اصحابي البنات لما ابسوهم يبقي حدث جليل ولا ايه

8. How many people on your top friends
do you know in real life?

جينا للنكد بقي
اصحابي الحقيقين للاسف مش ليهم وجود
بس ربنا اكرمني بناس عرفتها من خلال المدونة بجد مليان عليا حياتي
وتقريبا مش محسسيني بدة او بحاول اقنع نفسي بدة

9. How many kids do you want to have?

:((
:((
بتمني ان يكون عندي اتنين
بس اللي يجيبه ربنا يبقي الحمد لله

10. Do you have any pets

اه طبعا دة ابني الاولاني
القط بتاعي ربنا يخليه ليا يارب
اسمه لي لي
اصلي كنت فاكراه قطة في الاول

وبعدين كان عندي سلحفة مسمياها كبالص
وماتت
ثم قطة زوجة لي لي اسمها شمشمونة
وماتت
وبعدين ربيت كتاكيت وارانب
وبعدين ربيت عصافير
وانا صغيرة مش عارفة ازاي جالي قلب اربي ضفادع
وبعدين جاتلي هواية غريبة اني اربي نمل
وكلهم ماتوااااااااااااا
عاااااااااااااااااااااااا

11. Do you wanna change your name?

لا اعتقد اسم سمرا و اانوج عاجبني ومش عايزة اغيرهم ولا اغير اساميا

12. What did you do for your last birthday?

عيد ميلادي اللي فات اتعملي حتة عيد ميلاد علي الاسبيس بتاع طارق اللي هو سجين في قلب الوطن
كان اوعي وشك
وبعدين عملت لنفسي كوباية شاي بلبن ونمت

13. What time did you wake up today?

الساعه 12 ونص الضهر

14.What were you doing at midnight last night?

امممممم
الاول بعت رساله علي الموبيل
ثانيا قريت قصيدتي المفضلة
ثالثا قريت اذاكار النوم ونمت
وعلي راي اخويا نوم الظالم عبادة

15. Name something you CANNOT wait for?

حاجة واحدة بس
هما تلات حاجات بصراحة
الاولانية اني اخلص من ام امتحانات الماجيستير
ثانيا اني اناقش رسالتي علي خير
ثالثا اللي اي بنت بتتمناه انها تتجوز

16. Last time you saw your father?

وليه اخر مرة ما هو جنبي اهو
:(

. What is one thing you wish you could
change about your life?

اني انسي كل الماضي اللي مريت بيه

18.What are you listening to right now?

اغنية انا مش معاهم اللي في الفيلم انا مش معاهم بتاعت بهاء سلطان

Have you ever talked to Tom?

هههههههههههههههههه
الله يخربيتك يا اودي
مين توم دة ياض


20. Have you ever talked about
someone behind their back?

ههههههههههههههههه في الاول كنت اقعد اتكلم وانا مش واخدة بالي وفي الاخر اقول يله ربنا يهدي
لكن الحمد لله دلوقتي بحاول اذكر بالخير

What’s the last piece of clothing you
borrowed from anyone?

يا جماعه انا بخاف من الجرب وبعدين مش في حاجة مضمونة الايام دي
بس بصراحة يعني
يوم ما جالي عريس الغفلة اللي قالي انتي كبيرة دة وعرفت من بابا انه طويل
البت جهاد سلفتلي الجزمة اللي بكعب
اصلي انا عمري ما لبست جزمة بقضيها كوتشيات بقي
بس يوميها البتاعة اللي بكعب دي اخري كان امشي لحد الصالون بيها
وكنت هرميها في وشه في الاخر

Who’s getting on your nerves right now?

لما بفتكر اني جرحت حد او ضايقت اي حد

23. Most visited webpage?

البلوج بتاعي طبعا

24. Coke or Pepsi

ميرندا تفاح بعد اذنك

25. Mac or PC?

انا اعترض
واشجب واندد
ومش ليا فيه
اصل بصراحة مش فاهمة
غير الكلمة الاخيرة بس تقريبا كمبويتري انا
والله اعلي واعلم

so to whom i will send the tag ??????!

اه جيناا بقي للتشفي
بما ان مبرمج حر مصمم يبعتلي تاجات فالتاج الانجليزي دة
هو هيجاوب عليه
والتاجين الاتنين دول هيجاوب عليهم طارقين
طارق سجين في قلب الوطن عشان بيقعد يدعي عليا
ومش فاضي
وطارق واحد من الناس عشان مش بيحب التاجات خالص

Labels:

74 Comments:

Blogger واحد من الناس::طارق:: said...

ليه بس الاذي دة ...
يا ستى مانتى عارفة انى مش بحب التاجات
بس على العموم فى حل وسط يخلصنى من المطب دة
انا هاجاوب التاج اجابة مشفرة واديكى انتى مفتاح الشفرة .. عشان مش تزعلى

Tue Apr 10, 12:35:00 AM GMT+2  
Blogger ~ Bato0ot ~ said...

3ala fkra ana m2rtsh el tag kolo fe 7aga ghareba fel font 3amal ykbar ykbar w ana msh shyfa 7aga!!!! :(:(

Tue Apr 10, 01:02:00 AM GMT+2  
Blogger Diyaa' said...

