Sunday, June 29, 2008

خبر عاجل جدا جدا جدا جدا

الاول كدة نهدي ونصلي علي النبي
خبر عاجل جدا جدا
انا لحد دلوقتي مش مصدقة انا تعبت كتير اوي
وشوفت كتير اوي واتبهدلت كتير واتحرمت كتير يعني الموضوع مش محتاج للأر والحسد
من الاخر
سمرا هتتجوز يا ناس
سمرا هتتجوز يا ناس
هتتجوزي يا بنت الفقرية
واخير اتجوزت ومحدش له عندي حاجة
هو اي نعم انا لسة مش اتجوزت بس ان شاء الله يوم الاحد الجاي
اللي هو يوم 6 في شهر 7
وطبعا بناء علي نصيحة الجماهير الغفيرة
والحاح المعجيبين والمعجبات اني مش انشر علي المدونة الفرح هيتعمل فين
ودة عشان الفرح مش يتقلب لاستاد
المهم
اني ان شاء الله وربنا يكملنا علي خير هنتلم في بيت واحد انا وحبيب عمري طارق
طارق انا بحبك اوي اوي اوي اوي
عارفة ان انت شوفت كتير واستحملت كتير كفاية اللي انت شوفته من بابا
وعارفة انك بتحبني اوي
بس معلش يا عمري هانت
بجد فرحانة اوي يا طارق رغم انه مش باين عليا زي مانت قلت
بس زي ما تقول كدة مش اتعودت اني افرح بس انا بجد فرحانة
بيتنا حلو اوي
ومطبخنا حلو اوي اللي هقف فيه عشان اعملك الفاصوليا البيضا اللي انت بتحبها
ومش ناسية نصيحتك ليا ان انت بتتضايق لما الاكل يتحط جنب ادوات التنضيف او العكس
عمري كله كان مستنيك
كل ما اتخيل نفسي وانا في حضنك بجد بحس ان قلبي هيقف
المهم عودة للواقع
الكل بجد معزوم لان انتو بجد عيلتي واهلي
طبعا هتقولولي هنتعزم فين يا فالحة واحنا مش عارفين العنوان
انا عن نفسي معايا حوالي 40 رقم تليفون من المدونين
هتصل بيهم كلهم
وفي ناس مش معايا ارقامهم ولا هما معاهم رقمي
فهطلب طلب جايز يكون غلس شوية
تكلموا بعض وتديهم رقمي
مثال عشان عارفة الامخاخ
يعني مثلا محمد جمعه نو فير معاه رقمي
ومحمد مفيد مش معاه رقمي
يبقي محمد نو فير يكلم محمد مفيد
يعني مالموضوع مش هيقصتر علي الاتنين دول دة مثال يا اذكيا
ومش عايزة احراج لان مش في احراج بين الاهل
ولولا الملامة كنت كتبت رقمي
بس انتو طبعا عارفين اللي فيها
ادعولي بس
لان الاسبوع دة مليان مشاكل كتير
وادعولي ان ربنا يتمملي علي خير ويكمل فرحتي
نيجي بقي لمدونتي
انتي عارفة اني بحبك اوي ومش قادرة استغني عنك انتي وحشتيني جدا
عارفة انا حبيتك ليه
مش عشان بس بكتب فيكي ولا بقول كل اللي انا عايزاه معاكي
ولا عشان لقتني جواكي
انما انتي كنتي السبب في ان طارق يحبني ويعرفني
ولما حبيت جريت عليكي انتي وقولتلك
واول ما اتخطبت وقبل ما اتخطب برضه جريت عليكي وقلتلك
ودلوقتي عايزاكي تفرحيلي اوي لاني قبل ما هتجوز برضه قلتلك
مش تخافي
انا عارفة اني سبتك فترة طويلة اوي بس انا ان شاء الله هرجعلك
اخد بس اجازة الجواز واجيلك احكيلك علي فرحة عمري
بجد انا بحبكم اوي
انتو اول ناس تعرفوا
وبجد انتو الناس الوحيدة اللي حسستني اني مش لوحدي
ولا ان الدنيا وحشة اوي كدة
وفيها ناس كتير زيي
وبجد مش قدرت مش اقولكم
بس بجد يشرفني ان انتو كلكم تكونوا موجودين
لاني شايفة الفرحة في عنيكم وانتو بتقروا اللبوست دة
وعارفة اني حبيت معاكم واتخطبت وانا معاكم وفرحانة اوي
اني هتجوز برضه ان شاء الله وانا معاكم
ادعولي بس
وسمعوني احلي زغروطة

