Wednesday, October 29, 2008

انا جيييييييييييييت

اولا وقبل كل شئ بجد بجد وحشتوني اووووووي اوي اوي اوي اوي

ووحشتني مدونتي اوي اوي اوي
ثانيا بقي وبعد مرور اربعه اشهر كالعادة هقولها بصوت عالي

الله يخربيتك يا حنفي
اخلص من بدر بتاع النت يطلعلي تامر بتاع النت

الله يخربيتك يا حنفي انت وتامر

ثالثا بقي واللي مش يعرف..... انا اتجوزت
كلمة كبيرة اوي اني اقولها
واللي اكبر منها لما بروح شغلي او اتكلم مع اي حد اقول كلمة جوزي

مش عارفة بحس اني فخورة اوي
وبحب اقولها ولما انطقها استغربها اوي

اللي مش متقبلاها خالص وبضايق لما بسمعها كلمة مدام

مش عارفة ليه بحس انها شتومة

المهم خلينا في اللي احنا فيه
بجد وحشتوني اوي
الغيبة دي مش سببها الجواز ولا حاجة ودة علشان الحقد الطبقي والعنصري القابع في النفس البشرية

الغيبة دي عقبال ما جبنا كمبيوتر وحاولنا ندخل النت والواد تامر كل شوية يقطعوا عننا لغاية ما زهقنا

برضه مش موضعنا
انا جبت صور الفرح عشان تشاركوني فرحتي بجد
لاني لحد دلوقتي مش مصدقة اني اتجوزت
ولما بشوف صور فرحي بحس ان انا مش دي

بجد مش عارفة اقول ايه لكل اللي حضر الفرح ومش زعلانة من اللي عزمتهم ومش جم
وزعلانة علي اللي كان عايز يحضر ومش عرف يجي
تعالوا نتفرج علي صوري



الصورة دي صورة الاستوديو

ودي كمان بس انا مصوراها من موبيلي النهاردة عشان اوريهالكم

دول اصحاب حبيب قلبي اللي معاه في الشغل



انت هتهزر ولا ايه كل دي

الكلمة اللي قولتها للراجل السفيه دة لما كان عايزنا احنا الاتنين ناكلهابس والله مش انا اللي اكلتها

صورة جماعية لبعض المدونين
علي ايدك اليمين من فوق
عمرو اريدك انثي يليه ايلاري حد فاهم حاجة يليه احمد انا الشعب
ومن تحت محمد جمعه نو فير ومحمد عادل مصر هي امي وادم المصري في عمق الحياة
واللي متاكل نصه دة الواد بيشوي ايلين
ومن فوق علي الشمال الواد احمد الهواري اللي عمل شغل كبير اوي اوي اوي في فرحي وكان باين عليه الفرحة اوي

في ناس تانية كانت موجودة بس مش صادف الحظ انها تتصور معانا
واللي جم

الواد اودي عادي بقي وحازم بين الامل والياس
ومني بحاول اكون
واسامة سول المتكاظي
واحمد فؤاد مع نفسي
واشرف توفيق اخف دم

بوسة ابوية ومش حد يفهم غلط

للعلم بقي الكاس اليتيم دة لا انا ولا طارق اللي شربناه
اشرف توفيق جه وقال مش معقولة تتخانقوا علي كاس واحد وخده هو وشربه

حلوة صح؟

دي بقي بالفرح كله
بعد كتب الكتاب الناس هاصت ولاصت والكل قعد يحضن ويبوس فينا
لقيت طارق ساب الناس دي كلها وجه عليا وحضني اوي ولو دققتوا في الناس اللي حوالينا هتلاقيهم فرحانين

وصورة حصريا لمرات ابويا
هي اللي ورا دي اللي لابسة اسود

مش عارفة ليه مش جابو منديل
ولو دققتوا اوي هتلاقوني ماسكة عشرين جنيه المقدم بتاعي
المأذون راسه والف سيف انه ما يكتب الكتاب الا لما طارق يديني المقدم بتاعي واللي هو جنيه
لحد ما حمايا لاقي عشرين جنيه ادهالي
وبرضه مش خلاه يكتب الكتاب الا لما طارق كتبلي عليها
والهواري مصورني

ابو لهب مع طارق
تقريبا الهواري اللي مسميه كدة
احلي حاجة بقي ان انا مش كنت هرقص اوي في فرحي
لحد ما لقيت ابويا جاي عليا وغضب ربنا نازل علي وشه وبيزعقلي ادام طارق بعد كتب الكتاب
وبيقولي كدة غلط بعصبية اوي
في ايه يا بابا

ممنوع الرقص بلاش ترقصي... كدة غلط
طبعا ضربت بكلامه عرض الحائط واديتها

مش كنت حاسة انا بعمل ايه كنت بمضي علي مستقبل عمري

بيه يا اخواتي
قعدة واحد واثق من نفسه

بحبك اوي يا سيد الناس
نظرة مش اي نظرة يعني

الابيضاني المحلو اللي علي يمين طارق دة يبقي حمايا
الراجل والله عينه خضرا يا جماعه وابيضاني عن كدة
تقريبا طارق مش خد منه حاجة غير لابسة النضارة

