Wednesday, February 14, 2007

منظور جديد لعيد الحب

معقولة تكون فاتت سنة
ولسة بغير عليك لو حتي فاتت مليون سنة
بغير عليك من نظرتك,, لتكون تاهت غصب عنك عني
بغير عليك من هدومك دة انا اغطيك بحنايا جلدي
ايوة بغير عليك
بقعد استناك في بيتنا عشان تيجيلي
اغسل وامسح واكنس واطبخ وانضف وبرضه بيزيد حنيني
بلهي نفسي عشان انسي انك اتاخرت عليا دقيقين
دة انا مستنياك وابني اللي في بطني اشتاقلك قولي بس كنت فين
اه طبعا كتير
دة البعد عنك موتي وبرضه في حضنك بغير
يا تري اتاخرت ليه عايزة اتكلم معاك واحس بحنينك
مانت عارف من يوم جوازنا وانا مش شايفة غيرك
مش بسمع غير صوتك وهمسك في شفايفي ونارك جوايا
زهقت من التليفزيون والدنيا برد فينك يا دفايا
بقوا تلات دقايق وانا هتجنن والدمعه هتسبق قفلة رموش عنيا
قلبي اتنطط دة جوزي جه يا نهار ابيض دي المغرفة في اديا
سامعه خطاويه من اخر الشارع
مانا كلي معاه واخده وقالي هيجيبهم وهو راجع
اجري والبس قميصي واسرح شعري وافرده زي الليل
وابص في مرايتي يا تري يا مريتي شعري بقي طويل
وارش عطرك واحط لونك واقول لابنك بابا جه
افرح وبطل لعب في بطني دة انا مش جبتك ليا دة له
واجري زي الملهوفة واستناك تفتح الباب
ونظرة عيني حزينة واقولك عليك حساب
تجري تاخدني في حضنك وتطير بيا وتقولي بحبك
شقتنا خلاص هتبقي ضيقة ما الواد جاي وهيتعبك
اعمل حسابك مش هولد الا وانت جنبي
دة انا في بعدك بتقف دقات قلبي
ايه الورد اللي في البيت دة
دة النهاردة عيد جوازنا كان من سنة
والنهاردة عيد حبنا برضه كان من سنة
كل حب وانت عاشق وحبيب
كل عيد حب وانت معايا دايما قريب
**********************************************
كل سنة والكل بخير وطيب وفي حالة حب
علي فكرة انا مش متجوزة اصلا
كل حب وانتو عاشقين بجد
بصوا يا جماعه ياريت تعذروني لاني مقصرة معاكم كلكم في زيارتي ليكم
بس غصب عني
مشغولة في بحث يتوقف عليه مستقبلي في الدراسات
انا عايزة منكم خدمة عمري اللي يقدر ينفذهالي ابقي مشكورة ليه كتير جدا
البحث انا لسة بعملوا والمفروض اقدمه يوم الاحد
واقدم معاه سي دي الباور بوينت
presentation
والمشكلة اني مش هلحق اعمله ومش عندي حد يقدر يعملوا
فاللي يعرف ويكون فاضي يقدر يعملوا
ياريت يساعد اختكم
وحسنة قليلة تمنع بلاوي كتيرة
وكل ما اروح لسيبر او مكتبة يرفضوا ويقولو مش بنعمل
اسقط يعني

Labels:

86 Comments:

Blogger محمد عبد الغفار said...

ياريت حب المتجوزين يكون كده ، بس قبل الجواز كل الناس تتمنى كده وبعده محدش بيعمل كده

Wed Feb 14, 09:55:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

محمد عبد الغفار

دايما محبطني كدة
ههههههههههه
اهو مرة من نفسي بقي

Wed Feb 14, 09:58:00 AM GMT+2  
Blogger يا قلبي يا غريب said...

شيء جميل ان الواحد يحب لاكن شيء عظيم ان الواحد يعيش للي بيحبه..بس بجد كل واحد له منظور للحب مختلف عن التاني بس كلامك جميل اسال الله ان يرزقك من يتقي الله فيكي...علي فكره مفيش حاجه اسمها عيد الحب.

Wed Feb 14, 10:16:00 AM GMT+2  
Blogger Utopian said...

حرام عليكي اللي بتعمليه فينا ده يا بنتي
هو كل مره كده ولا ايه
ههههههههه

انا اعصابي خفيفه

Wed Feb 14, 10:21:00 AM GMT+2  
Blogger Masry said...

مع اني عارف انه مش موجود
بس يا بخته
بحسدة والله . علي فكرة انا ضد كل الناس لاني شايف ان ده ممكن و موجود و المفروض يحصل و ربنا يرزقنا .
هتسمي الوادايه :))

Wed Feb 14, 10:27:00 AM GMT+2  
Blogger The Eagles said...

تعرفى الجزء بتاع انك حاسة بخطواته من اول الشارع فكرنى بحاجة كنت بقولها لكل اصحابى اللى بيحبوا بعض
يعنى مثلا البنت تسالنى مشفتهوش النهاردة انا قاعدة ادور عليه من الصبح وتبقى هتتجنن عشان مش لسه جه انا طبعا وبكل برود اقعد اهزر بردوا واقولها ازاى انتى مش عارفة هو فين اكيد انتى عندك خريطة جوه قلبك وهو الواحيد اللى على الخريطة دى وعمال ينور ويطفى وكل ما يتحرك فى حتة النور يتحرك ودة يدل عى خط سيره
هههههههههه
الناس الى متجوزين لازم تكون كدة عشان الحياة تبقى حلوة ويمتلىء البيت بالحب والحنان


والسلام..........

Wed Feb 14, 10:39:00 AM GMT+2  
Blogger Yasmine Adel Fouad said...

انجى

مش هحبطك
كل سنة وانتى رومانسية
اجمل حاجه فى الموضوع
ان دى اول مرة اكون فى اوائل المعلقين

لولولولولولولى
جيبتيلى ايه فى الفالانتين يا انجى
وش واحده سرحانه و بتتنهد

ههههههههههه

Wed Feb 14, 11:03:00 AM GMT+2  
Blogger الدبور said...

قديما قال احد الحكماء
" نهايه الحب هو بدايه الزواج"
بس ايه الاحساس العالي ده
انا عن نفسي بطلت احس الحاجات دي من زمان بس انت كده بتصحي الحاجات الي نامت مجبرة من سنين
فلو سمحتي بلاش كده يا انوج و خلينا في البوستات الخفيفه

نهارك لذيذ
الدبور

Wed Feb 14, 11:39:00 AM GMT+2  
Blogger الدبور said...

نسيت اقولك انا كالعاده من العشرة الاوائل رقم 7
عااااا

Wed Feb 14, 11:41:00 AM GMT+2  
Blogger عبدالله said...