Labels:

113 Comments:

Blogger Hayam said...

انا كنت حأعيط
لووووووليييييييي انا اول زغروطة اهو
مبروك يابنت انت تستاهلي قوي
وايه يعني متعملي فرحك في الاستاد بدل متضحكي علينا بكلمتين وتخلينا نعيط

مبروك مبروك مبروك
ليك ولطارق
وتجيبولنا مدونات صغيرة تملا الشاشة غلاسة

ربنا يهدي سركم

Sun Jun 29, 05:17:00 PM GMT+3  
Blogger Hayam said...

http://youma-youma.blogspot.com/2007/10/blog-post_1604.html

Sun Jun 29, 05:19:00 PM GMT+3  
Blogger Ehab said...

زغروطه رجالي عاليه
لولولولولولولولولولولولولوليييييييي
كان نفسي احضر
بس عندي يومها خدمه في الجيش
اطمني انت و طارق و انتو في الكوشه
عشان في عيون ساهرانه بتحميكوا
.....
ربنا يسعدك
:)

Sun Jun 29, 05:25:00 PM GMT+3  
Blogger http://kasperb4.blogspot.com/ said...

ألف ألف مبرووك يا إنجي والله فرحتلكم جدا
ربنا يتمم لكم على خير ودايما في فرح بإذن الله
:)

Sun Jun 29, 05:26:00 PM GMT+3  
Blogger AHMED SAMIR said...

الف الف مبروك
دة كان اولا
اما ثانيا فهو طلب الا تنقطعي عن التدوين بعد الزواج
هنسمح لك بشهر العسل بس انما بعد كدة لا والف لا
ثالثا بقى ودة هو الاهم
اوعي تحطي ادوات التنظيف جنب الاكل
تحياااااتي

Sun Jun 29, 06:47:00 PM GMT+3  
Blogger فوكيره said...

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووك
الف الف الف الف مبرووووك

من جوه قلبي يا انوووووووووجه ...

ربنا يكتبك الخير
ويتمملك على خـير
ويرزقك الســعاده وراحه البال
يا رب
ويرزقك بالعيال المؤدبين الي اكيد
حياخدوا خفه دم امهم وطيبه ابوهم

انا فرحاااااااااااانه اووووووى

وادى زغروطه منىى

لولولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

ربنا يكرمك يا احلى انوج في الدنيا
بحبك ...
:))

مبروووك ... مبروووك ... مبروووك

تعالى في حضنى كده لما ابوسك واباركلك

مووووه :))))))

Sun Jun 29, 07:28:00 PM GMT+3  
Blogger أبو أمك said...

شد حيلك يا عم طارق
ماحدش بيتعلم ببلاش
بقولك إيه ؟ مالاقيش عندك فاصوليا ألوان تاني ؟

Sun Jun 29, 07:37:00 PM GMT+3  
Blogger عبدالله said...