نظرة بريئة


بحب طارق وهو بيضحك بحس طفل برئ الدنيا بتلاعبه


علامة الجودة

مش عارفة بضحك لمين

طفاسة ومش عايزة كلام تاني

المدونين من حوالينا ربنا يخليكو لينا يارب بجد كنت فرحانة اوي بوجودكم

ساعه كتب الكتاب

شايفين النظرة العين الحمرا من اولها


صور الاستويدو بس بايظة شوية لانها متصورة من موبيلي



كنت قمر يا ولاد عارفة مش في داعي تشكروا في جمالي
انا عارفة اني متواضعه



الفيديو دة واحد بتاع التورتة
والتاني بتاع رقصة السلو


بجد وحشتوني اوي

وعقبال يارب كل اللي مش لاقي نصيبه يلاقيه

عقبالكم كلكم يارب
وبعد جوازي من تؤام روحي وعمري بقول ان مش في حاجة بعيدة عن ربنا
واللي جاي اكيد احلي واجمل
طالما بنصبر

بحبك اوي يا طارق

بحبكم كلكم

Labels:

92 Comments:

Blogger عبدالله said...

الف الف مبروك علي الجواز ربنا ييباركلكوا في حياتكوا
اكيد لو كنت في مصر مكنتش هفوت مناسبه جميله زي دي

مرحبا بعودتك للتدوين وياريت نشوف كتير


تحياتي

Wed Oct 29, 12:10:00 PM GMT+2  
Blogger عبدالله said...

نسيت اقول الصور تحفه اجمل بكتير من الخطوبه اعتقد انه ظهر جمالك اكتر
وبجد ليه الناس لابسين اسود مش قادرين علي فراقك ولا ايه

واخيرا مكنش يصح انك ترقصي برضه و تنطشي ابوكي :)
ولا هوا يوم من نفسك


مع تمنياتي بالتوفيق

Wed Oct 29, 12:12:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

الله يبارك فيك يا عبد الله عقبال ولادك يارب

ان شاء الله بس ادعي بس ان النت يكون موجود علي طول


الخطوبة انا اللي كنت عاملة المكياج لنفسي

هههههههههه


لابسين اسود لزوم الشياكة


يا سيدي هي ليله من عمري

فمش طالباها ابويا يعني

ربنا يخليك يا عبد الله يارب

Wed Oct 29, 12:17:00 PM GMT+2  
Blogger linda said...

الف الف الف مبروووووووووك

بجد فرحانة جداااااااا


الف مبروك لطارق كمان

وربنا يتمملكو على خير واشوف عيالكم قريب يارب

Wed Oct 29, 12:18:00 PM GMT+2  
Blogger linda said...

عموما
طنشي الناس كلها

اليلة ليلتك انتي وطارق

أرقصي واعملي الي انت عاوزاه

ههههههههههه

أتأسفيلي من باباكي

بس هدا حقك

Wed Oct 29, 12:20:00 PM GMT+2  
Blogger بيجاسوس المصرى said...

ااااااااااااااااااااالف مبررررررررررررروك

و الله كان نفسى احضر الفرح بس انا عارف انى قصرت جامد معاكم جامد بس غصب عنى

بس انا سعيد جدا و ربنا يسعدكم بأذن الله و تعيشوا فى تبات و نبات و تخلفوا صبيان و بنات

مبرررررروك

Wed Oct 29, 12:25:00 PM GMT+2  
Blogger رفقة عمر said...

ماشاء الله لاقوة الا بالله
بجد والله دخلتى الفرحه قلبى اولا بصور الفرح الجميله وبعودتك لمدونتك ونورتيها تانى
بجد كنتى حلوة قوى
ربنا يباركلك يارب ويخليلك طارق ويرزقكم بالذريه الصالحه اللهم امين
شكرا للسعاده اللى حققتهالى دلوقتى ربنا يفرحك كمان وكمان انجى

Wed Oct 29, 12:42:00 PM GMT+2  
Blogger خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف الف مبروك يا قمر وحمد الله علي السلامه

ويارب يهنيكوا وتفرحوا طول عمركم يارب

وحشتييييييييييييييني
عارفه كنت عندك هنا اول امبارح سبحان الله كان قلبي حاسس انك راجعه قريب


سلام يا قمر

Wed Oct 29, 12:54:00 PM GMT+2  
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

مبروك لطارق ومبروك ليكي ياانجي
وبجد تستحقوا كل الخير

Wed Oct 29, 01:09:00 PM GMT+2  
Blogger Amr Ahmed said...

مبرووووووووووووووووك


كنتوا قمر ما شاء الله

ربنا يسعدكم

Wed Oct 29, 01:15:00 PM GMT+2  
Blogger The Eagles said...

الف الف الف
مبروووووووووووووووووووووووووووووك
الصور تحففففففففففففففة
واول صورة والصورة اللى حضنك فيها بعد كتب الكتاب بجد حتفضلى تفتكريها طول عمرك
لانها معانها حلو قوووووووووووى

الف الف الف مبروك
وربنا يوفقكم وتبقى كل حياتكم فرح وسعادة
وتجيبولنا مدونيين صغيرين كدة حلويين
ههههههههههههههههههههههههههه
وابقى سلميلى على طارق



والسلام...........

