Wednesday, April 04, 2007

كل سنة وانتي طيبة يا روووووووووووووووووووووددددددددددددددددييييييييي

انتي يا بت ....؟
ايوة انتي يا طويلة انتي
قال ايه قاعدة في امان الله في بيتنا وانا ماسكة العسلية اللي احلي اختراع شفته ومتمزجة
والاقي ايميل افتحه الاقي واحدة بتقولي انها مبسوطة اوي انها عرفتني وانها نفسها تشوفني
طب ماشي يا سيتي وقال كمان بتقولي علي حفلة في ساقية الصاوي وانها جاية من بورسعيد
المهم خدت البت بجابيجو معايا ورحنا هي فيييييييييييييييييييين بقي في وسط الناس دي ؟؟؟؟؟؟
البت دي طب مش تسيب موبيلها ولا تقولي كانت هتحط وردة حمرا في الجاكيته
المهم فضلت زي العبيطة كل اللي اشوفه اساله والنبي يا اخويا مش شفت واحدة تايهة بيقوله اسمها رودي او ساعه غروب
يبصلي اوي كدة ويسبني ويمشي ادا هو انا قلت حاجة قبيحة ؟؟؟؟؟
لحد ما بنت حلال كدة قالتلي اه دي اللي قاعدة هناك اروح وشايفاها من بعيد قصيرة
اول ما قربت مديت رقبتي فووووووووووووق عشان اوصل لراسها لا مش انااللي قصيرة هي اللي طويلة
انتي رضوي ؟؟؟
ايوة يا اختي انتي مين بقي ؟؟؟
ادا دي هتردحلي !! المهم نعمل خير قلتلها انا سمراء النيل البت مش نطقت قلت اكيد جاتلها صدمة عصبية
ولسة هسفكها قلم عشان تفوق لقيتها صرخت وقعدت تحضن وتبوس فيا
يا سيتي براحة انتي محرومة ولا ايه ؟؟
ومن ساعتها بقي مش عايزة اقولكم وان بحب البت دي اوي
نتكلم جد شوية بقي انا عارفة ان انبارح كان عيد ميلادك بس معلش اعذريني ظروف بقي
وجاية النهاردة اصلح غلطتي لا مش عايزين نفهم غلط
كل سنة وانتي طيبة يا روووووووووودي وعقبال 1000000874888939783667 سنة
واديني يا سيتي جايبالك تورتة تلات ادوار زي طولك اهو عشان تاكلي وتتخني مش تطولي
دي يا جماعة رودي وهي متنكرة في عيل صغير وبتاكل في التورتة ومش عايزة تسيب اي حتة للمعازيم
طفسةةةةةةةةةةة
خلصت التورتة كلها
يا ابنتي عيب كدة
طب سبيلي حتة طيبة دة انا اللي جايباها
شايفين البراءة اللي عليها
معلش بقي هقلبها نكد انتي عارفة كويس اني علي طول ليكي وقت ما تحتاجيني
واني معاكي لو الدنيا دي وقفت كلها في وشك اول ما تحسي انك مخنوقة هتلاقي حضني يساعك فاتحالك دراعاتي
مش احنا قلنا ان احنا اخوات واني لسانك بس انتي اطول من لسانك ههههههه
ربنا يخليكي ليا انتي وكل اللي بحبهم يارب ويارب اشوفكم كلكم احسن ناس في الدنيا
سامحيني اني مش عرفت احتفل بعيد ميلادك بالطريقة اللي تليق بيكي
بس قوليلي احساسك ايه وانتي قفلتي الربع قرن اديني عبرتك اهو ابقي خلي بالك عيد ميلادي بعد 7 شهور عشان تحوشي من دلوقتي
يلا كفاية عليكي كدة والبوست دة كبيره هيقعد كام ساعه عشان احط واحد تاني
هي ناقصاكي اصلها كفاية عليكي كدة كل سنة وانتي طيبة يا قمري
وقمر بورسعيد
شايفة اهي الناس ابتدت تتلم اهي

Labels:

47 Comments:

Blogger Tamer Nabil Moussa said...

اختك اختنا

وفرحك فرحنا انووووووووج


كل سنة وهيا طيبة

عاملة اية انووووووج

تحياتى

Wed Apr 04, 01:48:00 PM GMT+2  
Blogger ody911 said...