الف الف مبروك يا افندم
ربنا يكملك علي خير ان شاء الله
فعلا كان نفسي احضر واشوفكوا كلكوا بس طبعا مش هينفع الا لو نقلتي فرحك في السعوديه لو هناك الفرح قوليلي احضر علي طول
:)

تحياتي

Sun Jun 29, 08:13:00 PM GMT+3  
Blogger خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الف الف مبروك يا سمسمه ويارب يتملك علي خير

مش برضو عيد ميلاد طارق 7 يوليو مش كده اصلي فاكراه لان عيد ميلادي هايبقي ان شاء الله 6 يوليو يعني يوم فرحكم

يارب يوفقكم يارب

سلام

Sun Jun 29, 08:35:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

ألف ألف مبروووووووووك يا إنجي
ربنا يسعدكم عالطول مع بعض يارب

Sun Jun 29, 08:53:00 PM GMT+3  
Blogger Rushdy Kamel said...

ياااااه
بجد؟
الف مبرووووووووك
واتمنى السعادة تملى بيتكم الجديد

:)

Sun Jun 29, 09:14:00 PM GMT+3  
Blogger zahra said...

بجد ألف الف الف مبروك يا سمرا
فرحتلك قوى و الله ربنا يسعدك و يفرح قلبك يا رب دايما

Sun Jun 29, 10:11:00 PM GMT+3  
Blogger Ma 3lina said...

الف مبرووووووووووووك

بجد فرحنالك اوى ربنا يتمم على خير ان شاء الله
و هتبقى احلى عروسة ان شاء الله


الف مبروك بجد مش مصدقة اخيرا يا بنتى

ابقى كلمينى علشان موبايلك معرفش نمرته ايه

Sun Jun 29, 10:48:00 PM GMT+3  
Blogger Unknown said...

الف الف الف مبروك يا انجى
الف الف مبروك يا طارق

ربنا يديم عليكوا السعادة

بجد فرحان من قلبى

يارب تتمتعوا بفرحكوا وبايامكوا

Sun Jun 29, 11:49:00 PM GMT+3  
Blogger ساعه الغروب said...

b7bk moooooooooooooooooooooot ya ingy bgd

walahi bgd msh 3arfa a2olk ana
7assa b eh ??

ana bgd b3ayt mn el far7a

b7bk awiiiiiiiii bgd w mhma katabt msh ha3raf a2olk ana b7bk 2d eh w far7analk 2d eh

rabena ys3dk w yktblk kol 5ir
w ytammlk 3la kol 5ir ya rab


b7bk awiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ed3ili

2kid inti m2adara 3dm etsali walahi msh b2idi bs inti 3arfa ana f el sif mafish sho3'l w bel tab3 mafish flos :)


b7bk awiiiiiiiiii ya anooooooja
w rabena m3aki ya amara

2oli l tare2 alf mabroooooooooooooooooooooooooooooooooooook 3la ma ana atasl bih


b7bk awiiiiiiiiiiiiiiiii


rabena ys3dk

Mon Jun 30, 01:32:00 AM GMT+3  
Blogger صباح الخير يا مصر said...

اي حـــــاجـــة بـقـــــــي
******************************

كنت قريب سمعت زغاريط حبايبك اللى فرحانين ليكى...قلت لازم امر و اهنى و ابارك

الف مبروك....وربنا يتمملك على خير

تحياتى

Mon Jun 30, 01:48:00 AM GMT+3  
Blogger Doaa Ebrahim Aaql said...

بارك الله لكما
وبارك عليكما
وجمع بينكما فى خير

..

مبروووك يا انوووجى

Mon Jun 30, 07:37:00 AM GMT+3  
Blogger ma 3lina said...

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير وعلى خير

صب الله عليكما الخير صبا ولا جعل عيشكما كدا

الف الف مبارك

Mon Jun 30, 08:55:00 AM GMT+3  
Blogger احه دوت كوم said...

ربنا يهدى سركم

Mon Jun 30, 02:06:00 PM GMT+3  
Blogger The Alien said...