Wed Oct 29, 01:18:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

انا رغم اننا مش يهمني انا اكتب لكمن يهمني انا اشارك اختي في فرحتها انا اه زعلان عشان مقلتليش ان فرحك كان امتى وكدا لكن انا مستنتش اعرف وجيت ،
ورغم اننا نفسي ارجع اعرف اكتب لكن يالله مش مهم اهم حاجه اننا بكتبلك انتي واقلك هو انا عندي كام انجي مقدرش مشاركهاش فرحها لمؤخذه ياطارق
انجي وطارق
ربنا يباركلكم ويوفقكم ويرزقكم بعتريس يارب ويطلع نفس مابتتمنوه،
بس انا مليش دعوة خدتو مني الصور ومابعتوليش اي صورة من صوركم ضحكتو علي ، وااااااااك مليش دعوة عايز صورة اناعملكم البوم عندي خاص عاز اكمله ، يلله هو انا لسه برغي مش هابطل العاده دي يووه سلام سلام متنسوناش، وادعولي ربنا يكملي انا كمان على خير وكل الامه يارب والمدونين يارب مش هاقول انا مين بس اكيد عرفتوني صح صح اه انا بعينه
اصلي مش عارف الباسوورد بتاع مدونتي ايه بس هافتمككره هو هايروح مني فين
وربنا يسترها

Wed Oct 29, 01:54:00 PM GMT+2  
Blogger فقاقيع كلام ـ شروق الشمس said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مبرووووووووووووووك يا أنوج ياحبيبتي

وعقبال

عقبال

عقبالنا
هههههههه

وحشتيني والله وفرحني فرحك

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

آمييييييييييييييين

عاوزين أطفال شبه حماكي مااااااااااشي

Wed Oct 29, 02:14:00 PM GMT+2  
Blogger Hayam said...

اول حاجة يبارك لطارق فيكي ويباركلك فيه يارب...كنتي محلوة قوي والفرحة زودت حلاوتك..هي ملقتش غير الأسود تلبسه؟ حد يجيبلها قهوة سادة ياجماعة.. مين البت الصغيرة لي سبتي الصورة وقعدتي تكلميها؟
عموما بجد خليتينا نحس بالحقد الطبقي بس برضه فرحانينلك ههههه
عيشي حياتك بقى
مبروك

Wed Oct 29, 02:39:00 PM GMT+2  
Blogger nona said...

الف مليون مبروك على الزواج السعيد و يا رب يسعدك ديما انتى و طارق و يرزقكم الذرية الصالحة
و تجبولنا دستة عيال يملوا علينا المدونة بدل ماهى فاضية كدة ههههههههههههه
وحمد الله على السلامة و قولى لتامر ايك تقطع الخط عننا بدل ما نيجى نعلقة فى المروحة الاى عندة هههههههههههههه
انا اول مرة تقريبا اعلق عندك بس كنت متابعكى من فترة و قولت لازما و لابدا نيجى نبارك
ربنا يسعدك و يبعد عنك اولاد الحرام

Wed Oct 29, 02:54:00 PM GMT+2  
Blogger عــلاء ســالـــم said...

السلام عليكم

مبروووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا إنجي ويا طارق ويارب يجعل أيامكم كلها خير وحب وسعادة ويرزقكم المال والبنون

يارب دايماً الأفراح كده والذكريات السعيده

Wed Oct 29, 04:13:00 PM GMT+2  
Blogger Geo Amr said...

اول زيارة ليا لمدونة حضرتك الف مبروك ربنا يجمع بينكم على خير ويرزقكم بالذرية الصالحة

Wed Oct 29, 04:14:00 PM GMT+2  
Blogger صاحب المضيفة said...

ربنا يسعد أيامكم يارب ويجعلها كلها طاعة وايمان وسعادة



تحياتي

Wed Oct 29, 04:33:00 PM GMT+2  
Blogger ولــــــــــو said...

الف مبروك كتير جدا
ماشاءالله احلى حاجة ف الفرح كانت الفرحة اللي ماليه وشكم
ربنا يهنيكوا ببعض
عود احمد

Wed Oct 29, 05:34:00 PM GMT+2  
Blogger حنين القلب said...

الف مليون مبروك
دنا حظى حلو اوى ان اول مرة اجى عندك القيه فرحك بس انتى امووووووووورة بجد
وكده برضه مش تعزمينى
مااااااااااشى ابقى اعزمينى على السبوع بتاع النونو بقى
بجد والله فرحت ليكى اوووووى
ربنا يسعدك ويهنيكى ويوفقك
الا قوليلى انتى متاكده ان فى الكليب التانى اكلتى التورته اصلى مش عارفه ليه حاسه انها مش تورته خاااااااااالص
(وش مكسوف )
ملييييييييييييييون مبروك
مووووووووووووووووووووه

Wed Oct 29, 05:48:00 PM GMT+2  
Blogger micheal said...

الف ألف ألف مبرووووووك وربنا يهنيكي أنتي وطارق
الصور جميلة بجد
تحياتي

Wed Oct 29, 06:11:00 PM GMT+2  
Blogger blue-wave said...

بجد مبسوط اوى ان اول زيارة ليا لمدونتك الاقى خبر حلو اوى كدا
ربنا يباركلكم يارب
وبجد حبة صور تحفه جدا

Wed Oct 29, 06:36:00 PM GMT+2  
Blogger mo5tar said...

الف مبروووك
بارك لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى خير

Wed Oct 29, 06:48:00 PM GMT+2  
Blogger maioya said...