أولا كل سنه ورودى طيبة


أما إنتى بقة ليكى معايا حوار


طيب ما إنتى لسة عايشة أهوة


أمال بيقولوا ماتت لية ؟؟


إنتى ....... آه
بشتمك


وإنتى عارفة لية ؟


وبرضوا عادى بقة
هقول غيه يعنى

أودى

Wed Apr 04, 02:02:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

جميلع اوي الصور بجد..
ربنا يخليكوا لبعض..و كل سنه و انت طيبه يا رودي و انت كمان يا سمراء و عقبالما يجي عيد ميلادك ان شاء الله

Wed Apr 04, 02:23:00 PM GMT+2  
Blogger Eman Eltaher said...

على فكرة دى أول زيارة ليا لمدونتك دمك خفيف أوى و الصور عجبتنى جدا ربنا يخليكوا لبعض كل سنة و رودى طيبة و عقبال مليووووووووووووون سنة

Wed Apr 04, 02:59:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

تامر

ياااااااهدة علي كدة بقي اخواتكم هيبقوا كتير اوي :))
اخبارك انت ايه
انا الحمد لله ماشي الحال
بس ادعيلي يا تامر

__________________________________

اودي

صدقني غصب عني
معلش انت عارف بقي انا اخر مرة كنت تقريبا منهارة بجد
وكان لازم ابعد شوية
بس الحمد لله علي كل شئ
واكيد عارفة ليه
بس اعذرني معلش
احنااصحاب بقي
مااحنا قلنا عادي بقي

Wed Apr 04, 04:24:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ارتعاشات

ههههههههه شفت صور رضوي
ويخليك لينا يارب
انا عيد ميلادي بعد 7 شهور اديني بقولك اهو من دلوقتي
جهزوا نفسكوا بقي
وانت بالصحة والسلامة يا قمر
__________________________________

ايمان الطاهر

وبجد شرفتيني بزيارتك دي
واتمني انها مش تكون اخر مرة
واتفضلي تورتة بقي ولو ان رودي خلصت عليها كلها
منوراني واتمني تكرارها

Wed Apr 04, 04:26:00 PM GMT+2  
Blogger khaled said...

مبروووك وعقبال100سنه انشاء الله ووصيتى لصحبتك


وعيشى كل لحظه كانها اخر لحظه فى حياتك عيشى بالايمان عيشى بالكفاح عيشى بالامل



ماشى؟

Wed Apr 04, 05:25:00 PM GMT+2  
Blogger ody911 said...

وأخرتها إيه ؟

Wed Apr 04, 06:46:00 PM GMT+2  
Blogger ساعه الغروب said...

انجى

احرجتينى اوى بجد


وحششااااااااااااااااااانى
اوى اوى اوى

حبيبه قلبى من كل قلبى
بجد بحبك اوى

و شكرا ليكى بجد

مش عارفه اقولك ايه

انا كمان ربنا يعلم انا حبيتك اد ايه من اول لحظه شفتك فيها

حسيت انى اعرفك بجد من زمان
كتير اوى بنقول الكلمه دى
بس بجد دا كان احساسى ساعتها

انوجى

حبيبه قلبى
الصور تحفه جدا

وبصراحه مش هخبى عليكى
انا طفسه جدا

بس بعد ما الناس تاكل
ممكن اجيب 2 تورته لانهم لو خلصوها كلها ممكن يجرالى حاجه
خاصه ان انا صاحبه عيد الميلاد

حبيبه قلبى
انت بس عيد ميلادك ييجى

وهتشوفى الى عمرك ما شوفتيه

بس كل خير ان شاء الله
:)

عاجى اقعد معاكى اسبوع والمصروف طبعا عليكى انتى
دا غير كروت الشحن والنت طبعا

شفتى هخدمك ازاى عشان احتفل بيه

باه انا طويله اوى كدا

دا كلهم مترين بس
مش حبيت ازودها يعنى

ههههههههههههههههههههه

و بعدين انتى كمان قصيره جدا

يا جماعه انا بشكر كل حد علق على البوست اللى زى العسل دا

وبشكر كل حد افتكرنى فى عيد ميلادى

حبيبه قلبى مش قادره اقولك على احساسى يا اختشى

احساس مش ظريف ولا لطيف ابدا

ياختى مش عارفه كدا
حسانى ودعت عالم الطفوله الى الابد
بس على مين
ما انتى شايفانى اهو نازله اكل فى التورته بدون رحمه