:) الرومانسيه بتقع منك حاسبي متلقيهاش بعد كده
احساس رائع وجميل جدا بالرومانسيه و سيبك من كل الي يبقولوا ان مفيش حب بعد الجواز الصحيح مفيش حب الانجاب
:)
لا طبعا دايما و في اي وقت في حب ادام قلب موجود مستحيل حد يشوف الرومانسيه دي و مش تغير طريقة نظرته للحياة

اتمنالك دايما حياة رومانسيه زي ما تخيلتيها ان شاء الله

تحياتي

Wed Feb 14, 12:05:00 PM GMT+2  
Blogger linda said...

أنوج

رائعة البوست فكرتك بجد متزوجة
بايرت كل الناس هيك

وعلى فكرة البابا لساتوا بيعمل هيك مع الماما رغم انو اصغر واحد فينا بالجامعة ومع هدا اليوم غرت لما شفتوا جايب باقة ورد للماما

أخخخخخخخخخ تعرفي بتعب كثير انا عاوزة شخص زي بابا


على العموم يارب تلاقي يلي يحطك بعنيه وبجد اني تستاهلي اكتر من الحب بذاته

انت كتلة احساس بدك مين يحطك كتحفة نحتظنها بقلبه ديمة



كل عام وانت بخير

Wed Feb 14, 12:29:00 PM GMT+2  
Blogger micheal mohsen said...

أنوج
أنتي متأكدة أن الكلام دة كلة المفروض انة بعد الجواز
كل عيد حب و أنتي بخير

Wed Feb 14, 12:43:00 PM GMT+2  
Blogger nooooooooooo said...

دة بس ممكن اول سنة جواز تستنى بلهفة و حب و شوق

تستنى و انتى كل دماغك هاتقابلية ازاى

لكن بعد كدة كل ما يتأخر اكتر كل ما الشك يزيد ياترى راح فين
ياترى بيكلم مين
و تقابلية اما بتكشيرة حلوة او سسيل من الاسئلة كنت فين و اتاخرت ليه

بس مشاعر حلوة اوى انك تنتظرى حبيبك

Wed Feb 14, 01:23:00 PM GMT+2  
Blogger nooooooooooo said...

دة بس ممكن اول سنة جواز تستنى بلهفة و حب و شوق

تستنى و انتى كل دماغك هاتقابلية ازاى

لكن بعد كدة كل ما يتأخر اكتر كل ما الشك يزيد ياترى راح فين
ياترى بيكلم مين
و تقابلية اما بتكشيرة حلوة او سسيل من الاسئلة كنت فين و اتاخرت ليه

بس مشاعر حلوة اوى انك تنتظرى حبيبك

Wed Feb 14, 01:29:00 PM GMT+2  
Blogger علي الالفي said...

ازيك يا بنوتة
عاملة ايه
انا اسف عشان اتاخرت على ماجيت ازورك
المهم
كل سنة و انت محبوبة من كل اللي حواليكي
هامي فلنطييين

Wed Feb 14, 02:35:00 PM GMT+2  
Blogger فريسكـــــــــــــــــــــــــا said...

اولا حمدالله على السلامة
ثانيا ليه الياس اللى فى التعليقات
البنت على وشك جواز ادهو امل فى الحياة يا جماعة

مالكيش دعوة بالكلام ده يا سمر
ههههههههههه
ربنا يكرمك بزوج صالح وتحققى كل اللى نفسك فيه
خالص تحياتى
يا سمرتى

Wed Feb 14, 05:31:00 PM GMT+2  
Blogger أسوور said...

أنا عارفة انك مش متجوزة

البوست دة كان حلم

مش كدة

ربنا يخليهولك حقيقة

انتى تستاهلى كل خير

Wed Feb 14, 05:36:00 PM GMT+2  
Blogger hosnysoliman said...

احساس جميل يسبح فى عالم ملؤه دفىء الحب الذى يحتويه منزل الزوجيه الحديث ..بكل ما فيه من لمسات الحنان والحب والعطف على الحبيب الزوج العائد من عمله يحمل على كتفيه متاعب ومشاكل الحياه اليوميه ولكن شوقه الى الزوجه الحبيبه التى هى سكنه ملاذه من كل هذا..تعبيراتك جميله ملؤها خيال مجسد من واقع..يقترب منه يغلفه بشىء من الجمال رغم صعوبة ظروف العيش و الحب هو الدواء لكل داء صدقتى الحب هو الحل السحرى المؤدى الى البهجه والسعاده مهما كانت الظروف ..احسنت..قد تكون هذه اول زياره ولكنى لااظن انها الاخيره

Wed Feb 14, 07:09:00 PM GMT+2  
Blogger mariam said...

كل سنه و انتى طيبه
يا انوجى
و يا رب تكون كل ايامك حلوه يا جميله

Wed Feb 14, 08:54:00 PM GMT+2  
Blogger بين الأمل و اليأس said...

والله انا كنت كتبت وعرضت عليكي حتى حاجات بس لقيته بيقلي ان الصفحه اوف لين يعني محملش الصفحة والكلام راح
دا بقه اللي بتستقبليني بيه في عغد الحب ياستي
بس بردو هاكتب وهاحاول افتكر دنا كنت كاتب عريظه
يامسهل قويني يارب تاني
بصي بقه
اولا ياجماعه البت دي بتكدب عليكم اكيد هي اتجوزت
محدش بيعرف الكلام اللي هي كتبته ده غير المتجوزين وتقريبا هي لسه في شهر العسل عشان متعرفش اللي بعد كدا
وعلى فكرة انتي شكلك بتعملي بروفه او بتسخني فالدنيا لسه وردي
طيب بقلك ايه تتجوزيني
ومش هاقول لحد فرق السن الكبير اللي مابنا سنتين بحالهم
اه انتي اصغير مني في الشكل
وانا اصغر منك في العمر
يعني محدش هايلاحظ
ايه رايك فكره حلوه
حتى اهه هاعرفك بقه ان الدنيا كلها هاتكون احسن من الي انتي كاتباه ومش مجرد بروفا ولا شهر واحد ويروح لحاله
بس ابعدي انتي المغرفه دي احسن نوعد نغني انا وانتي ونعمل كليب زي مي سليم
شيل ده من ده
وكل يوم منده
وبعدين متخافيش مش هاتحتاجي انك تسمعيني من اخر الشارع ومش هاتركبي سماعات عشان تسمعي رجلي بوضوح وتحسي بيه وبتاع
اصلي خالي شغل يعني هاناكل في بعض
والواد هايوعد يلعب معانا ويبهدل فيكي وانا اضحك عليكي
وعادي على راي اودي
وعلى راييي انا عيد حب سعيد مش زي الناس لازم حاجه جديده
وربنا يسترها

Wed Feb 14, 08:57:00 PM GMT+2  
Blogger zordeak said...