كنت مستغربه اوي من غيبتك كل ده
وقولت هجرتي المدونه :)
كنت فرحانه اوي وانا بشوف البوست
مع ان بردو الحقد االطبقي مش راح
لسه موجود وشكله هايقلب غل طبقي :lol:
مبروك ياانوج ومبروك لطارق
وربنا يفرحكم
وهنيكم
ونسمع عن بيبي مدون جي في السكه قريب:):)

Wed Oct 29, 07:02:00 PM GMT+2  
Blogger  ياقوت الأزهري said...

الف الف مبروك
ويارب يديم عليك الفرحة
إلى الأبد

أعتذر عن تأخيرى المتواصل

Wed Oct 29, 08:04:00 PM GMT+2  
Blogger فوكيره said...

يااااااااااااااااااه

انا مصدقتش نفسي لما شوفت لك تعليق عندى
قولت لااااااااااا بجد انجي رجعت

مش متخيله وحشتينا ازااااااااى
يا بنتى بجد

الصور فرحتنى اوووووووووووي .. فوق ما تتخيلي كان نفسي اووي
اكون موجوده وافرح معااكي

انا بجد مش عارفه اقولك اييه ... نفسي اخدك في حضنى كده اباركلك زي الناااس

الصور فيها كلام كتيير اووي يا انجى
بجد

بجد بدعيلكم من قلبي ربنا يهنيكم ببعض .. وتعدوا اي ازمه في الدنيا سوا بسلام وصبر

ربنا يطمنا عليكم دايما ونفسمع عنكم كل خير

واووعي تغيبي تانى كده .. علشان بجد بنقلق عليكي ...:)

ربنا يهنيكى ويسعدك

Wed Oct 29, 09:10:00 PM GMT+2  
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

تعرفى يا انجى
اول ما لقيت تعليقك ما صدقتش عنيا وقولت دى خودعة
جريت على المدونة
بردة ما صدقتش عنيا وقولت 29 اكتوبر اللى فات
وجريت على البوست
هييييييه
انجى رجعت رجعت يا ولاد
والله لو تعرفى انتى وطارق غالين اد ايه
ما كنتيش تقعدى تقرى التعليق وانتى قاعدة بتشربى شاى كدة
بجد بحبكم اوى ربنا يكرمكم ويفرحكو ويهدى سركم ويهديكم ويبعد عنكم الوحشين ويفرحنا بيكم دايما
بجد الصور ماشاء الله اكتر من رائعة
ماشاء الله ربنا يحميكم
---
أحمد الصباغ

Wed Oct 29, 09:25:00 PM GMT+2  
Blogger فلة said...

ألف ألف مبروك وربنا يجمع بينكم في خير
واو بجد الصور حلوة موت وانتي طالعة فيها اميرة بسم الله ما شاء الله

مبروك مرة تانية

Wed Oct 29, 09:29:00 PM GMT+2  
Blogger كفايـة طيبـة said...

انا متابعاكوا من بعيدمن مدة ...

بس دي اول مرة اعلق عندك

والله فرحتلكوا جدا

وانتى شكلك امور اوى وانتى مكسوفة يا انجى ماشاء الله :)

ربنا يباركلكم فى بعض يارب

اقري المعوذتين يابنتى مينفعش كدة

Wed Oct 29, 10:08:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

ما شاء الله
الف الف الف مبروووووووك
ربنا يسعدكم ياااااااارب
(:
مدونتك وحشتني اوي

Wed Oct 29, 11:17:00 PM GMT+2  
Blogger سابرينا said...

بسم الله ماشاء الله
اية ياعم القمر ده
لا ياستي انا ماينفعيش الصور ديه أنا عايزاكي تبعت لي صورة حقيقة
بجد والله أنا مش بهزر علشان انت حد جمييييييل وانا بحبه أوي
هأديك العنوان وتبعتيها
_______________
وماشي ياعم من لاقي أحبابه نسي أصحابه

Wed Oct 29, 11:17:00 PM GMT+2  
Blogger Unknown said...

مبروك ياأنوج ياجميل ومبروك لطارق ربنا يخليكم لبعض ..انا اول مرة اشوف مدونتك كان فى بوست الفرح وال4 شهور اللى فاتوا دول قريت ليكى حاجات كتير فى المدونة وكمان مدونة طارق بجد حبيتكم اوى انتم الاتنين ودعتلكم من قلبى


خلى بالك من طارق وهو كمان يخلى باله منك ..الصور تحفة بجد ياانجى وانتى زى القمررررر بجد

الف مبروووووووووووووووووك
امواااااااااااااااه

Wed Oct 29, 11:24:00 PM GMT+2  
Blogger Unknown said...

مش مصدق نفسى
ولا مصدق عينى لما شافت تعليقك عند ولا مصدق بلوجر كلة

الف مبروك ويارب حياة اجمل واجمل

وانا اللى قال اية فكرتك طنشتينا خلاص

مبروك انجى

مبروك لطارق

Wed Oct 29, 11:41:00 PM GMT+2  
Blogger catroz said...

الف مبرووووووووووووووووك
بجد انبسطت اوىىىىىىىىى
و قعدت ابعت لينكات من المدونه للبناتيت اصحابى يشوفوا صور الفرح
ما شاء اله بجد حلويييييييين جدا
ربنا يخليكوا لبعض يااارب
و تجيبولنا بيبى صغنطوت كده يملى حياتكم انتوا الاتنين
ويارب النت ميفصلش تانى و نشوفك على طول بقى عشان بتوحشينا يا انجى

الف مبروك ليكى انتى و طارق ..