بصي ..
أنا مش هقول غير 3 حاجات
أول حاجة ..أتمني النسيان ميكونش بالشكل ده ..يعني متنسيش الماضي المؤلم والتقيل ..لأ تنسي الألم وتخرجي منه بدروس وعبر ..مفيش حاجة بتحصل لينا وفينا إلا لحكمة من ربنا ..وده رأيي يعني ومش متخيل إن بعد كل اللي مريتي بيه عايزة تنسي أهم حاجة..
الخبرة المترتبة علي الماضي ده ..اكيد فيها جزء إيجابي..
تاني حاجة ...بليز متعيطيش تاني لحسن أنا مصدقت خلصت الكريديت بتاع الدموع ومش عايز أفتح كريديت تاني
تالت حاجة ...مبروك وعقبال الخطوبة :$
سلام عليكم و مفيش حد ميحبش لون السما وقت الغروب
وصحيح مين توم ده ؟:(

Tue Apr 10, 01:09:00 AM GMT+2  
Blogger SomeOne said...

ههههههههههههههههههههههه

مش انا لوحدي اللي ساقط انجليزي


انت عارفة ان جالي نفس التاج وغلطت نفس الغلطة
والله اعلم

Fallen out of love
عكس
Fallen in love

كده عزيز ح يزعل

-:P
-:P
-:P
-:P

Tue Apr 10, 01:20:00 AM GMT+2  
Blogger إبـراهيم ... said...

طيب يا سمـرا أحب أهني نفسي أولاً ، وأشكر عزوووو تااانيًا ( هوا اللي صحاني ، ودخلت قدرًا عندك) لأني كتبت رابع تعليق ف وقت قياااااصي ، وثالثًا ردوك تحفـة وتخنق الذين يرسلون التاج أصلاً ، وأنا عكس بطوطة حسيت موضوع تكبير فنط الخط ده مقصووووود جدًا من سمــرا ...

وابقي فكريني إني عاوز أعمل موضوع= بوست عن التاجااااات ..سألوني ، لا سيما إني مبعوتلي 5 لغااااااااية دلوقتي ما رديتش على ولا واحد منهم
.
.
.
تحياااااااتي ، وباركي لعز صدور ديوانه الجديد

Tue Apr 10, 02:13:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

سلامات تاني مرة م البلديات
أولا احنا منقدرش على زعلك يا ست الكل
بس بصراحة انا مكنتش بسيب كومنتات
عشان عدد التعليقات كان بيبسطني وبيحبطني في نفس الوقت
عشان ما بحبش اركب في آخر عربية في الترام
وبعدين بوستاتك على قد ما هيا حلوة فهيا طويلة
وانا لسه من الناس اللي بتخلص فلوسها ع السجاير والسيبر
فساعات بنحاول نفلسع من النت بدري عشان نوفر حاجة للمهر
واكيد العروسة هتبقى من ناحيتك
ثانيا موضوع التاجات ده عامل زي قعدات الصراحة اللي ذكرياتها معايا مش لطيفة خالص
ولاد بتشتم في ولاد وبنات بتضرب في بنات
والكل في الآخر بيعيط
ــــــــــــــــــــــــــ
وع العموم انا ناوي اشوفك قريب في لقاء المدونين وساعتها بلاش تنفيض
هعرف الموعد من ابراهيم معايا
أوكيه ومبروك على ديوان عزووو
اللي مجبش سيرة ليا عنه خالص
ـــــــــــــــــــــــــــ
سلملي تاني مرة عليك وكمان ع الشخص العزيز بتاع المسجات اياها
وارزقنا يا رب بمسج من سمرا
وشقرا ........الخ

Tue Apr 10, 02:33:00 AM GMT+2  
Blogger إبراهيم محسن said...

يعني انت رخمة
عارفة ان طارق مش بيحب التاجات ودبستيه فيهم
بصي وادي محمد مصر هي امي كمان
اصله بيكره التاجات
بيطلعلوا حبوب في وشه لما يعرف ان حد مررله تاج
:)

يووووه نسيت
بصي يا بنت انتي بما انك من المدونين القريبين إلى قلبي فأنا خفت مش تدخلي مودونتي اليومين دول.. فالعزومة تروح
دي عزومة عازمك ولازم تيجي
على الله متجيش هفجر نفسي فيكي
ده لينك العزومة
http://hearttrainer.blogspot.com/2007/04/wama.html
يالله وريني همتك
واياك تقولي العزومة وصلت متأخر
هدمرك
انا أصلاً مأخدتش الأوكيه من فريق واما إلا النهارده الصبح
سلام

Tue Apr 10, 04:41:00 AM GMT+2  
Blogger إبراهيم محسن said...

بصي يا حاجة
بما ان الوقت ضيق جداً عاوزك تساعديني
خدي اللينك بتاع الدعوة دي وهحطيه في بوست عندك
علشان الحفلة بكره وانا خايف لحد يزعل مني
سلام

Tue Apr 10, 04:55:00 AM GMT+2  
Blogger Shower-Mirror said...

انا من زمان باجى هنا و اقرالك ... بس المره دى بجد انا كان لازم اعلق ...


بصى انا بجد ضحكت من قلبى انتى دمك خفيف مووت و تلقائيه جدا ...

ميرسى انك غيرتى موودى بجد ..

و برجاء اعتبارى صديق جديد للبرنامج ...:) و انا مستنيكى تزورينى ..بس فضى نفسك و اقرى البلوج بتاعى كله ...سامعه ...كــــله ...