حبيبه قلبى
بجد انتى حد غالى عليا اوى اوى

وانا عارفه مكن غير بوستات واله انك فاكره
وبعدين انى بعتى واتص3لتى وده كتير عليا اوى اوى

انجى بجد مش عارفه اقولك ايه ومش عارفه اوصفلك البوست ده فرحنى اد ايه

بحبك اوى

و وحشانى اوى

ربنا يديم الصداقه و الاخوه اللى بيننا

انوجتى لو قعدت اشكرك من هنا لحد ما يبقى عندى 26 مش هيوفى اللى جوايا ليكى برده

بحبك وطمنينى عليكى دايما

:)

Wed Apr 04, 06:57:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

happy birthdaaaaaaaaaaaayyyyyyyy


so sweet of you samraaa :))

rabena ye7'leeko li ba3d ya rab insha Allah

Wed Apr 04, 07:00:00 PM GMT+2  
Blogger 3aziz 3eni said...

كل سنة وهى طيبة ويارب تطول كمان

Wed Apr 04, 07:08:00 PM GMT+2  
Blogger ~ Bato0ot ~ said...

kol sana w ro0ody tyba w 2o3bal million sana :D

Wed Apr 04, 07:36:00 PM GMT+2  
Blogger Lion king said...

ازيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك
:)
كل سنه وانت كمان طيبة

Wed Apr 04, 08:26:00 PM GMT+2  
Blogger ROMIL said...

كل سنه وانتي طيبه

أدفع حق التورته أن كنت فاهم حاجه من الادوار العاليه دي

ربنا يزيدكم
لس أهم حاجه متنسوش التراخيص
أحنا في بلد القانون
والكل عارف
تحياتي

ROMIL

Wed Apr 04, 09:31:00 PM GMT+2  
Blogger فوكيره said...

انا كل شويه ادخل عن حد اكتب قصيده واخرج

هنا حـ اقولك كل سنه وانتى طيبه
بجد

وانتى عارفه انا حساها ازاى

تحياتى يا سمرا

Wed Apr 04, 10:58:00 PM GMT+2  
Blogger أحمد said...

أنتى أصيلة أوى يا إنجى , زى ما إسمك "سمراء النيل" بيوحى بكده فعلا

وكل سنه ورودى طيبة

ربنا يديم صدقتكم وحبكم لبعض يارب

Wed Apr 04, 11:08:00 PM GMT+2  
Blogger SomeOne said...

هو انت حد ضحك عليكي
وفهمك انك ظريفة ولا حاجة

-:P

Wed Apr 04, 11:10:00 PM GMT+2  
Blogger Noony said...

كل سنة وانتي طيبة يا رودي
كل سنة وانت ي طيبة يا انجي لغاية لما عيد ميلادك يجي
ربنا يخليكم لبعض يا رب
:)

Wed Apr 04, 11:10:00 PM GMT+2  
Blogger Amr Ahmed said...

الف الف مبروك

وعقبال عندكم جميعا

بس ايه يا بت يا انجي حكاية تصلحي غلطتك دي

انا قلقت منك يابت انتي

هههههههههههههههههه

كل سنة ورضوي وانتي طيبين

Wed Apr 04, 11:18:00 PM GMT+2  
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

كل سنه ورودي طيبه
وكم انتي رائعه يا انجي

Wed Apr 04, 11:36:00 PM GMT+2  
Blogger Mony The Angel said...

:))))))))))))

Wed Apr 04, 11:47:00 PM GMT+2  
Blogger david santos said...

Very, very nice, Smaraa! Thank you. have a good day

Thu Apr 05, 12:01:00 AM GMT+2  
Blogger الأرمـوطــي said...