Thu Oct 30, 04:25:00 AM GMT+2  
Blogger elsha3er said...

حمد الله على السلامة

والف الف مبروك اول زيارة وانشاء الله مش الاخيرة

احمد الشاعر

Thu Oct 30, 06:34:00 AM GMT+2  
Blogger حزينه said...

اولا حمد الله على السلامه
ثانيا الف الف الف مبرووووك
ثالثا وحشتينا بجد كتير اوى
رابعا يلا بقى عايزين نفرح بالنونو
خامسا مدونتك حلوة اوى
سادسا اوعى تغيبى تانى



حزينه

Thu Oct 30, 01:48:00 PM GMT+2  
Blogger المستنصر بالله said...

الف مبرووووووووووك
ربنا يديم عليكم السعاده

تحياتى

Thu Oct 30, 02:36:00 PM GMT+2  
Blogger Unknown said...

ألف مبروووووووووك يانوج

طبعا زي القمر في الصور ياحبيبتي

ربنا يكملكم علي خير يارب

ويخليكي انتي وطارق لبعض

ويسعدكم سوا دايما

هتصل بيكي قريب ان شاء الله
(K)

Thu Oct 30, 04:16:00 PM GMT+2  
Blogger أميرة said...

حبيبة قلبييييييي

وحشتينى وحشتينى وحشتينىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

عارفة انا بقالى فترة مابدخلش ولسة يادوب بادئة الف في المدونات بدأت بمدونتك لقيتك لسة راجعة امبارح سبحان الله
بس ماتغبيش تاني عشان مش اقتل حنفي :D
الف مبروك ياانجي بجد عسوووووووووولة جدا فى الصور قمر يابنتى والله
وحسيت بفرحتكوا هتنط من الصور ربنا يسعدكوا دايما يارب
واضح ان فرحك كان جميل اوي لسة هتفرج على الرقصة السلو دي اهم حاجة فى الفرح اساسا
الف مبروك ياحبيبتى

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى خير

Thu Oct 30, 04:29:00 PM GMT+2  
Blogger Ehab said...

hahahaha
لولولولولولولولولولولولولويييييييي
لولوي بالقوي يعني
بالقوي الجامد يعني

ربنا يسعدك و يقدرك تسعديه
:D

Thu Oct 30, 04:45:00 PM GMT+2  
Blogger safa7_karmooz said...

يااااااااااه

انتى كده بتحزننينى اكتر انى معرفتش اجى

وملقتش حد يقولى المكان فين

اهىء اهىء اهىء

وزعلت من ناس كانت عارفه وفضت لسؤالى..:)

هنام بس حبة عشان لسه راجع من الشغل وهرججع ارد واباركلكم تانىىىىىىىىىىىى

Thu Oct 30, 07:38:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

linda

الله يبارك فيكي يا ليندا عقبالك بقي عشان نفسي افرح فيكم كلكم

ربنا يفرحك ويسعدك دايما يارب
ادعيلنا انتي بس

_____________________________________

linda

انتي هتقوليلي انا فعلا طنشت الناس كلها وعملت اللي انا عايزاه
واتاسفله ليه يعني عادي اهي عدت

ربنا يسعدك يارب

Thu Oct 30, 09:18:00 PM GMT+2  
Blogger Charisma Queen said...

سمرااااااء النييييييل حبيبه قلبي
اخيرا رجعتييييي
مش قادره اقولك بجد فرحانالك قد ايه
دانا لفيت علي البيت كله اوريهم الصور
ويقولولي مين دي
اقولهم زغرتوا و انتو ساكتين
انا من يوم ما دخلت مدونتك و انا بحبك اوي و لما شفتك في حفله علي الالفي انتي و طارق حبيتك اكتر اصلا
ربنا يا رب يهنيكوا ببعض و يريح قلبكو
و تجيبوا صبيان مدونين صغننين
يا رب يا رب
و عاوزه اقولك (غير انك اساسا قمر)في الفرح كونتي ستااار بجد حلوه جداجدا جدا يا بختك يا عم طارق

ربنا يهنيييييييكوا علطوووول
بس متنسوناش بقي
و معلش يعني يا سمرا عايزه اقرصك في ركبتك ضروري
عشان عايزه احصلك
هههههه

تحياتي لعروسه النيـــــــــــل
سلسبيل

Thu Oct 30, 11:02:00 PM GMT+2  
Blogger zahra said...

ألف ألف ألف مليوووووووووون مبروك يا قمر
و يارب حياتك كلها فرح و سعاده
سعداء جدا بعودتك لنا مرة تانية
و يارب ما تغيبى عنا تانى

Thu Oct 30, 11:45:00 PM GMT+2  
Blogger أمل حمدي said...

الف مبروووك
بارك لكما وبارك عليكما وجمع بينكما فى خير

Fri Oct 31, 12:34:00 AM GMT+2  
Blogger Unknown said...

الف الف مبروك وربنا يهنيكم ويسعدكم ويرزقكم الذريةالصالحة امين

Fri Oct 31, 03:54:00 PM GMT+2  
Blogger safa7_karmooz said...