كل سنة وانتى طيبة يا أرق الناس


كل سنة وانتى طيبة يا أغلى الناس


كل عيد حب وانتى سعيدة يا رب


وكل عيد حب وانتى انجى الجميلة


ايه يا بت يا انووج الكلام الجامد ده

انتى مصرة انك تموتينى

يا بنتى الكلام ده بيخلينى ارووح خااالص

:)

المنظور الى انتى باصة بيه للموضوع تحفة طبعا

وفكرة انا نفسى بحبها

الحاجات البسيطة اللى فى حياة الواحد هيا اجمل شعر

لو قريتى قصيدة جمال كافر هتفهمى قصدى

انتى قربتى من المعنى اللى فى دماغى اوى عن الحب وعن الجمال فى الحب


بساطته


والنبى يا انجى والنبى والنبى علشان خاطرى كفاية حب بقى

او ادينا بريك

انا خلاص معدتش هنفع كده

انتى بتفكرينى بالذى مضى

:D

كل سنة وانتى طيبة يا قمرى

Wed Feb 14, 09:36:00 PM GMT+2  
Blogger Hamed Ibrahim said...

كلمات صادقة
!

Wed Feb 14, 11:25:00 PM GMT+2  
Blogger voice of love said...

happy valentine,dear.
كل سنة وانتى بتحبى وبتتحبى وبتشوفى وتلاقى الحب فى كل مكان

Wed Feb 14, 11:52:00 PM GMT+2  
Blogger Noony said...

إن شاءالله يكون لاخيال دي حقيق عما قريب
:)

Wed Feb 14, 11:58:00 PM GMT+2  
Blogger بين الأمل و اليأس said...

هو انتي كنتي في ملتقى شباب الجامعات الثامن هنا في شبين ولا حاجه انا عايز اعرف بس
وربنا يسترها

Thu Feb 15, 12:19:00 AM GMT+2  
Blogger elkamhawi said...

يارب يوعدنا ويوعدك

Thu Feb 15, 05:02:00 AM GMT+2  
Blogger albida said...

انوجى النوجى كونوجى

هيييييييييييه!! دنيا
:)
ربنا ينولك اللى بالك يا بنتى ويحبب فيكى خلقه
ههههههههه
شفتى الدعا الجامد ده.. تحسى أنى قاعدة على الترب
:) :)

كل سنة وأنتى طيبة يا أجمل وألذ وأطعم وأحلى وأخف (لا بلاش أخف دى!! كده هندخل فى الزيت) أنوج فى الدنيا

شفتى؟!! قعدت أكل فى العسلية لحد لما سنانى باظت
هههههههه

manal

Thu Feb 15, 06:22:00 AM GMT+2  
Blogger rosealia29 said...

إنتي إنسانة ممتعة لغاية آخر نقطة .. فعلاً زي ما إللي قبلي قال .. الحب هو اهتمام الطرفين بالتفاصيل إللي تخلي القلب يوصل قمة نشوته .. انا حسيت بحركتك في كلماتك .. و اضطرابك و لهفتك .. و خطوتك .. خليتيني أحس حتى بخبطة الباب .. و شوفت الفرشة إللي سرحتي بيها شعرك ..


بجد بوست أمتعني .. ألف شكر ..

Thu Feb 15, 07:34:00 AM GMT+2  
Blogger -_- said...

الله عليكي

Thu Feb 15, 08:57:00 AM GMT+2  
Blogger الزعيـمة said...

اية الكام الجميل دا يا سمورتي
الواحد بيتمني فعلا حياتة بعد الجواز تباه كدا بس بصراحه فية رجالة تشجع ورجالة تخلى الواحده ندمانة على اليوم العرفتة فية


انا اكتشفت ان كل بنت عندها حافز رومانسي يخليها بنوتة ومرحة وزي ايام الحب والخطوبة دايما

بس بعيد عنك فية رجالة تحبط بلد
وتخلى الواحدة حتي مكسلة تسرح شعرها

كلة جميل يا انجي
بس بلاش موضوع
*****************
اغسل وامسح واكنس واطبخ وانضف
**********************
كدا الرجالة حيفتكروا الكلام صحيح
لازم يعرفوا ان الغسل علينا والمسح عليهم والكنس علينا والطبخ عليهم والتنضيف علينا والنشير عليهم

التعاون حلو برضة


انجي انتى عسووولة بجد
يا رب يرزقك بانسان يكون عظيم
ويستاهلك لانك بجد رائعه

Thu Feb 15, 10:39:00 AM GMT+2  
Blogger Unknown said...

هاتنرفزنى بقا
حتى أنتى يا نوجى؟
الماسورة الحمرا فرقعت عندك برده؟؟

ماشى ياريس
وبما إنى بحب ادعيلك
وحاسة كدة إنك سبحان الله وحشانى برده

فياااارب يرزقك الزوج الصالح اللى يحبك ويقدرك يا إنجى يااااارب

اللهم آمين

Thu Feb 15, 02:23:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

يا قلبي يا غريب

تقبل الله منك
وشكرا جدا علي دعائك بجد
وفعلا كل واحد بينظر للحب من منظور مختلف بس اتمني اننا كلنا نحافظ علي اجمل منظور
طبعا انا عارفة ان مش في حاجة اسمها عيد حب ولا اي حاجة من دي بس الفكرة نفسها حمستني اني اكتب مش اكتر
تحياتي لك
___________________________

utopian

ههههههههههه
تستاهل
اهو انا اازم اعذبك كدة كل يوم من دة عشان تحرم
ههههههههه سلامة اعصابك

Thu Feb 15, 02:34:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

انسان

محمد
يا عم حتي لو موجود يا بخته علي ايه دة انا هطلع عينه هههههههه
انت بتقول انه المفروض يحصل
طب تعالي نتخيل موقف عكسي
هنقول اني قاعدة مستنياه بنفس الطريقة واول ما شفته بقولك انت اتاخرت عليا وعليك حساب

ليه هو انا صغير كنت هتخطف يعني مش تقلقي يا سيتي
بقولك ايه انا جاي قرفان وتعبان وعايز اكل وانام

ههههههههههههه شفت الاحباط

الواد هسميه عبد الرحمن ههههههههههه
___________________________

the eagles

ههههههههه
طول عمرك يا باشا واد حسيس
وللي انت بتقوله مش عند اي حد
لازم تكون تحس اوي وبتحب اوي عشان يبقي عندها الخريطة اللي انت بتقول عليها دي
واتمني ان حياة المتجوزين تبقي احسن من كدة
سلام