و من فضلك لو سمحتى ... ليا طلب صغير

سلميلى اوى على الاخ عزيز عندى :)

و الاخ حنفى ابو دقه ... و قوليله لما يخرج من السجن فلوسه عندى ...ده حبيبى


مستنيكى :) ... و مجهزلك الشاى بلبن

Tue Apr 10, 07:47:00 AM GMT+2  
Blogger Tamer Nabil Moussa said...

يا انجوووووووووج

اشد فى شعرى منك ولا اعمل اية بس

يابنتى ارحمى نفسك

اعملى زى لاتردى على اى تاج


انا شايف انة وجودة زى عدمة وبعدين الحكاية بتاع التاج دى بوخت اوى بجد

تحياتى

Tue Apr 10, 09:24:00 AM GMT+2  
Blogger عبدالله said...

ازيك انجي ايه اخبارك
البوست المره دي في روح جميله شويه ده معناها نفسيتك بتتحسن اه
:)
علي العموم موضوع عزيز ده خبر جديد ورائع اتمني انه يغير حياتك للافضل بس المفروض نعرفه الاول
اتمنالك السعاده دايما ان شاء الله
:))))))

تحياتي

Tue Apr 10, 11:59:00 AM GMT+2  
Blogger Ma 3lina said...

el font kbeeeeeeeeeer gedan m3rftsh 2a2rah 7aga''

enty ya zefta ezhery 3la el messenger badl ma agelak sem3ty :(

Tue Apr 10, 12:29:00 PM GMT+2  
Blogger safa7_karmooz said...

يالهوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ايه يا ماما العذاب ده....

هوا اللى نعمله فى الناس يطلع علينا....

طب انا فى سيبر وشاشة من ايام زماااااااااان...ومكفتش كمان ....

انا لحد مكان التاج كويس ..والفونت كونيص كنت متابع...بعد كده تهت....

وجبت الكومنتس من تحت خاالص

بس فيه حتت اكتئاب كتيير ليه بس ...؟؟

----------------

بعتذر انى مكنتش بعرف ااعلق على البوستتات اللى فات بسبب انى دايل اب...وبقعد استنى البوكس بتاع الكومنتتس يطلع...مبيطلعش ..:)

Tue Apr 10, 12:47:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

أسئلة رائعة بس الأجوبة أروع

حسيت نفسي عرفتك أكتر بمرحك ياانوج

ربنا يخليك ويديك الي ببالك

Tue Apr 10, 01:18:00 PM GMT+2  
Blogger Anima said...

حنفي ابو دوقة وغير ابو دقة وغيره وغيره مين دول؟
و بعضين مين شخص عزيز ده؟

هو إنتي ما كنتيش تعرفي إني أنا مغربية؟

Tue Apr 10, 04:23:00 PM GMT+2  
Blogger No Fear said...

السلام عليكم
حنفي ابو دقة وغير ابو دقة وغيره وغيره
مين دول؟
هو الحقيقة في حاجات كتير نفسي أعلق عليها بس أنا عاوز أنام
لو صحيت هأبقي أعلق تاني
أيوة كده
كلام سلس مفهوم

Tue Apr 10, 05:38:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

egabatek 7elwa ya samra222

ta7yatyy....lwla enny gawebthom kont 7akadt 3alehom :D

Tue Apr 10, 05:47:00 PM GMT+2  
Blogger yasmina said...

ايه يا ستي الانجليزي دي
ده انت بتجاوبي اجابات مش معقولة
وبعدين يا رب تنسي
وتخلصي الماجستير
واهم حاجة تلاقي عريس لو عاوزة

Tue Apr 10, 07:04:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

طارق

اذي ايه بس دة كميل خالص
وبعدين انا عارفة ان انت مش بتحب التاجات بس لازم تعملواا وهتعملوا يعني هتعملوا
هههههههههههههه دة علي اساس اني توم كروز يعني وهفك شفرتة التاج
عامة انت عارف انا عمري ما بزعل منك ابدا
___________________________

بطووط

عامة انا ظبط الخط يا سيتي عشان خاطرك تعالي اقريه تاني بقي

Tue Apr 10, 07:35:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ضياااااااااااء

اكيد انا مش ناسية يا ضياء والخبرة اليل اخدتها من الماضي مش قليلة صدقني
بس بتوجع اوي عشان كدة اتمنيت اني انساها
والحمد لله علي كل شئ
هههههههههه
لا مش تخاف انا كمان الكريديت بتاعي قرب ينتهي
بس انت ادعيلي
وربنا يخليك يارب يا ضياء
بس انت ادعيلنا
في ناس مش بتحب لون الغروب
وبعدين توم دة مش عارفة بجد مين دة اسال اودي كدة
___________________________

شادي فايد

ههههههههههههههههه
يا ابني انا كنت مدرسة لغات اه
بس اخر مرة قلت فيها ثانك يوو
كانت من 7 سنين
هههههههههههههههه
لا عزيز مش هيزعل
ماهو مش كان فاهمها برضه
هههههههههه

Tue Apr 10, 07:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ابراهيم معايا