يااااااه

الف الف الف الف مبروووك يا طارق...ويا سمراء

بجد والله يومها كنت مجهز كل حاجه وبدور على اى حد انه يقولى المكان ومحدش عبرنى...ويومها زعلت جدا انى مروحتش...بعدها اكتشف ان كل الناس اللى قولتلها عاوز اروح تقولى ااه ماحنا كنا عارفين المكان :@

صباح الشلل يعنى

معلش تتعوض ان شاء الله فى فرح ولادكم

:D

والله فرحتلك جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ربنا كده يخليكوا لبعض وتفضلوا سعداء عالطووووووووووووول يارب

:)

Fri Oct 31, 06:48:00 PM GMT+2  
Blogger الجواز و سنينه said...

الف مبروك
و فعلا زى القمر مش هانشكر
و اهم حاجه ان الحب باين فى عنيكم
ربنا يهديكم لبعض

Sat Nov 01, 02:42:00 AM GMT+2  
Blogger Enbee said...

ألف ألف مبروك وحمد الله على سلامتك يا عروسة ... صوركم والله انتوا الاتنين زي القمر .. ويارب يكتبلك السعد والعيشة الحلوة ويعوضك خير ويرزقك بالذرية الصالحة قادر يا كريم عشان انتي تساهلي الخير واكتر كمان

تحياتي العطرة

Sat Nov 01, 10:00:00 AM GMT+2  
Blogger ست الستــــــات said...

الف الف مبروووك

والله قمر والصور احلي والفرح اجمل

ربنا يبسطك كمان وكمان

هايدي

Sat Nov 01, 11:09:00 AM GMT+2  
Blogger Hannoda said...

ألف مبروك يا انجي

يمكن أنا متابعاكم من بعيد لبعيد و مشاركاتي معاكي قلييييلة جدا

لكن دايما بحب اتابعكم و دايما قلبي معاكم
كنت زي القمر في الصور يا انجي
الف مبروك
و الله فرحانة من قللبي و كان عمال يوخزني وخزات كتير مع كل صورة


يارب يهنيكم و يرزقكم بكتاكيت زي القمر زيكم كده


ألف ألف مبروك

Sat Nov 01, 01:18:00 PM GMT+2  
Blogger Empress appy said...

بالرغم من انى معرفكيش بس والله حسيت بفرحه ليكى ربنا يسعدك يا رب ويهديكى ليه ويهديه ليكى يا قمر

Sat Nov 01, 03:19:00 PM GMT+2  
Blogger daktara said...

الف الف مبروك علي الجواز
يارب دايما في سعاده
بس ايه حكاية الجواز اللي ماسكه المدونيين دي
هي دي الموضة دلوقتي ولا ايه

انظر حولك
د. خالد عزب

Sun Nov 02, 01:22:00 AM GMT+2  
Blogger kafrawy said...

لولوللولولولوللللوولولوولوووللولولىللىلىلىلىلللولولولولوولللولولولىىلىلىلىلىلىلىلى

مبروك يا انجى الف مبروك

و عقبالى يارب

Sun Nov 02, 02:40:00 PM GMT+2  
Blogger عالمى ازرق said...

الف مبروووووووووك
بجد ماشاء الله عليكى كنتى زى القمر
ربنا يباركلكم ببعض ويسعدكم ويفرح قلبك دايما ياجميله

Mon Nov 03, 12:22:00 AM GMT+2  
Blogger romansy said...

انا فرحان قوى انى اول مره ازورك الاقى الحاجات الجميله دى والتورته والفرح
مبروك يا عروسه
كنت طبعا اتمنى انى اجى بس يلا
فرح اولادكوا بقى ان شاء الله
يارب يخليكوا لبعض
يارب

Mon Nov 03, 12:49:00 PM GMT+2  
Blogger hosnysoliman said...

سمراء النيل ذات الملامح المصرية الاصيلة الف مبروك بالرفاء والبنين والسعادة الدائمة مع الواد الجامد المتين ابن النيل.حسنى سليمان

Tue Nov 04, 03:32:00 PM GMT+2  
Blogger الخيط الرفيع said...

الف ومليون مبروك يا سمراء النيل
والله العظيم بعد قرايتي للبوست حسيت اني معاكوا ساعتها فرحتك باينه قوي ربنا يكملها
ويبارك لكم
الصور والشرح خلوني احس اني حضرت الحفلة واتسيفت في زكرياتي
ربنا يسعدكم
كنتي زي القمر

Tue Nov 04, 05:30:00 PM GMT+2  
Blogger MoHaMeD HoSSaM said...

الف مبروك يا معلم

وربنا يوفقكم يا رب

وتنجحوا كدة وتزقططوا

الف الف الف الف مبروووووك

Tue Nov 04, 06:31:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

بجد حاجه تفرح ربنا يسعدكوا والف مبروك

اول مرور للاسف

Wed Nov 05, 01:22:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

elf mabrooooooooooooooooooooook

enshallah tethanoo ya rab

Wed Nov 05, 09:43:00 PM GMT+2  
Blogger اسكندراني اوي said...

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

Thu Nov 06, 05:29:00 PM GMT+2  
Blogger نعكشة said...

الف مبروك يا جميلة

ربنا يخليكوا لبعض دايما
و يرزقكوا بالذرية الصالحة

و يهدي تامر بتاع النت :D

ماشاء الله كنتي زي القمر


سلام عليكي

Fri Nov 07, 11:42:00 PM GMT+2  
Blogger محمد أبو الفتوح said...

ألف ألف ألف
مبروووووووووووووووووك
و ربنا يخليكوا لبعض
و يبارك لكو ف كل حاجه

Sat Nov 08, 03:55:00 PM GMT+2  
Blogger ابو على said...