Thu Feb 15, 02:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

انا حرة

مانتي عملتيها يا ياسمين وحبطيني
ههههههههههههههههههه اول مرة تلحقيني في الاول
جبتلك ايه في الفلانتين
انتي كمان هتنكري
انا يا بت انتي مش جايبالك عسلية حتي اسالي منال
انكري بقي

انا قعدت اكل في المصاصات اللي جاتلي لحد ما قلت يا بس
هههههههههه
___________________________

الدبور

اولا انت ممكن تصحي الحاجات الي نامت فيك من زماان
احلم حتي لو الحلم مش اتحقق
احلم حتي لو هتلاقي عكسه
المهم انك تحلم
مش مهم تحلم بايه
المهم انك تصحي اللي جواك وتظهر المستخبي
بجد بحس ان الحاجات المستخبية دي هي اللي بتخلينا انسان
انا زمان كنت بموتها او بتعمد اموتها لقيت نفسي قاسية ومش مهتمية بالناس
لكن غصب عني صحيت علي شكل احلام
جايز اكون غلط فيها
او جايز برسم صورة مش حقيقة لاحلامي ومش هتحصل
بس الحلم مش منوع
هو اللي بيديني الحق منتهي الحق في اني اكون انسان

وهعمل بوستات خفيفة
وبلا حب بلا اوهام
انا عارفةيا خويا بيجيبوا الكلام دة منين
:))
نهارك قشطة

Thu Feb 15, 02:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

الدبور

هههههههههههههههههه
احمد ربنا انت كل مرة بتقفل العاشر
يبقي في امل
ههههههههههه
___________________________

عبد الله

ههههههههههههههههه
لا مش تخاف ف منها كتير شايلاه في الدولاب
هههههههههههه تصدق فعلا
لان الست دايما بتهتم بابنها بعد الانجاب وتنسي زوجها وبتنسي انها رزقت بطفلين

بس اهو كلام في كل الحالات يا عبد الله مش في حب صدقني
بس اهو مجرد كلام ومجرد اي حاجة بقي
شكرا علي امنيتك واتمني انها تحقق ليك كمان
تحياتي

Thu Feb 15, 02:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ليندا

هههههههههه
عشان كدة قلت في الاخر اني مش متجوزة
ربنا يخليلك البابا اللي دايما يارب يقدر يسعد الماما:))
ربنا يرزقك يارب بواحد يا ليندا يكون افضل واحن كمان من البابا
ربنا يخليكي يا حبيبتي
بس ايه الكلام الكبير دة ليا
مش للدرجة دي يعني
ههههه بس ربنا يتقبل منك ويخليكي يارب
___________________________

مايكل محسن

لا طبعا لا قبل الجواز ولا بعد الجواز
اللي انا كاتباه دة مجرد كلام فارغ
اي حاجة بقي
ومش له اساس من الصحة والواقع
يا مايكل انا لما بتكلم عن الحب صدقني بكتب قصص خيال علمي
المهم مسحت مدونة ولا لسة

Thu Feb 15, 02:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

فانسي

يا مدياني الامل ههههههههه
ممكن الي بتقولي عليه دة يحصل بس اعتد انها بتختلف من بنت للتانية ومن راجل للاخر
بس احتمال فعلا اكون كدة خصوصا اني من طبعي اني غيورة دا وعصبية جدا
وشكاكة جدا لابعد درجة
ههههههههه
يلا بقي خليه يشرب
___________________________

علي الالفي

المطرب العبقري
يا جماعه علي الالفي دة بجد صوت رائع وواعد وانا اتمنالك ستقبل كبير اوي يا علي
وبجد زيارتك ليا دي كبيرة اوي
ولا يهمك انا عارفة انك كنت مشغول اوي الفترة اللي فاتت
المهم اك جيت زرتني
وياريت مش تكون اخر مرة
ههههههههههههه يو توو علي

Thu Feb 15, 02:37:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

موج البحر

انت يا سيتي ل ما اخش علي مدونتك تطلعلي صفحة ابروفايل ومش فيها اسم البلوج
اتصرفيلي بقي وقوليل اعمل ايه
او اقولك المرة الجاية اكتبيلي لينك المدونة عشان يدخلني فيها علي طول

ثانيا بقي الله يسلمك
ثالثا بقي
شايفي التعليقات لمحبطة الناس دي كرهتني بجد في الجواز علي اللي عايزين يتجوزوا
خلاص بقي مانتي كمان عارفة ان هما عندهم حق
هههههههههه
ربنا يتقبل منك يا قمري
ههههههههه يا موجتي
___________________________

ياسمين

مانتي عارفة يا مينا اني مش متجوزة وعارفة ان دة حلم ومش هيتحقق
ربنا يخليكي يارب

Thu Feb 15, 02:37:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

حسني سليمان

استاذ حسني بجد بجد
انا سعيدة جدا جدا لان دي اول مرة تزورني فيها
وبجد دة شرف ليا كبير اوي
وكلامك دة زي ما بيقولوه علي راسي من فوق وشرف ليا بجد
واتنمني فعلا انها مش تكون الاخيرة
ياريت بجد دايما تشرفني كدة
___________________________

مانو

وانتي طيبة يا قمري
ويارب يحقلك كل ايامك يا مانو يارب

Thu Feb 15, 02:37:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

بين الامل واللياس


هههههههههههههههههههههه
هتبلسني تهمة يا حازم ولا ايه
عامة انا بستقبل بالكلام دة كل الناس اللي بيحبوا والي مش بيحبوا

هههههههههههههههه
يخربعقلك يا حازم مانت عارف يا واد اني مش متهببة متجوزة

دة اول عرض جواز يجيلي من المدونة
بس انت عارف يا حازم ان انا اكبر منك
وانت عارف مبداي بقي
ههههههههه

لا بجد انت يا واد انت لو كبير شوية كنت مسكت فيك
بس انت عارف بقي
اصل بتعرف تحب اوي
وعارف يعني ايه احساس
يارب يا حازم يارب تلاقي الي تعوضك وتنسيك حياتك وتاخدك من الدنيا دي كلها

ههههههههههههه يا ابني المغرفة دي اساسي من اساسيات الجواز انت مش عارف كدة ولا ايه
ومن غيرها يبقي الناس مش متجوزة
هههههههههههههههههه

ان شالله هتلاقي شغل وربنا هيرزقك يارب انت تستاهل كل خير

اهو دة اللي عملته ودي كات حاجة جديدة
وان شاء الله ربنا يسترها معاك ومعانا جميعا يارب
___________________________

zordeak

واد يا احمد بجد بتبقي عليا ابتسامة عريضة اوي لما بشوف اي تعليق منك

يا لهوووووووووووي بعد الشر عليك يا قلبي
اموتك ايه بس
طب اعمل ايه بقي يا احمد اعمل ايه يعني
اهو الي جه في بالي قلته