إنتوا تعبتوا عشان تبقوا مع بعض .. عشان كدا هتقدروا وجودكوا مع بعض وهتحافطوا عليه

مبروك يا سمرا
بجد فرحان ليكوا من كل قلبي
وأتمنالكوا كل السعادة اللي ف الدنيا
ألف مبروك

Mon Jun 30, 04:03:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

لولولولولولولولولولولىىىىىىىىىىى
احلى زغروطه لانوووووووووووج

بجد بجد فرحاااااااانه جدا وسعيده بيكى
ربنا يارب يكرمكو انشاءالله ويسعدكو ويبعدعنكو الناس الى مش ولابد بعينيها الى مش ولابد برضه
:))
سلامى وتحياتى وزغروطاتى كمان
:)))))))))
لولولولولولولولولىىىىىىىىىى

Mon Jun 30, 06:50:00 PM GMT+3  
Blogger tote said...

الف الف الف مليون مبروك وعقبال ما اشوف البيبى يا رب وبجد فعلا انا نفسى احضر الفرح وانا من بناتك على فكرة ومش هنسى يوم ما كلمتينا عن استاذ طارق فى المعسكر وربنا يوفقك يا رب

Mon Jun 30, 07:21:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

سبحان الله

انا دخلت اليوم مدونه لقيت صاحبتها اتخطبت

ودخلت الان مدونتك الرائعه للمره الاولى لقيتك خلاص بتضعى اللمسات النهائيه منتظره الفرج

الف مليوووووووووووون

مبروووووووووووووووك

وربنا يتمم بخير ويجمعكم دايما مع بعض

بس نصيحه

بلاش موضوع الفصوليا البيضه ده عشان بيجيب حاجات فى البطن كده لا اعرف ما هى

يعنى مش من اولها هذا تجعليه وقت الزعل على طول اديها فاصوليا بيضه

ربنا ما يجيب زعل امين والف ممبروووووووك تانى

Mon Jun 30, 10:24:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

وهيصة وهيصة
عند العريس هيصة
عند العروسة هيصة

وهتجوز هااااتجوز

والليلة الحنة وبكرة الدخله،، دي اغنية نوبي على فكرة

وصلي صلي صاااااااااالي
ع النبي صلي صااااالي

لولولولولوي

أي خدمة،، اطلبي انتي بس وامري وانا افرجك احلى زفة يا سمورة

ألف مبروك سمورة وعقبال كل البنات

المرة دي بس ببلاش،، بعد كده أي زفة اعملها ليها مقابل انا بقولكو اهوه :)

مها ميهوووو

Tue Jul 01, 01:00:00 AM GMT+3  
Blogger د. مونى said...

السلام عليكم:
علي فكرة ياسمسمة انا اول مرة اعلق عندك وانتي مش تعرفيني
بس انا قريت اللي انتي كاتباه ورغم اني معرفكيش بس والله فرحتلك جداااااااا
حسيت بسعادتك وفرحتك الصادقة وخصوصا انك هتتجوزي اللي انتي بتحبيه ربنا يوفقكم وبجد والله نفسي اعمللك اي حاجة انا عارفة انك اكيد مدووشة اوي وعندك كركبة ومتوترة والكلام ده اللي احنا عارفينه
اي مساعده بجد ولو اني عارفة ان واحدة زيك عسولة اوي اكيد فيه مليوووووووون واحدة تساعدها لانك عندك قبول ماشاء الله باين من كلامك
عل العموم لوووووووووووووووولييييييييييييييي

Tue Jul 01, 03:01:00 AM GMT+3  
Blogger اسكندراني في الغربة said...

مبروووووووووووووووووووك
مش حعرف ازغرط بس ممكن ادعيلكوا
ربنا يتمملكوا على خير و يهبلكوا الزرية الصالحة

Tue Jul 01, 12:25:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

الف الف الف مبروك


واخيرا جي اليوم دا


بجد كنا مستنينو


يارب يتمملكو على خير


وتتهنو

وتجيبو بنات وصبيان

Tue Jul 01, 02:19:00 PM GMT+3  
Blogger safa7_karmooz said...

يااااااااااااااااه

اجمل خبر الواحد يسمعه اول ما يصحى من النووم بجد

الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووك

بجد والله فرحانلكم بجد بجد ..