لولولولولولولويييييييييي
مبروك يا هيما التعليق الرابع
ههههههههههههه
وهو المطلوب اثباته اني اخنق الي بعتوه وعلي الله يحرموا بقي ويبطلوا يبعتوه
وعامة هبقي افكرك ان شاء الله
اه منهم تاجين انا باعتاهم يا ابراهيم انت والي معاك
اكيد هزوه واشوفه
___________________________

نيجمووو

سلامات سلامات سلامات

هههههههههههههههه
حتي انت بيحبطك
طب ليه بس
هههههههههههه
طبعا يا سيدي دة انا اجيبلك عرايس ما يعلم بيهم الا ربنا
وعندي ليك شوية بنات انما ايه مش عايزة اقولك بقي
بس التاجات انا مش شتمت فيها حد

بالنسبة للقاء فدي بقي مش متاكدة منها بس ربنا يسهل ان شاء الله
هههههههههههههه الله يبارك فيك وعقبالك
بس اصل دي بقي ناس وناس
انا بهدي النفوس بس
ههههههههههههه
عامة لما اجيبلك عروسة هخليها تهريك مسجات

Tue Apr 10, 07:37:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ابراهيم محسن

ههههههههههههههه طبعا
مش مشكلتي هيعملوا يعني هيعملوا
دة انت واطي اوي يا ابراهيم
يعني انت داخل يله عشان خاطر ام البوست بتاعك دة
بالنسبة للعزومة لو مجانا اوكي لو مش مجانا مش اوكي
وتقريبا في كلا الحالتين مش اوكي
عامة شوفتك بوستك بس مش علقت
___________________________

ابراهيم تاني

اعمل ايه يا اخويا
اعمل حاجة انا هروحها اصلا
بس ربنا يسهلها بق ومش تخاف مش في حد هيزعل منك

Tue Apr 10, 07:37:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

shower-mirror

يا راااااااااااجل
وفينك بقي من زمان
المهم بجد انك ضحكت
العفو يا فندم زورونا تجدوا ما يسركم
هههههههههه وعامة جاري التنفيذ وهزورك اكيد وهقرا البلوج
ههههههههههههههه
يا عمنا دول من شخص عزيز واحد
دول عزيزين كتير
هههههههههههههههههه
طالما فيها شاي بلبن يبقي اشطة فوريرة وجاية
___________________________

تامر

يا ابني طب اعمل ايه بس
عامة يعني خلي شعرك مكانه
انا اللي هشد في شعري
مانا لو عملت كدة الناس هتزعل مني
ههههههههههههه
استمتع يا سيدي
هو فضايح بس عادي بقي

Tue Apr 10, 07:37:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

عبد الله

ازيك يا عبد الله انا الحمد لله
الحمد لله احنا كنا فين وبقينا فين
ههههههههههههههههه
عموووووو عزيز
دة كان موجود في فيلم ماجدة حضرتك صح
اكيد ان شاء الله كل خير
ربنا يخليك يا عبد الله يارب
__________________________

ما علينا

غيرته يا مرام
وبعدين يا بت انتي
انتي بتزعقيلي كدة ليه
عامة غيرته عشان خاطرك انيت وبطوط
وانا هظهرلك لك اونلاين اكيد
بس انتي تعالي
وحشاني والله

Tue Apr 10, 07:38:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

سفاح كرموز

وايها عذاب يا ابني
انت مش متخيل
دة انا لو بكتب في قصيدة ولا في شعر
مش هيتعبني كدة
احلي حاجة بقي حضرتك اني مش فهمت اي حاجة من تعليقك بجد
هههههههههههههههههههه
بس عامة مش مشكلة ولا يهمك
بس برضه مش فاهمةةةةةةةةةة
___________________________

ليندا

ههههههه ربنا يخليكي يارب
المهم ان الاجوبة عجبتك
اللهم امين
يوريحك يا ليندا يارب
ويريح قلبك
يارب

Tue Apr 10, 07:39:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

انيما

هههههههههههه
بصي يا ستي حنفي ابو دقة دة كان في مسرحية اسمها الجوكر بتاعت محمد صبحي
وكان في لقطة بيقول فيها الجملة دي
اما بقي الشخص العزيز دة
فدة برضه كان فيلم لماجدة كل شوية تقول فيه عمووعزيز
بس في فعلا اشخاص عزاز عليا اوي
اخيرا بقي
مش كنت اعرف ان انتي مغربية لان لهجتك وطريقتك في الكتابة مش مبينة دة
بس مش ناوية بقي تنورينا في مصر
علي الاقل عشان اخد منك حق الديوان
ههههههههههه
___________________________

نو فيير

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
اتفضضلللللللل
يا راجل خليك سلس كدة
هو فيه حد مش عارف مين ابو دقة
دة انت بتاع الشيعبي
عامة هستناك تاني عشان تصحي وتعلق
فوق بقي

Tue Apr 10, 07:40:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ارتعاشات

ههههههه الله يكرمك يا ابني
يا سيدي جاوب عليهم تاني مش هقولك لا مني ليك بقي
__________________________


ياسمينا

ههههههههههههههه
وحياتك مش بايدي هي بتيجي معايا كدة
يارب يسمع من بقك ربنا يااااااااااااااااارب
منوراني

Tue Apr 10, 07:41:00 PM GMT+2  
Blogger Anima said...