انا قريت قصيدة جمال كافر عند الواد مزمز
وبجد كانت رائعه اوي
وتحفة اووووووي
عشان خاطرك وبناء علي طلب الجماهير الغفيرة
هبطل حب هههههههههههههههههههه
وطبعا هتنفع يا واد اومال انت دكتور ازاي
معلش ان كنت بفكرك بالذي مضي
بس كلنا لها بقي يا ابو حميد
وانت طيب وبخير وناجح علي طول يارب

Thu Feb 15, 02:37:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

حامد ابراهيم


حمداله علي السلامة يا حامد
بقالك مدة غايب بس عودا احمد

وشكرا يا قمر
___________________________

voice of love

ربنا يخليك علي الزيارة دي
وميرسي اوي علي الكلام الرقيقدة
وكل سنة والكل بيحب وعاشق وعلي خير وتوبة

Thu Feb 15, 02:38:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

noony


ان شاء الله الي ربنا عايزه هيكون غصب عن اي حد حتي عني
هههههههه
ميرسي يا قمري يارب
___________________________

بين الامل والياس

لا يا سيدي مش رحت ملتقي الشباب بس كنت هروح لولا ان انتو عندكم في جامعه المنوفية مش في العاب قوي
فلغوا اللعبة دي من هاك
وان كنت هطلع مشرفة علي البنات
بس كان نفسي اروح بجد

انت يا واد تهت في ستة اكتوبر انبارح ولا ايه
ومش جيت الندوة الي انت قلت هتجيها ليه
انا كنت هناك وكان نفسي اشوفك

Thu Feb 15, 02:38:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

القمحاوي

يارب ياخويا يارب
___________________________

منولتي النولتي كونولتي

ههههههههههههههههههه
ربنا يكرمك يا طويلة احم قصدي يا منال
ههههههههههههههههه
مع ان شكلك مش يدي ترب يا منال
بلاش اقولك شكلك يدي ايه
وخليها لياسمين ومرام ما الي يقولوا

وحياتك انا العسلية وزعتها ومش اخدت منها حاجة بس انا بقي قعدت اكل في المصاصات لحد ما ناني وقعت
هههههههه
بالهنا والشفا يا منولتي
طب كنتي هاتي حقهم طيب
دة انا مدياكي تلات عسليات بحالهم
هههههههه
والله وحشاني

Thu Feb 15, 02:38:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

روزاليا

ربنا يخليكي ياروز يارب
ومعلش مقصرة معاكي في الزيارة دة والله لاي بس مشغولة في اني اخلص بحث مهم بس ربا يسهل واخلصوا

والله انبسط وانتي بتقولي انك حسيتي بكلامي وتحركاتي جدا
دايما رافعه من معنواتي يا روز
بس ايه رايك في فرشة شعري ههههههه

مبسوطة انه عجبك تحياتي ليكي
___________________________

sharm

ربنا يخليك يارب
ويارب تنورني علي طول كدة

Thu Feb 15, 02:38:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

الزعيمة

والله يا بنتي الاغلبية ان في رجالة تجيبك الارض من الاحباط والياس
هههههههههههههه
حلوة تكسل تسرح شعرها دي

تفتكري اني كدة خليت الرجالة يطمعوا فينا

بس اللي مش يعرفوا ان كله عليهم مش كفاية بنربي عيالهم ونقعدلهم في البيت هما هيطمعوا

والنبي انتي اللي زي العسل ودايما بتوريني وتضحكيني بتعليقك
ربنا يتقبل منك يارب
ويارب يسعدك دايما ويحققلك كل اللي بتتمنيه
___________________________

انسانة
هههههههههههههههههههههههههههههه

اياكي تتنرفزي انتي نرفزتك وحشة

يارب يتقبل منك
بقالي كتير اوي مش كلمتك يا بت انتي
وحشاني بجد

Thu Feb 15, 02:39:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

كل سنة وانت بعقلك!!

توقيع

مشفق

بقللك انت مدعوة لتاااااااااااج

يالا مستعدة؟!

لو سمحتي التاج أسئلته في آخر بوست عندي

بعنوان تاج وأمري لله

التاج الأول إختياري والتاني إجباري

سلام عشان انا إتأخرت

Thu Feb 15, 02:50:00 PM GMT+2  
Blogger Tamer Nabil Moussa said...

كل سنة وانتى طيبة انجى وعيد حب سعيد حلوة اوى الصورة اللى قدمتيها لينا كلها رومانسية وجو عاطفى جميل

تحياتى

Thu Feb 15, 03:11:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

سمسم

اولا شكرا ليك جدا
ثانيا حضرتك مشفق علي ايه بالظبط
ياريت توضحلي
وعامة شكرا علي التاج وان شاء الله هتلاقيه البوست الجاي
واكيد مستعدة
بس الاولاني عملتوا
لكن التاني ان شاء الله هيتعمل
عامة سلام ويلا عشان تلحق
___________________________

تامر

وانت طيب يا تامر
ويارب تكون مبسوط وسعيد
وشكرا علي الكلام دة
ودايما منورني

Thu Feb 15, 03:55:00 PM GMT+2  
Blogger raspoutine said...

ربنا معاكى يا حبيبه اخوكى ايمن
بس قوليلى الواد اللى فى بطنك جه منيييييييييين
العار والدمار
النار ويا الطار والزار


اقيمو الافرااااااااااح


مع السلامه عليكم

Thu Feb 15, 04:30:00 PM GMT+2  
Blogger فوكيره said...

سمرا :

انتى عارفه

كان نفسي اعمل بوست يوم عيد الحب

اكتب فيه

الى كل اتنين متجوزين
بقالهم اكتر من 20 سنه ولسه بيحبوا بعض

كل يوم وحبكم طيب وجميل

اد ايه الموضوع ده جميل

في اغنيه كنت سمعتها في فيلم اجنبي
كان بيغنى فيها البطل للبطله
في لبربوزال
بتاعها
وبيقول

i love u and wanna grow up with u

وبقيتها بتتكلم عن ايامهم لما يكبروا اوى ويكونوا لسه بيحبوا بعض

سألت نفسي هل ممكن ده يحصل

اد ايه يكون جميل

... تناولك لعيد الحب دخل قلبي

:)

تحياتى يا سمرا

اه عن موضوع نمرتك اسألى ردوى
"ساعه غروب "
وهى حتقولك

Thu Feb 15, 11:07:00 PM GMT+2  
Blogger Unknown said...