ربنا يخليكوا لبعض دايما..:)

اوصل لحد معاه النمرة ازاى بقى؟؟؟ :D

Tue Jul 01, 05:30:00 PM GMT+3  
Blogger Ahmed Al-Sabbagh said...

هييييييييه

لولولولى

انا فرحان اوى اوى

ماشاء الله الله اكبر ربنا يحميكم

بجد فرحان لكم اوى

وحاسس ان انجى وطارق اخواتى وحتة منى

انا مش معايا رقمك

ومش عارف هقدر احضر ولا الظروف هتمنعنى

بس الاكيد انى فرحان اوى

وانى هكتب تهنئة مطولة فى مدونتى ليكى ولطارق

تحياتى ليكم

والف مبروك

احمد الصباغ

Tue Jul 01, 09:30:00 PM GMT+3  
Blogger bota said...

السلام عليكم

انا متابعة من زمان بس تقريبا اول مره اعلق
بس بجد لازم اقلك مبروووووووووك لانك انسانه تستاهل كل خير
ربنا يوفقكم

بارك الله لكماوبارك عليكما وجمع بينكما في الخير

Tue Jul 01, 09:35:00 PM GMT+3  
Blogger اهو ده عيبه said...

الف الف مبروك يا سمراء انتى وطارق
ربنا يتمم بخير
وكل حاجه تمشى كويس واحسن من ما كنتى مرتبة كمان
ربنا يفرحكم دايما يارب ويفرحنا بيكم على طول

Tue Jul 01, 11:49:00 PM GMT+3  
Blogger نعكشة said...

ألف مليون مبرووووووووووووك


لولولوولولولولوولييييييي


عقبال عندك يا ست امو كوثر
في حياتك يامو فاروق

ألف مليون مبروك

عقبال يا رب ما تيجي و تقولي أنا هجيب أول مولود

بارك الله لكما و بارك عليكما و جمع بينكما في خير
و رزقكما الذرية الصالحة

ربنا يعزك يا رب
و يعز بيكي الاسلام

دمتي فرحانة

سلامون عليكي

Wed Jul 02, 01:46:00 AM GMT+3  
Blogger maioya said...

كل يوم باجي
لعل وعسي الاقي حاجه جديده
بس النهارده لقيت حاجه
احلي من كل البوستات اللي فااتت
بجد باانجي مبروك
ويارب يبارلكو في بعض ان شاء الله
ويهنيكم وتنسوا كل حاجه عدت عليكم
نكدت حياتكم
وتبداوا حياه تانيه
تحققوا فيها كل اللي بتتمنوه
يااااااااااااااااارب
الف الف الف مبروك

Wed Jul 02, 02:56:00 PM GMT+3  
Blogger !!! عارفة ... مش عارف ليه said...

أنا جيت على صوت الهيصة اللي عندكم

ألف مليون مبروووووووووووك

البلوجرية كلهم فرحانين وسامع ضرب نار بره

ربنا يحميكم ويوفقكم للخير دايماً يا رب وعقبال اللي متجوزش يتجوز إن شاء الله

خلوا بالكم من بعض

Wed Jul 02, 07:51:00 PM GMT+3  
Blogger god-of-luck said...

الف الف مبروك

Wed Jul 02, 09:34:00 PM GMT+3  
Blogger washwasha said...

mabroooooooooooooooooooook
alf alf mabrooooooooooooooook
ربنا يباركلكم و يحمع بينكم في الخير يا رب
اتمنى لك التوفيق دايما
عقبالي

Wed Jul 02, 11:13:00 PM GMT+3  
Blogger نبض اسكندرية said...