يا لهوي حق الديوان؟؟؟؟ هو ده كرم الضيافة عندكم في مصر؟
اسمعوا يا مصريين البت سمرا بهدلت بكرامتك الأرض
حتديني الديوان و لا زيد كمان؟

Tue Apr 10, 09:16:00 PM GMT+2  
Blogger قاسم أفندي said...

عجبني أوي مشهد البوسة بتاع القطة ده
بس مش يمكن تكون البوسة دي هي اللي موتت القطة المسكينه؟
هههههههههههههههه
يالا حمد لله علي سلامتك عموما
:)

Tue Apr 10, 09:18:00 PM GMT+2  
Blogger إبراهيم محسن said...

يا ستي أنا اللي عازمك يعني مجاناً وعيب بقى لازم تيجي وسيبك من البوست بوست ايه.. انا عملت اللي عليه وخلاص.. الناس كلها داخله عندي تعتذر بس.. خنقوني

سلام

Tue Apr 10, 09:55:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

انيما

ههههههههههههههه يا بت انتي هتفضحيني
يبقي شكلك مش عارفة المصريين صح
وبعدين مين كرم دة اللي بتقولي عنه
بس انتي تعالي بس ومش ليكي دعوي
واستري عليا الله يستر عليكي
وبرضه هتدفعي حق الديوان
__________________________________

قاسم افندي


ههههههههههههههههه
هو دة اللي لفت نظرك في الموضوع كله
طب اقولك علي الاغرب بقي
القطة بتاعتي اللي ماتت دي كان عندها اصلا نزلة معوية
والمفارقة بقي اني لما اتعديت منها
اخدت من نفس الادوية بتاعتها
فكرتني بفيلم لبني عبد العزيز ورشدي اباظة وهو بيديها نفس علاج الحمار

Tue Apr 10, 09:56:00 PM GMT+2  
Blogger Noony said...

يا انجي يا مفترية
حنفي ابو دوقة وغير ابو دقة وغيره وغيره
كل دووول؟
أنا عارفة..وأكتر كمان
:)

ربنا يكرمك يا رب

Tue Apr 10, 10:40:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

سمراء

انا كنت واقعة من الضحك كل ما تقولي حنفي ابو دقة و غير اوب دقة و غيره و غيره ههههههههههه

دي سيم ده يا اختشي؟

ههههههههه

سلاماتي

كل تاج و انتي بخير

Tue Apr 10, 10:47:00 PM GMT+2  
Blogger Reemo said...

سمرا
انتى باين عليكى عيله ابو دقه دول تاعبينك اوى
انا لو منك ولا اعرفهم تانى
وبعدين انا مش هسالك مين عزيز علشان مبقاش رخمه
انا بس هقولك
how is 3azez?
بجد اجاباتك عسل خالص
كل تاج وانتى طيبه

Wed Apr 11, 12:18:00 AM GMT+2  
Blogger الأرمـوطــي said...

انا قلت اعدى اقول مساااااااااااء الخيييييييييييييييييييير.....وكل سنة وانتى طيبة
سلام

Wed Apr 11, 01:06:00 AM GMT+2  
Blogger MoHaMeD HoSSaM said...

يا حلاوة على التاج يا حلاوة بس اى الثقافة العليا دى وانجليزى وحركات


اوعى يحسدوكى

بس ما شاء الله التاجات عندك بقت اكوام اكوام اكوام

Wed Apr 11, 01:28:00 AM GMT+2  
Blogger elkamhawi said...

قشطة صباح الفل حبيت ارمى التماسى بس

Wed Apr 11, 01:41:00 AM GMT+2  
Blogger يا قلبي يا غريب said...

السلام عليكم
كما انتي اي حاجه بقي و لاكن جميله الي
اقصي حد

اسال الله العظيم رب العرش العظيم ان يحفظك من كل شر

Wed Apr 11, 01:51:00 AM GMT+2  
Blogger zordeak said...

اجاباتك زى العسل

____________________________

طمنينى عليكى بقى


______________________________


زعلان منك


:(


________________________________

وحشااانى خاااااااااااالص



_________________________________


قلقااااااااان عليكى موووووووووت

Wed Apr 11, 02:32:00 AM GMT+2  
Blogger زحل الفلكي said...

معلش يا سمرا مقريتش التاج

بس جيتلك علشان محتاجين مدونين مصر يساهموا مع مدونين بورسعيد في الحملة اللي كاتبين عنها لدعم ضحايا رحلة شرم الشيخ

فيه 6 حالات حرجه في معهد ناصر في القاهره
ياريت لو حد فاضي يروح يزورهم ويحسسهم ان الناس في بورسعيد كلهم معاهم ومتضامنين معهم تضامن كامل

وبسبب الحادث ده تم الغاء احتفالات شم النسيم في بورسعيد

كاتبين الدعوة دي عند كل مدون بورسعيدي عرفنا نوصله

Wed Apr 11, 03:14:00 AM GMT+2  
Blogger Masry said...

انا حنفي ابو دقة ... حد بينده عليا D:
صحيح يا سمرا عزيز بيسلم عليكي و بيقولك افتكرية بكباية شاي بلبن و شوية بسكوت ولا حاجة
انا مش غايظني غير البت الشولة اللي انتي كنتي بتلعبلها باكات دي و الراجل اللي واقف برة دة ماكانش عارف يرميكي بطوبة في دماغك ولا حاجة علشان تردي عليه .