عقبال عيد ميلادك انتى كمان ياسمره

Thu Apr 05, 12:04:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

خالد

ربنا يخليك يا خلود يارب
بس انا مش عارفة النصيحة دي لرضوي ولا ليه
هو علي العموم ماشي
___________________________

اودي

انا اللي عايزة اعرف اخرتها ايه يا اودي
بس اكيد اخرتها هتبقي خير
ادعيلي انت بس اخرج من اللي انا فيه دة قريب

Thu Apr 05, 12:32:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ساعه غروب

رووووووووووودي
هابي بيزي تو يو
كل سنة وانتي طيبة يا قمر
واحرجك ليه عشان شارية التورتات بفلوسي
هههههههه
وانتي كمان وحشاني اوي اوي
تشكريني علي ايه يا عبيطة
دي اقل حاجة ممكن اعملها ليكي بجد
ايه رايك في الصور
عجبتك صح
وهتخبي عليا ليه
مانا عارفة حقيقنك
ادينا ياسيتي عيد ميلادنا بعد سبع شهور وهنشوف هتعملي اايه
بس يارب نكن مع بعض
تعالي انتي بس ومش ليكي دعوة راجل اعمليها
بس بجد تعالي انتي بجد
انا قصيرة ازاي يعني 167 وقصيرة
يا بنتي دة الطول الطبيعي لبنات انتي اللي مش طبيعية
انتي هقوليلي علي الاحساس مانا مجرباه يا اختي
يا لهووووووي هعمل ايه وانا هتم ال 26
ادعيلي بقي
ههههههههه
بجد دي كانت اقل حاجة اعملهالك
انا تمام يا قمر الحمد لله
وكل سنة وانتي طيبة

Thu Apr 05, 12:33:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ايبي

ايبىىىىىىىىىىىى

ربنا يخليكي يا ايبي يارب
ويخليكي لينا يارب
___________________________

سكومونوس

لالالالالالالالالالالالالا
تطول اكتر من دة ايه
حرام دة حتي مضر بالصحة
خليها مش تبسطها اكتر من كدة

Thu Apr 05, 12:33:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

بطووووط

وانتي طيبة يا اللي اسمك علي اسمي
ههههههههه
___________________________

lion king

احمممممممممممممممممد ازيك انتي
فينك كدة
وانت بالصحة والسلامة يارب

Thu Apr 05, 12:33:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

روميل

وانت طيب يا روميل يارب
هههههههههه طب تعالي ادفعها وانا افهمك
ايه يا عمنا انت انت جاي تخنقنا ولا ايه
قوانين ايه خلي الشعب يعيش
اديني في الهايف وانا احبك يا فننس
خليها حبة فوق وحبة تحت
___________________________

فوكيرة

وانتي طيبة يا قمر
وعلي فكرة انا مش كنت ناسية عيد ميلادها انا ب كانت عندي ظروف بجد بعداني علي كله وبجد مش كنت هخش علي النت لكن اضطريت ادخل عشان خاطر رضوي
واكيد يا قمر عارفه انتي حاساها ازاي

Thu Apr 05, 12:34:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

مبرمج حر

طب وبعدين بقي الكلام الكبير دة
ربنا يخليك يارب
ربنا يخليك لينا يارب
___________________________

شادي فايد

هههههههههههه
يا ابني بطل حقد بقي
يا شادي حاول تواجه الواقع المرير ان مش في وجه منافسة بيني وبينك
اه طبعا انت اول واحد قلت عليا ظريفة ودمي خفيف
ناسي ولا افكرك
وبطل حقد بقي

Thu Apr 05, 12:34:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

نوني

وانتي طيبة يا نوني
ياااااااه يا مين يعيش بقي
ربنا يكرمك يارب
ومعلش يا قمر مش بخش علي النت ولا علي الماسنجر
بس ان شاء الله قريب اكلمك
___________________________

عمرو احمد

الف مبروك ايه انت داخل طهور
هههههههههههههههه
لا عيب عليك بقي استر عليا
لازم تشردلي بقي
المهم اخبارك انت ايه

Thu Apr 05, 12:34:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

محمد مفيد

ربنا يخليك يا محمد يارب
علي فكرة عايزاك في موضوع مهم
هبقي ابعتلك ايميل
___________________________

mony the angel

:)))))
:))))
:)))

Thu Apr 05, 12:34:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

david santos

thank u david
have a good day to u too

___________________________

الارموطي

ربنا يكرمك يارب يا ارموطي
بس ساعتها بقي خلاص هتكونوا نستوني
المهم اخبارك انت ايه

Thu Apr 05, 12:35:00 AM GMT+2  
Blogger يا قلبي يا غريب said...