سمراااااا
حبيبتي أنا قلت لك على البوست اللي فات انه سيناريو موجود وبيحصل وحصلّي أنا شخصيا
لكن بصي بقى السيناريو التاني ده مشكوك في حدوثه برغم حدوث السيناريو الأولاني
فاهمة حاجة؟؟
يعني الموضوع مابيبقاش فُلة قوي كده يعني
ولا في عيد الحب ولا في عيد الأضحى
علشان كده أنا بادعيلك ان السيناريو الأول يحصل علشان بصراحة ممكن يفضل هوه السندة الوحيدة للعلاقة وده مش وحش على فكرة طالما مابتحصلش حاجة تنسيكي أول نظرة واول ابتسامة وأول كلمة عاطفية
لكن أول أسبوع بعد شهر العسل ده لو كان شهر على بعضه أصلا
الموضوع بيبقى في منطقة تانية واللي انتي بتوصفيه ده بيحتاج مجهود جامد جدا علشان يتحقق كل فترة مابيكونش ده شكل الحياة خالص
.....
هيييييه
يلا
أنا بقولك بس علشان ماتقوليش
مش فيه حد قاللي ليه ؟؟؟

Fri Feb 16, 12:23:00 AM GMT+2  
Blogger micheal said...

ههههههههه...حلوة حتة الخيال العلمي دة...بصي يا كابتن أنووج وعد مني حألغي مدونة من الاتنين بس مش في أقل من أسبوع و لا اتنين عشان سايب موضوعيين مهمين في كل منهما و مستني الردود
تحياتي

Fri Feb 16, 12:43:00 AM GMT+2  
Blogger كلبوزة لكن سمباتيك said...

مش حقول جتنا نيلة في حظنا الهباب و لا حقول ماشية معاكي و لا حقول اختي هايصة و انا لايصة و لا حاجة


انا بس
ححدفكوا بالطوب
ههههههههه
ربنا يديم عليكم السعادة
و عيد اسمه ايه ده و انتم طيبين

Fri Feb 16, 02:00:00 AM GMT+2  
Blogger frozen love said...

يعارفة..نفسي كل الاحلام اللي بتحلميها دي..وبتخلينا نعاني معاكي بيها دي
lol

تبقى حقيقة..هاكون اكتر واحد سعيد ليكي والله يا سمرا...بصي انتي ابجعتي في الحتت دي...احساس اسرني يعني


يا تري اتاخرت ليه عايزة اتكلم معاك واحس بحنينك
مانت عارف من يوم جوازنا وانا مش شايفة غيرك
مش بسمع غير صوتك وهمسك في شفايفي ونارك جوايا
زهقت من التليفزيون والدنيا برد فينك يا دفايا
بقوا تلات دقايق وانا هتجنن والدمعه هتسبق قفلة رموش عنيا




تجري تاخدني في حضنك وتطير بيا وتقولي بحبك
شقتنا خلاص هتبقي ضيقة ما الواد جاي وهيتعبك
اعمل حسابك مش هولد الا وانت جنبي




وربنا معاكي في البحث..انا والله لو ماكنش عندي تسليم ربع المشروع كنت...عملتهولك وش انا كويس في باور بوينت...لو صبر عليكي للاسبوع الجاي او حاجة قوليلي..انا من الخميس هاكون فاضي

وربنا يوفقك

Fri Feb 16, 05:28:00 AM GMT+2  
Blogger frozen love said...

صحيح

كل عيد حب والناس كلها طيبة

انا عملت تدوينة عن عيد الحب برضه بس من منضور تاني خااالص بقى

من منظور تامر حسني...
lol

تعالوا زورونا

Fri Feb 16, 05:30:00 AM GMT+2  
Blogger houty said...

كل سنة وانت طيبة
وبجد طال غيابك علينا
طبعا ما فيش احلى من الحب اللى ممكن يستمر بعد الزواج ان الزوجة تحب زوجها بهذا الشكل وزوجها يبادلها نفس الشعور اكيد هيكون احلى من الحب منغير زواج

بس سمراء هى هى فى احلامها

احب تقولي ل رايكى فى البوست الاخير اللى عندى انا محتاجة رايك فيه

Fri Feb 16, 11:20:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

konty feen men zaman ya smraa
klam gameel gedan a7sas 3ally
kol elly 2reto ana kont b2olo
wenfsy 7ad y2olo
yareet kol albnat zayek
enty lazm tsbory 3lshan tla2y elly ystahlek matst3glish elgwaz
naseebk lazm yseebk
felwa2t elly maktooblk

Fri Feb 16, 03:04:00 PM GMT+2  
Blogger أميرة said...

حلو اوى الصورة دى ياانوج

عبد الغفار اكيد بيبقى كدة خصوصا لما بيبقى شعور حلو كدة

انوج ربنا معاكى ويوفقك يابنتى انا فاضية بس مابعرفش فى الباور بوينت ياريتنى كنت اعرف كنت اخدمك بعنيا الجوز ياقمر

ربنا يعينك

سلامى

Fri Feb 16, 03:47:00 PM GMT+2  
Blogger متغيرة شوية said...

مش احباط بس ده علشان بقالهم سنة بس

بعد كام سنة هيبقى حب العشرة
وطبعا حب العشرة ده اسم شيك لانعدام الحب

*****
بعيدا عن الموضوع بقى كنت اتمنى أساعدك يموضوع البحث ، بس والله الواحد بدائي تماما في الكمبيوتر ده

Fri Feb 16, 07:02:00 PM GMT+2  
Blogger الوردة السوداء said...

احم احم

لاحظى ياماما ان فى ناس عندها فراغ عاطفى هنا

Fri Feb 16, 07:31:00 PM GMT+2  
Blogger Ahmad Hegab said...

جميل و ربنا يوفق فى البحث

والله انا لو كنت فاضى يا سمرا كنت عملتهولك بس بعيد عنك انا مش فاضى اهرش

سورى بس متعتبرنيش جاهل يعنى ايه بحنايا جلدي

Fri Feb 16, 08:26:00 PM GMT+2  
Blogger ~ Bato0ot ~ said...

hey ya engy :D ana bardo esmy engy w awel mara agy hena bas bgd gameel awy ely enty katbah w ya rab el nas kolha t7b b3d keda .. t7b b3d bgd ..

ana momkn a3mlek el presentation ely enty 3yzaha de :D bas teraseeny eh el 7ewar wana ha3mlholek isa :) contact me :)

Fri Feb 16, 09:44:00 PM GMT+2  
Blogger elgharep said...