Wed Apr 11, 08:36:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

noony

طبعا كل دوووول
هههههههههههههه
اديكي عارفة اسكتي بقي واستري عليا
اخبارك انتي ايه قمر
___________________________

ايبي

ههههههههههه
بتضحكي عليا ياايبي
وحياتك ولا سيم ولا حاجة
بس هي جت معايا كدة
اه وانا بخير لحسن كل تاج بموت بعديه

Wed Apr 11, 10:22:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ريموو


هههههههههههه دي عيلة ناقصة اساليني انا
ههههههههههههه
عزيز بخير وبيسلم عليكي اوي
انتي اللي عسلة يا جميلة
الله يخليهوملك يارب
___________________________

الارموطي

قصدك صباح الخير يا بيه
جايلي علي وش الصبح وتقولي مساء الخير
وانت بالصحة والسلامة بس بمناسبة ايه

Wed Apr 11, 10:22:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

محمد حسام

ههههههههههههههههههه
شفتني وانا مسئفة
لا مش تخاف خليتهم يبخروني قبلها
ههههههههههههههههه
الله يلعن حنفيابو دقة
___________________________

القمحاوي

قشطة عليك انت يا قمر
المهم انك رميتها سبني القفها منك بقي

Wed Apr 11, 10:23:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

يا قلبي يا غريب

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
رنا يخليك يارب
ويارب يتقبل منك
اللهم امين
ايانا واياكم يارب
___________________________

زورديك

ربنا يخليك يا احمد يارب

انا الحمد لله بقيت احسن دلوقتي
وعشان خاطري مش تزعل مني
هي كانت لحظة وكنت مكتئبة فيها فمش تزعل بقي
وانت والله واحشني اوي
ولا مش تقلق انا كويسة والحمد لله
المهم انت اخبار امتحاناتك ايه

Wed Apr 11, 10:23:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

زحل لفلكي

لا ولا يهمك يا محمد
ان شاء الله ربنا يقدرنا ونقدر نعمل اللي فيه الخير
المهم اني هفهم اكتر لما اجيلك
ربنا يرحم اموات المسلمين يارب ويشفي كل مريض
___________________________

انسان

ههههههههههههههههههه
علي فكرة بقي عزيز مش بيحب الشاي بلبن
اصله كييف قهوة
ههههههههههههههه
هي كانت غاياك لوحدك
دة المدرب بتاعي كان هيتشل مني
دة اللي عرفته بعد كدة انه كان مصمم ينزلي يكسر عليا المضرب واللاعيبا زمايلي اللي حاشوه
هههههههههههههه
ماا مركزة في الماتش بقي ومش واخدة بالي ان البت شولة

Wed Apr 11, 10:23:00 AM GMT+2  
Blogger GEBSON said...

هو مخمخ فى الاسئله صحيح بس انت افحمتيه بالاجوبه..... برافوا
:)
تحياتى

Wed Apr 11, 12:37:00 PM GMT+2  
Blogger الأرمـوطــي said...

شم النسيم بس انا ملحقتش اشم انا عايز شمة.......سلام

Wed Apr 11, 03:04:00 PM GMT+2  
Blogger 3aziz 3eni said...

This comment has been removed by the author.

Wed Apr 11, 04:08:00 PM GMT+2  
Blogger 3aziz 3eni said...

انت حكاية
بنوتة تحفة مبروك مقدما على الرسالة

Wed Apr 11, 04:10:00 PM GMT+2  
Blogger حصان بري said...

هههههههه يعني طلعت شوله في الاخر
له حق المدرب يكسر دماغك وانتي عماله تلعبيلها علي ناحيتها

التاج التاني ده طويل بجد
برضه بكيتي النهارده نفسي اشوف حد يجاوب عن السوال ده بمده بعيده شويه
حلو عزيز وحنفي ابو دقه دول..... بيفيدوا...
شفتي الدنيا مش مقلوبه قوي اهو...
احنا بس اللي بنبصلها واحنا واقفين علي دماغنا...
ايه حكايه العريس ده بالمناسبه

Thu Apr 12, 12:05:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

والله يابنتى انتى زى العسل وبالنسبه لحنفى ابو دقه وغير ابو دقه فكرتينى دول روحى روحى روحى الله يحرقهم بجاز هاهاهاها مأثرين فيه برضه وربنا يوفقك يارب فى الماجستير والدكتوراه كمان والعريس الى تتمنيه يارب سلمى

Thu Apr 12, 12:28:00 AM GMT+2  
Blogger سجين فى قلب الوطن said...

منك لله يالى فى بالى

الله يسامحنا كلنا يارب


يلا ما علينا اهو طناش و خلاص

:-p

كيفك يا انوج
و سلامى لمحسن و حسين و سمرا و شيماء و احمد على من اول الهرم و محمد على من اخر الهرم و الحاجة جمالات من نزلة السمان و ام عنيزة من عين الصيرة و اطلب اغنية اركب الحنطور و أتمرجح :-p :-p :-p :-p :-p :-p :-p

اه صحيح نسيت و سلامى لعزيز كمان
يا عزيز عينى ..

تشاااااااااااااوووووووووززززز

ولا كأنى شوفت تاجات و لا قبعات سموك
:-p :-p :-p :-p

Thu Apr 12, 01:37:00 AM GMT+2  
Blogger reri said...