السلام عليكم
بحق ..انتي ...سمراء النيل ...طيبه....جدااا

Thu Apr 05, 12:39:00 AM GMT+2  
Blogger ody911 said...

تخرجى

أخرى يا ختى هوة حد مانعك


مش انا أروح الساعة 10



ناس بقة

ماشى

Thu Apr 05, 12:59:00 AM GMT+2  
Blogger ody911 said...

فكيها تتفك على طووووووووووووووووووول

Thu Apr 05, 01:07:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

يا قلبي يا غريب

ربنا يكرمك يارب
بجد بسعدني تعليقك اوي

__________________________________


اودي هنبتدي حقد بقي
انت واحد اخرك الساعه عشرة
ذتبي يعني
المهم لو جت علي الفكة كان زماني فكيتها من زمااااااااااااااااان
بس دي بعقدة وشنيطة

Thu Apr 05, 01:29:00 AM GMT+2  
Blogger سجين فى قلب الوطن said...

شفت الصور دى فين ياربى قبل كدا ؟؟؟؟

مش فاكر

ما علينا
المهم

كل سنة و صاحبة عيد الميلاد طيبة

بس برضه فى اعياد ميلاد احلى من كدا بكتيررررررررررر

ههههههههههههههههههههه


:-p

Thu Apr 05, 02:40:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

طارق

هههههههههههههه
هو انا اقدر انسي الصور دي كانت لمين

يلا
وانت طيب يا طارق
وعلي فكرة مستنية برضه عيد ميلادي ال 26 لما نشوف هتعمل فيه ايه

Thu Apr 05, 03:07:00 AM GMT+2  
Blogger Music Gates said...

ايه يا جدعان مش هياكل والله كدا انا كل ما اكتب تعليق الائيه اختفي انتي يا ست سمرا اتصرفيلي في تعليقي دلوقتي علشان انا كنت جايب هديه لرودي اتصرفي بقي

Thu Apr 05, 08:54:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

كوبا

وانا مالي يا عم
شوف بقي اديتها لمن وانت في السكة وبعدين رودي هي اللي هتتصرف معاك مش انا

Thu Apr 05, 01:08:00 PM GMT+2  
Blogger الأرمـوطــي said...

زى الاهرام والجمهورية مفيش جديد الى بنام فيه بنصحى فيه

Thu Apr 05, 04:16:00 PM GMT+2  
Blogger Oma said...

kol sana w heya tayeba
ana ro7t elblog bta3ha w 2oltelha kol sana w heya tayeba benafsi :)
kol sana w ento es7ab ya 2amr :)

Fri Apr 06, 05:12:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

الارموطي

يا راجل حد يبقي زي الاهرام والجمهورية
ماهو لازم اللي بتصبح فيه تنام فيه

خليك مع الدستور دايما بيجيب الجديد

__________________________________

اوما


كل سنة وانتي طيبة يا قمر
وربنا يخليكي ارب
هي هتفرح اوي بمرورك ليها
وربنا يخليكي لينا احنا الاتنين

Fri Apr 06, 10:14:00 PM GMT+2  
Blogger šσяšαяαα said...

كل سنة وانتى وهى بألف خير
ودا شعور جميل وعسول وأمور منك ياسمور
ياللا عقبال ماتهنينى انا كمان لما السنه ترأس:)

Sat Apr 07, 03:33:00 AM GMT+2  
Blogger Anima said...

happy birthday rody

Sat Apr 07, 01:35:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

صرصارة

وانتي طيبة يا قمر وبصحة وسلامة

انتي قوليلي بس عيد ميلادك امتي وانا اعملك عيد ميلاد ولا اجدعها الف ليلةوليلة
بس قوليلي انتي بس امتي
___________________________

انيما

وانتي طيبة يا انيما

Sat Apr 07, 03:51:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

fear of god essentials
off white hoodie
retro jordans
ggdb outlet
bape sta
kyrie 8
jordan shoes
palm angels hoodie
hermes outlet
yeezy 350

Sun Feb 19, 06:44:00 PM GMT+2  

Post a Comment

<< Home