كل سنة والكل طيبين
للأسف اأنا قاعد بتفرج على الناس كبلز وهما مظأتتين بينما العبد لله وحيد فى ملكوت الله بيتفرج بس
ياترى السنة الجية حكون فى نفس الوحدة
أتمنى لأ
الغريب

Sat Feb 17, 12:28:00 AM GMT+2  
Blogger el2ahwagi said...

ana it2akhart welessa 2ari mawdoo3 elba7th. ana mosh 3aref anhi 7ad elpresentation da matloob... law lessa feeh wa2t ana momken asa3dek ... bas law elwa2t faat yeb2a aasef enni ma2aretsh el post 2abl keda w argo ennik tekooni la2eeti 7ad ykoon saba2ni..!

rabena yewafa2ik..!

Sat Feb 17, 02:02:00 AM GMT+2  
Blogger bassem said...

ميرسى يا سمرا على مرورك اللطيف عندى,وسعيد إن الصور عجبتك....المهم عايز أقولك أنه عاجبنى أوى تصورك الرومانسى جدا عن الجواز!!ونصيحة من واحد متجوز,أوعى تتغيرى..علشان لحظات الرمانسية دى,هى إللى بتصبر الواحد على سلبيات و مشاكل كتير في علاقه الجواز..صدقينى..أتمنالك سعادة حقيقية

Sat Feb 17, 02:07:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

انت مختفيه ليه يا سمور ؟
مش خير و لا ايه ؟
انا بطمن بس
بالمناسبه مش فاهم اي حاجه من الكومنت اللي انت كتبتيه عندي
ومسعود مش ترجم اي حاجه ؟

نهارك لذيذ
الدبور

Sat Feb 17, 03:03:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

راسبوتين

ههههههههههههههه
حتي انت يا ايمن
طب استر عليا دة احنا اخوات
التار ويلا العار يا وليدي
هههههههههههه واحشني يا واد ايه اخبارك
___________________________________

فوكيرة


اكيد طبعا كلنا كنا عايزين نعمل حاجة في عيد الحب عشان نخلي الناس كلها تحب بعضها

عارفة الاغنية دي
دي اغنية تحفة يارب يسعد كل اتنين بجد يسعدوا بعض
بصي يا بنتي مش في حاجة بعيدة عن ربنا ليه لا يمكن الدنيا ادام يكون فيها خير
مين عارف
اتمني ان كل كلامي اصلا يدخل قلبك
عامة رودي قالتلي
اصلها كانت فقيرة ومش معاها رصيد هههههههههه

Sat Feb 17, 11:11:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اميرة

ههههههههههههههههههه
وسعت مني يا اميرة دي انا عارفة
بس يا سيتي الحلم مش وحش

سبيني موهومة شوية حد واخد منها حاجة
ههههههههه

والله ضحكتنيي
هييييييييه دنيا
وصل كل كلامك شاكرين مهليلين
__________________________________

مايكل محسن

انت مش مصدق اني بكتب خيال علمي ولا ايه يا مايكل
فعلا الموضوعين مهمين اوي يا مايكل اللي انت حطيتهم انا قريت الاتنين بس علقت في واحدة بس
اصل التاني استفذني اوي
عامة ادينا مستنين بدل كل شوية بدفع تاكسي 20 جنيه

Sat Feb 17, 11:12:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

سمباتيك

يا لهووووووووووووووووووووووووووويي
انتي فاكراني متجوزة
بتحسدي علي ايه يا سمباتيك

يا اختي دة انا قاعدة جنب امي بقشر بطاطس
لا بلاش امي عشان نكون واقعيين
قاعدة جنب مرات ابويا بقشر بطاطس
دة حلم يا اختشي

ربنا يسعدك انتي يارب
__________________________________

frozen love

ههههههههههههههههه
هو انا بخليك تعاني
خلاص مش هتكلم عن الاحلام تاني واعاني لوحدي
ههههههههه
والله بتحرجني اصل الكلمتين دول كتبتهم من غير نفس
بس يلا كنت عايزة احط اي حاجة في عيد الزفتلاين


ربنا يخليك يارب انا عارفة والله ان الناس كلها مش فاضية عشان كدة حطيت شرط ان اللي فاضي بس هو اللي ممكن يساعدني
واديني اهو بحاول الاقي اي حد هههههههه
عامة لو الدكتورة ادتني مهله للبريزنتيشن للاحد الجاي ومش خلص لسة يبقي هقولك بجد
ربنا يخليك يا اخويا :D

Sat Feb 17, 11:12:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

frozen love

ههههههههه عشان تعرف ان قلبي بيحس بيك من غير حاجة
انا كنت عندك من شوية وكتبتلك تعليق من غير ما تقول
شفته يا فندم شفته
___________________________________

houty

وانتي طيبة يا قمر
وان شالله كل سنة وكل يوم وكل دقية وثانية تمر عليكي وانتي سعيدة يارب ويحقلك كل احلامك
عامة انا شفت بوستك وكتبتلك كومنت اد كدة
وسبيها علي الله

Sat Feb 17, 11:12:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ahmedndn

ana hena ya ahmed men zaman bs enta elly msh kont wa7`ed balk :))
in sha allah rabna yrzo2k belly t2olha el kalam da we tesma3o menha
2ol amin b2a

hehehe
law kol el banat zay kant 7`erbet ya ahmed
2ol ya baset
ana el 7amdollelah sabra we radya
rabna y7`alik ya rab
we yarait tzrny 3la tool
we msh tkon de last time to visit me
thx
___________________________________

اميرة ويلز

هي برضه عجبتني ياوي وانا بكتبها بس كنت بكتبها من غير نفس بعيد عنك
ولا يهمك يا قمر كفاية عليا اني كنتي عايزة تساعديني ربنا يكرمك يارب
بس انتي ادعيلي وخلاص كدة دي عندي بالدنيا
ربنا يكرمك يارب ويخليكي

Sat Feb 17, 11:13:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

متغيرة شوية

ههههههههههههههه
انتي حبطيتني
وبعدين يا بنتي اللي انا كاتباه دة فعلا خيال علمي يعني مش له اي اساس من الصحة ومش هيحصل
الا في الافلام الهندي وبس
بس سيبك انتي والله نفسي ازورك بس منه لله البحث
وربنا يكرمك يارب وميرسي انك علي الاقل عرضتي
المساعدة
___________________________________

الوردة السودة

ههههههههههههه احم والله مش لوحدك يا اختشي

Sat Feb 17, 11:13:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ahmed_h

ربنا يكرمك يا احمد يارب والله انا عارفة انك مشغول جدا وربنا يوفقك يارب
وربنا يخليك
هههههههههههههههه حنايا جلدي دي بقي موضوع يطول شرحه
المعني في بطن الشاعر
وانت عارف بطني كبيرة اوي
هههههههههههه
___________________________________