صور حلوه بجد واتمنى ليكى حياه سعيده
وتعيشو ف تبات ونبات وتخلفووو رجاله وستات

Sat Nov 08, 10:40:00 PM GMT+2  
Blogger wafaa said...

الف مبروك
اول مرة ادخل مدونتك .. حسيت بفرحة جميلة وحواليكو اصحابكو ربنا يوفقكوا يارب
كنتى زى القمر الصور والفيديو تحفة

تقبلى مرورى
وفاء

Sun Nov 09, 02:59:00 AM GMT+2  
Blogger chaos said...

بجد الف مبروك ربنا يسعدكم شكلكوا فرحان قوي في الصور معلش متأخر شوية بس أحسن من بلاش

Tue Nov 11, 02:32:00 PM GMT+2  
Blogger Hadota ... حدوتة said...

ألف مبرووووك يابت يا انجى
عشت وشوفتك عروسة
والله فرحانة بيكى وعنيا دمعت
ربنا يسعدك يا انجى
زعلت اوى انى فاتنى الفرح


انى عارفة انها غلطتى وانا اللى طلعت عيلة وكده

بس مش تزعلى منى
تتعوض ان شاء الله

سلمى على طارق كتييييير وربنا يسعدكو

Wed Nov 12, 01:46:00 PM GMT+2  
Blogger Egyptos said...

ألف مليار مبروك يا إنجى... يا عروسة بجد.. و عروسة المولد.. و عروسة البحر
.. وعلى فكرة دى أول مرة ادخل المدونات من فبراير 2008 و إبتدايت بيكى يا قمر.. يعنى تأخير التهنئة مش تقصير ناحيتك

Wed Nov 12, 04:55:00 PM GMT+2  
Blogger simple girl.. ..simple dream said...

مبروووووووك يا انجى بجد انتى كنت زى القمر وطارق كمان
وكنتو لايقين على بعض اوى
كمان مبروك عشان الفرح

Fri Nov 14, 11:43:00 AM GMT+2  
Blogger إيمان قنديل said...

مبروك ياسمراء النيل الجميلة



الف مبروك

Sat Nov 15, 02:00:00 AM GMT+2  
Blogger NeRmeeN said...

بت يا انجى انتى جيتى
لولولولولوللوى

انا كنت جاية المدونة ارميلك الكومنت ده
ارجعى بقى يا بت هو مفيش غيرك اتجوز

بس طلع تامر و حنفى السبب ...فخلاص عفونا عنك

مبروووووووووووك يا انجى
بجد فرحانلك انتى وطارق اخر حاجة
وربنا يا رب يكرمكوا و يسعدكوا
بس بلاش بقى بحبك يا طارق وتقعدى تحكى عنكو..عشان الآيز فلقت الحجر زى ما انتى عارفة

وبحد كنتى زى القمررررررررر ما شاء الله عليكى
يلا بقى يا انجى عايزيتك تجبلنا نونهات حلوين كده نلعب بيهم...ويفضلوا يجروا فى المدونة بتاعتك و يكركبوا المواضيع
وتمشى تصوتى وراهم

مبروك يا احلى عروسة ولو انها جت متاخرة

سلام

Sun Nov 16, 06:30:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

إنتي عسولة قوي

ربنا يوفقك ويوفقكم ان شاء الله

انا اسفة قوي اني بعلق وانتي مش تعرفيني


بس فعلا

حابة اهنيكي

وأقولك

بالتوفيق ليكم انتم الاتنين يارب


ربنا يهنيكم ويسعدكم ويوفقكم ويكتبل كلم كل خير يارب :)


أختك إيمان..من المنصورة


واسفة قوي لو ضايقتك بجد اني رديت بدون اذن بجد



ربنا يسعدك دايما يارب :)

Wed Nov 19, 10:45:00 PM GMT+2  
Blogger بنت الاسلام said...

ربنا يسعد ايامكم كلها يارب

وكنتي بجد زي القمرررررررررر

Fri Nov 21, 06:22:00 AM GMT+2  
Blogger Katkota said...

الف مبرووووووووك
كنتى زى القمر ما شاء الله
ربنا يخليكم لبعض

Fri Nov 21, 02:42:00 PM GMT+2  
Blogger إيمان قنديل said...

دي تاني مره أجي علشان أشوف فرح بنوتي الحلوه حبيبة قلبي، اللي معرفتنيش المره اللي فاتت

Fri Nov 21, 04:55:00 PM GMT+2  
Blogger Amira said...

مبروك
الصور تجنن وشكلك زي القمر فعلا
ربنا يبارك فيكم و ليكم يارب

بقالي كتير مجتش اقرا و انبسطت قوي لما لقيت الصور

ربنا يديم عليكم نعمه و تحبوا بعض دايما

Thu Nov 27, 02:29:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

أنا إن عشت لسـت أعدم قوتا ** و إذا مت لســــــت أعدم قبرا
همتي همة الملوك و نفسي ** نفس حر ترى المذلة كفــــــرا

أبو هنرى
http://hnore.maktoobblog.com/
فضيحة الانبا بيشوى - كارثه - انتا عار على الكنيسه يا بيشوى