دمك زي الغسل يا أنوج
إجاباتك مالهاش حل

سلامااااااااااااااات

Thu Apr 12, 02:50:00 AM GMT+2  
Blogger Unknown said...

هههههههههههه

أنا قلت أعدي أضحك وأمشي على طول

أنا كنت فاكرة إن أنا لوحدي اللي مضايقة من تاج أودي

هههههههه
معهلش يا أنووووج

Thu Apr 12, 03:20:00 AM GMT+2  
Blogger Music Gates said...

ههههههههههههه


علي فكره يا انجي انا لو شفتيك هغتاليك لاني كنت عايزيك ضروري و المشكله المنيله بنيله اني نسيت كنت عايزيك في ايه
و طبعا انتي مختفيه من شهر وي نص بس خلاص البوست ده غفرليك يا ستي
هههههههههههههههه اصله عجبني اوي
هههههههههههههه والشخص العزيز ده اسمه عزيز اكيد هههههههه يخرابي علي ذكائك
حنفي ابو دقة وغير ابو دقة وغيره وغيره
ههههههههه عجباني اوي
حنفي ابو دقة وغير ابو دقة وغيره وغيره

Thu Apr 12, 07:31:00 AM GMT+2  
Blogger عبدالله said...

اه لو قابلتك من زمان
:)

ماشي عقبال ما نقابله احنا كمان
:)))))))))

تحياتي

Thu Apr 12, 09:25:00 AM GMT+2  
Blogger micheal said...

ههههههههههه...مش ممكن بجد يا أووج...أنتي عارفه أني اتبعتلي من كام يوم التاج التاني ده اللي عندك و قلت أني حعمله بعد البوست القادم بتاعب باذن الله و الطريف اني قلت حبعتهولك علي طول...هههههه...بس لقيته جه لوحده عندك...بجد مش قادر أمسك نفسي من لبضحك أول ما شوفته عندك...معلش تتعوض باذن الله...هههههه
بس تعرفي جامد أوي الماتش يا كابتن أنوووج
تحياتي لكي

Thu Apr 12, 08:03:00 PM GMT+2  
Blogger yousef said...

أنا مصر بقا اعرف مين عزيز ده بقا
ربنا يوفقك فى الماجستير ومتقعيش فى ايد دكتور رخم
اشوفك فى مدونتى
regards

Thu Apr 12, 11:07:00 PM GMT+2  
Blogger khaled said...

دمك خفيف يا منيل
بجد يا محمد دمك خفيف اوى

Fri Apr 13, 02:52:00 AM GMT+2  
Blogger صاحب البوابــة said...

اجابات رائعة

رغم كثرة الاسئلة

تحياتي

Fri Apr 13, 03:11:00 AM GMT+2  
Blogger كراكيب عادل said...

بندحرج التحيات ونسلم

Fri Apr 13, 05:10:00 AM GMT+2  
Blogger el2ahwagi said...

يا توتة

سلميلى على عزيز ... زيزو هههه
و على حنفي ابو دوقة وغير ابو دقة وغيره وغيره

ههههههههههههههههه


عايز اقولك ميرسى على اهتمامك
و تسلمى دايمى يا رب


على فكرة مش ناسى ان ليكى عندى تاج قديم

لأ مش تار هههه تاج
قريب انشاءالله

Fri Apr 13, 06:07:00 AM GMT+2  
Blogger •«ρяoιd»•™ said...

هههههههههههههههههه

عسوله يا سمراء

بس صحيح

حمدي ابو دقه و عزيز

الناس دي اساميها اتقالت اكتر من مره في الأجابات

بس مش عايز اعرف هما مين

اصلهم باينين قوي

بعيد عن الهزار بقي

اجابتك لذيذه موت

و تلقائيه

تحياتي

Fri Apr 13, 10:31:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

gebson

ههههههههههههههه
شفت مانا برضه مش هريحه
المهم منورني يا جيبسون
___________________________

الارموطي

هههههههههههههه
ولا اعرفه يا بيه
امسكوووووووووووووووه

Fri Apr 13, 01:08:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

سكومونوس

ربنا يخليك يارب
رساله ايه بس
ربنا يسترها بجد
ادعيلي انت بس
___________________________

حصان بري

ههههههههههههههههه
ولا اخدت بالي
فضلت العبلها شوط بحاله والبت تشوط فيا وانا زي الحمارة في الملعب
ههههههههههههههههههه

هنعمل ايه بقي
اصل العريس هو اللي خلاني اعيط هههههه
العريس دة يا سيدي ربنا يكرمني بيه يارب
ووقتها هعلن عنه

Fri Apr 13, 01:08:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

سلمي

انتي اللي قمرة والله
هههههههههههههههههههههه
يارب يا سلمي يارب
ربنا يخليكي يارب
هشوفك قريب اكيد صح؟؟
___________________________

سجين في قلب الوطن

مين اللي في بالك يا طارق
ها قولي مين ها
عامة سلامك وصل اكيد
نعم تعالي هنا يا استاذ
ولا شفت ايه يا اخويا
طب وحياة توتي هتعمل التاج
هو لعب عيال ولا ايه

Fri Apr 13, 01:09:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ريري

ربنا يخليكي يا ريري يارب
انتي اللي عسولة والله
منوراني يا بنوتة
___________________________