بطوووووووووط


hi enjy
keda b2a msh 7elw
two enjy keda tb2a 7`erbt
lazem ttesrafy
i try to contact u but how
i didn`t found ur email
any way thx ya 2mr
i`ll visit u too to see enjy :))

Sat Feb 17, 11:13:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ironcopra

رحت قريته وعلقت كمان
اصل انا بعيد عنك من ضمن الناس الي حصلهم كدة
المهم انت اخبارك ايه
___________________________________

الغريب

ههههههههههه
يا غريب الحال من بعضه
كلنا شايفين الناس كبلز وفرحانين والهدايا رايحة جاية وانا كنت باكل عسلية
ههههههههههههه
ان شاء الله الاحسن جاي
تفائل يا اخي
وانا كمان اتمني انه يكون لا مش في حد عارف الخير فين

Sat Feb 17, 11:13:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

القهوجي

ولا يهمك ربنا يخليك يارب
المهم انك جيتلي في الاخر
هو الاحد الجاي المفروض بس انا هحاول اقدمه علي يوم المناقشة اللي هو الحد الجاي دة علي طول
هو في حد سبقك بس مش عارفة عملوا ايه
انا سايباهم يعكوا فيه براحتهم
ههههههههههههه
وربنا يسترها
ربنا يخليك يارب يا قهوتي
__________________________________

bosbos

اولا العفو بجد مدونتك هادية ورايقة وتخلي الواحد يرتاح لما يخشها
والصور بجد عجبتني
ربنا يكرمك ويوفقك يارب

المهم اني انا مش عايزة اتجوز بس المهم اللي ادامي بقي
لطلع فريد شوقي
هههههههه
شكرا وربنا يكرمك

Sat Feb 17, 11:14:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

الدبور

مختفية عشان بعمل البحث اللهي ما يوريك
ويادوب بعلق وخلاص
هو خير بس البحث بقي ربنا يستر والحق اخلصه النهاردة

صباحك عسل
مليان نسمات
ونقاء موج البحر
فهمت حاجة ولا نجيب مسعود

Sat Feb 17, 11:14:00 AM GMT+2  
Blogger LAMIA MAHMOUD said...

سيبك من الناس اللي بتحبطك قبل الجواز وبعده ان شاء الله .. البوست زي العسل زيك

Sat Feb 17, 01:06:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

لميا محمود

ههههههههههه
اهو انتي الوحيدة اللي مش حبطيني

اتفائلي يا اختي اتفائلي
ههههههههه

مانا وانتي عارفين اللي فيها

انتي اللي زي العسل

Sat Feb 17, 01:29:00 PM GMT+2  
Blogger أخف دم said...

اللى جابلك يخليلك يا شابة..مع انى لما شفتك مكنش باين عليكى..
ههههههههههههههه

Sat Feb 17, 06:57:00 PM GMT+2  
Blogger ody911 said...

ههههههههههههههههه

إيه يا بت الحب دة كلوا

بقة أغيب يومين ألاقى الدنية مقلوبة كدة

دة همه يومين بس متهيقلى واللهو أعلم

يالة خيير خيير

متستعجليش

فرجوا قريب

وحدوووووووووووووه

ههههههه

وعادى بقة

أودى

Sat Feb 17, 11:29:00 PM GMT+2  
Blogger ~ Bato0ot ~ said...

engy .. eb3teeli mailek 3ala bato0otlilangel@gmail.com wana ha3mlek add 3al msn isa :)
w fen da mashoftkish 3ala ma blog :Y

Sun Feb 18, 01:36:00 AM GMT+2  
Blogger بيتنا القديم said...

تااااااااااااااااااااااااااج
****************************
ممكن تسألي نفسك بجد آذيتي مين النهاردة

ورفع إيدوه للسما ونكش شعره ودعا عليكي؟!

أيتها الفارسة الأنجلوساكسونية(متسأليش معناها إيه عشان معرفش)...اليك هذا التاج

إما ان تجوبيه وإما سجن المغوووووول مدي الحياة مع حسن الهلالي، جوز ياسمينة، اللي خانوه بدران، اللي كان شغال مع السيد شاهين، اللي هو كمال الشناوي
*********************

اسم مدونتك؟

لماذا اخترته.. ماذا تقصد به؟

هل فكرت في إغلاق المدونة.. والسبب؟

صورتك ف المدونة، رمزيتها؟

طبيعة كتابتك في المدونة بشكل عام..

سياسة.. قصة.. عبث.. كلام فاضي؟

لماذا تدون أصلاً؟

أحلى جملة قيلت لك في وصف مدونتك؟

التعليقات بالنسبة لك.. أهميتها؟

أحلى بوست كتبته.. ضع اللينك.. ثم اذكر لماذا؟

أفضل مدونة قرأتها.. يمكن اختيار عدة مدونات؟

أفضل بوست قرأته.. يمكن اختيار أكثر من بوست.. ومتنساش اللينك؟

هل خسرت صديق بسبب كتابة هنا؟

حد قل أدبه ف التعليق.. إيه رد فعلك؟

أسوأ مدونة.. الإجابة إجبارية.. ويمكن اختيار عدة مدونات.. هي كتيرة أصلاً :) ؟

أسوأ بوست.. لازم تجاوب.. ويسمح بتعدد الاختيارات؟

أسوأ مدون.. ما هو حاتجاوب حاتجاوب؟

انشر الآن بشكل حصري بوست لم تجرؤ على نشره من قبل.. مش محتاج أقول إجباري؟

Sun Feb 18, 10:06:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اخف دم

هههههههههههههههههههههه
تصدق انك هتتضرب يا اشرف
مردودالك
___________________________

اودي


انت بتعاكسني يا اودي ولا ايه

عامة فرجوا قريب ان شاء الله
ولا اله الا الله

Thu Feb 22, 09:56:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

بطوط

معلش بقي بقي يا انوج
عامة انا ايميلي anojnoja@hotmail.com
مش ليكي حجة بقي
يلا سي يووو سووون
___________________________

سمسم

هههههههههههههههه بلاش والنبي الافلام دي
عامة التاحج اتعمل خلاص يا فندم

Thu Feb 22, 09:56:00 PM GMT+2  
Blogger uogena said...

كلنا انت اذن ..

المشكله اننا نحلم ثم بعد وقت نسأل هل يتحقق الحلم ..


مدونتك رائعه ياسمرا .. تدويناتك تصل الى القلب مباشره ..

Sun Feb 25, 02:21:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

uogena

ربنا يكرمك يارب
انا بتمني ان كل احلامنا تتحقق
شكرا للزيارة وياريت تتكرر تاني

Thu Mar 01, 07:11:00 PM GMT+2  

Post a Comment

<< Home