كتبها / سامى وليم ذكى

فى حادثه هيه الاولى من نوعها وسابق يعتبرقنبله تم حبك خيوطها بمعامل شركة افريقيا لنقل البيانات و بعد أن استفز الانبا بيشوى جميع العاملين معى بشركتى فى الكثير من مواقفه وبعد دراسه شديده لشخصيته التى كان من الوهله الاولى معروف عنه حبه الشديد للنساء الجميلة وولعه بلنساء قررنا أن نرسل اليه الغاده الشقراء رائعة الجمال الانسه مادلين موسى بصفتها صحفيه تريد ان تجرى معه حوار صحفى و بعد أن حدد لها قيافة المطران موعد بلمحله الكبرى اليوم الاربعاء تعمدة مادلين ان تتدلل عليه كثيرآ وتدخل الى قلبه حوارته مادلين وتسائلة عن قضية القمص المتنيح أبراهيم عبد السيد هذه الرجل الذى كان من أعلام و مفكرين كنيستنا القبطيه فائدعى قيافة الانبا بيشوى بلاص المجمع المقدس و دنجوان عصره أن الذى تقدم بشكوى ضد القمص ابراهيم عبد السيد هيه زوجته عندما قالت له ان زوجته لم تفعل هذه الفعل قال لها بلحرف الوحد (( لقض حضرت الينا سيده ادعة انها زوجته وتقدمة بشكوى ضده )) ربنا يخيبك كمان و كمان فكرتنى بفيلم عبد الحليم حافظ فى معبودة الجماهير بس موش عارف الست دى كانت سحبه كام عيل ورها ولا لأ ويا ترى كانت جايه تطلب نفقه منك أيها الحاقد ولا كانت عوزه ايه بلتحديد . ولماذ أخترت هذه الرجل بلتحديد ولماذ تترك القمص بطرس بطرس بسطوروس بكل خياناته و سرقاته ايها النذل ولماذ تترك القمص كيرلس ذكى بسرقاته اين تذهب اموال الكنيسه التى تبحتر فيها يمين و يسار وكائنها من العزبه التى تركتها لك السيده والدتك . الانبا بيشوى فى نهاية الجلسه عرض على الانسه مادلين

المزيد ...

Sun Dec 07, 10:32:00 PM GMT+2  
Blogger мαησηα said...

http://upload.7bna.com/download.php?filename=f12e50c237.jpg

عايزة اقولك انى عمرى مافرحت لحد زى مافرحت بيكى وليكى

وبعد اذنك دى هدية بسيطة اتمنى تعجبك انتى وطارق وتكون قد فرحتكم

اختك منونة

Sat Feb 14, 12:10:00 AM GMT+2  
Blogger بلوجاتي said...

ألف ألف مبروك

نونها جات متأخرة


بجد انتي تستاهلي كل خير
تحياتي

Sat Feb 14, 05:57:00 AM GMT+2  
Blogger Rannon said...

ألف مبروك وكنتي فعلا زي القمر :)

Fri Mar 06, 10:00:00 AM GMT+2  
Blogger fatoma said...

ألف ألف مبروك ربنا يسعدك ياحبيبتى
ويحفظك إنتى وجوزك ويرزقكم بالذرية الصالحة إن شاء الله

Thu Mar 19, 03:03:00 AM GMT+2  
Blogger kareem azmy said...

الف مبروك
ربنا يسعدكوا

Sat May 23, 10:16:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

I regret, but I can help nothing. I know, you will find the correct decision. Do not despair.

Thu Mar 18, 12:02:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

انا بجد مش اعرفك انتى مين بس عايز اقولك حاجة واحده بس بجد انتى زى القمر وطارق زى القمر برضو ربنا يحميكو لبعض بجد عائله جميله اوى

Mon Dec 13, 01:19:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

بجد بجد اللى انتى عاملاه ده جنان بس جنان زى العسل

Wed Dec 29, 01:54:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

الف مبروك ولو انها متأخره طبعا يجي 10 سنين كده صح ^_^

Sun Feb 05, 09:47:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

نعتقد بالتأكيد ان الذي قلته. يبدو السبب المفضلة لديك ل تكون على شبكة الإنترنت أسهل شيء أن تكون على علم . أقول لكم، وأنا بالتأكيد الحصول على إزعاج بينما يفكر الناس أنها مجرد مخاوف لا أعرف عنه. كنت تمكنت من ضرب المسمار على أعلى وكذلك كما هو محدد من كل شيء دون الحاجة الآثار الجانبية ، ويمكن أن يستغرق إشارة. من المرجح أن تكون عودة للحصول على أكثر من ذلك. بفضل أطيب التمنيات

Mon May 20, 04:23:00 AM GMT+2  
Blogger Unknown said...

These competitions entails lot numerous contests that are hung on normal basis or sometimes and to gain them you should rack up highest facebook likes on your ID. buy targeted likes

Mon Sep 25, 07:59:00 AM GMT+2  
Blogger xccc said...

Are you currently willing to accrue worldwide recognition instantly? Online community site Twitter will be the appropriate way for you. permanent twitter followers

Wed Jan 17, 06:38:00 PM GMT+2  
Blogger Unknown said...

Be attentive at the time you Buy YouTube subscribers. It could be a gimmick. Call us for assistance and guidance. how to buy youtube subscribers

Sun Mar 04, 07:21:00 AM GMT+2  
Blogger Creative Buildingbd said...

Creative Buildingbd is the best epoxy service provider in Bangladesh. Epoxy floor users will get amazing epoxy floor at an affordable price from us.

Wed Jun 09, 04:53:00 PM GMT+2  

Post a Comment

<< Home