اميرةة

ههههههههههههههه
مانا قريت التاج بتاعك
لا طبعا اسيبك مدايقة لوحدك يعني اديني شاركتك اهو
عادي بقي علي راي اودي

Fri Apr 13, 01:09:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

كوبا

هههههههههههههههههههههه
ليه بس يا واد
طب ما كنت تبعتلي ايميل ولا هي فزلكة يعني وخلاص
حال تفتكر بقي
اكيد يا ناصح مش اسمه عزيز
يخرابي علي ذكائك انت
ههههههههههههههههههه
اتفضلهم طيب
___________________________

عبد الله

ههههههههههه بس انت انزل مصر وانا اخليك تقابله

Fri Apr 13, 01:09:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

مايكل

يا مايكل اي تاج ممكن تلاقيه
يبقي اعرف انه اتبعتلي وش كدة
ههههههههههههههه
اسكت دة انا كنت هجيب شلل للمدرب بتاعي بجد يوميها
هو انا اصلا علي طول بجيبله شلل فعادي يعني
___________________________

يوسف

هههههههههههههههه
عزيز بيسلم عليك يا يوسف
وان شاء الله هعرفوا يوما ما
وقعت ياخويا هو انا لسة مش هقع
ما وقعت واللي كان كان
ان شاء الله هكون فريرة عندك

Fri Apr 13, 01:09:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

خالد

ههههههههههههههههههههههه
لا حول ولا قوة الا بالله
محمد مين يا خالد بقالك كام بوست بتيجي تعلق عندي وفي الاخر بتقولي محمد
يا نهار اسود
سلامة النظر يا خلود
___________________________

صاحب البوابة

اولا منورني اول زيارة وياريت تكرها تاني
معلش بقي هعمل ايه في اودي اللي هاريني اسئلة

Fri Apr 13, 01:10:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

كركيب عادل

ادا لالالالالالالالالالالا
انت رجعت الكويت تاني ولا ايه
عامة وصلتني الدحرجة
_________________________

لقهوجي

ههههههههههههههه
وعزيز بيسلم عليك اوي اوي
واكيد حنفي كمان هبلغه سلامك
بص بقي
الموضوع مش موضوع اهتمام بجد
الموضوع موضوع اني بحبكم بجد
وكنت مدايقة اوي لما حسيت اني طرف في الموضوع
والحمد لله ان انتو رجعتوا تاني
تاج لمين ليا ولا ليك
انا بعتلك تاج بس انت مش بعتلي تاج
وهتعملوا يعني هتعملوا
___________________________

•«ρяoιd»•™

هههههههههههه
الله يعسلك يارب
قصدك حنفي
ربنا يخليك
ومبسوطة انك اتبسط من اتاج
فكرني بقي المرة الجاية لما يجيلي تاج اباصيه ليك

Fri Apr 13, 01:10:00 PM GMT+2  
Blogger ody911 said...

إنجى


بصى بقة
أننا مبدأيا كدة عاوز أعرف لون السماء وقت الغروب


هوة اللون دة بيبقى لون إيه ؟؟؟



وبعدين حد يبوس قطة

ياشيخة حرام عليكى

إن شاء الله يبقى فى بوس من النوع العادى عن قريب
;P



بتربى قطط وعصافير وسلاح ودبان وناموس وصراصير

إيه يا بنتى

كنتى ناوية تعملى حديقة حيوان فى البيت

ربنا يصبرك ياللى فى بالى

هتفتحلك حديقة حيوان فى شهر العسل

ههههههههههه


على فكرة صحيح

أنا معرفش توم دة برضوا

بس فى مقولة بتقول

هوة ياتوم هانكس يا توم كوروز يا توم وجيرى


ههههههههه


عاوزة ميرندا تفاح

طيب مش هتاخدى الشيك بالمرة بقة

هوة أنا مقعدك فى قهوة البورصة

يالهوى على البنات


تفقع المرارة

ههههههههههه

آه صحيح

بتشربى شاى بلبن وفسكافية

ياترى بتسكرى بعد كدة ؟؟؟


هههههههههه


ماشى ماشى

ليكى يوم بقة

أشوفك فى بيت العدل إن شاء الله عن قريب

ألا صحيح همة سموه بيت العدل لية ؟؟


عادى بقة
أودى

Sat Apr 14, 06:31:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اودي

وجحياتك ياخويا لو كنت عارفة كنت قلت
بس انا اختصرتها وقلت لون السما وقت الغروب وخلاص

ههههههههههه
يا واد انا متعودة كدة مع القطط بتوعي

الله يرحمها بقي
ههههههههههههههههه
وحياتك دة ناوية اخلي بيتنا دة جنة
فيها حيوانت برضه
هحيب القط بتاعي يعيش معانا واجيب سلحفة بدل كبالص اللي ماتت مني
ههههههههههههه
هههههههههههه غالبا يعني هيكون معايا انا توم وجيري
ههههههههههههههههه
طب والله يا ابني كان يوم حلو
وبعدين هو حد فيكو فكر يعزمني ولا يدفع المشاريب بتاعتي
ناس واطية
وحياتك بفقد القدرة الي التركيز
وتلاقيني تايهه كدة
تقريبا عشان بنتعدل فيه
وعادي بقي يعني هي جت علي دي

Tue Apr 17, 07:05:00 PM GMT+2  

Post a Comment

<< Home