يا نخلتين بالعلالي يا بلحهم دواء يا نخلتين على نخلتين طابو بليالي الهوى

ياام العروسة زغرطى يا ام العروسة

الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف الف دشليون وعشميت الف وخمسين مبروك يا حبيبتى

وان شاء الله الله ربنا يبارك لكى فية ويبارك لة فيكى

ومن السعداء يا احلى سمراء

بجد بجد بجد فرحتيى ليكى مش قادرة اوصفها يا انجى

وكنت اتمنى انى احضرلك لكن للاسف مش هقدر لكن بجد روحى هاتكون معاكى يومها وهننتظرك على شوق

واحلى تحية اسكندرانى لاحلى انجى

دمتى بخير ياغالية

تحياتى

Wed Jul 02, 11:18:00 PM GMT+3  
Blogger مصر يا موكوسه .....يا مزارع الكوسه said...

انا اول مرة ازور ازور المدونة تبقى
الناسبة عسل كدة مبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررك انا حاسة مش عرفة لية انى هعيط او انى اعرفك من زمان وهتقدك

Thu Jul 03, 10:35:00 AM GMT+3  
Blogger صاحب المضيفة said...

ربنا يسعدك يارب ويهنيكي بكل خير


بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير



دمت بسعادة وهنا

Thu Jul 03, 10:51:00 AM GMT+3  
Blogger سجدة said...

مدربتى حبيبتى الف الف الف مبروك
ربنا يتمم بخير
كده تختارى الفرح يوم فيه تمرين
وانتى عارفة التمرين يعنى ايه بالنسبة لى
المهم وحشتينا اوى الف مبروك هتصل بيكى هحاول اجى نفسى اشوفك عروسة
لولولولولولولولوىىىىىىىىىىىىىىىى

Thu Jul 03, 11:08:00 AM GMT+3  
Blogger eldoctor said...

بارك الله لكما و بارك عليكما .. ورزقكما بالذرية الصالحة .. وادام عليكما العافية و الصحة و راحة البال الف مبروك

Thu Jul 03, 11:22:00 PM GMT+3  
Blogger •√أريـ السمر ـج√• said...

أول مرور ليه بمدونتك على خبر جميل زي ده
ألف ألف مبروك .. جمع الله بينكم في الخير
و رزقكم الذرية الصالحة

دمتى بكل خير و الف مبروك

Fri Jul 04, 04:18:00 AM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

ملييييييييييييييييييييييييييييون
مبرووووووووووووووووووووووووووووووك
يا أنجى انتى وطارق
ربنا يتمم ليكوا بخير
وهحاول فعلا اجى وربنا يسهل ان شاء الله
ودى هدية بسيكة ليكوا
http://elroh.blogspot.com/2008/07/blog-post.html

Fri Jul 04, 02:36:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

السلام عليكم انا طبعا من اكثر الناس سعاده لاني عارف طارق معرفه شخصيه وطبعا مصدقتش لما اتصل بيعا وعرفت انه خلاص هيودع العزوبيه بس بجد والله الف الف مبروك وعقبال منشوف اولادكم وانا ممكن اقول للناس علي عنوان الفرح بس يلا مش مهم علشان اعرف الاقي مكان اقعد فيه
مبروك مره تانيه ويارب كده ايامكم كلها تبقي سعاده
اخوكي الصغير حلاوه متنسيش الاسم ده

Fri Jul 04, 03:58:00 PM GMT+3  
Blogger مدحت محمد said...

الف مبروك وربنا يتمم بخير

Sun Jul 06, 12:00:00 AM GMT+3  
Blogger سلوى said...

دخول متميز

وتعليق أكثر تميز

لأن اليوم هو الأحد 6/7
والساعه الوقت 11.20 مساء
يعني تقريبا الوقت إنت في الفرح
:)

يارب تبتدي حياه سعيده موفقه
ربنا يجمعكم دايما في خير وعلى خير
كل دعواتي وأمنياتي بالسعاده
ألف مبروووووووووووك

Sun Jul 06, 11:24:00 PM GMT+3  
Blogger Ahmad Hegab said...

انا لسه راجع من الفرح

يا جماعة بجد دا احلى فرح حضرته فى حياتى

ربنا يكرمكوا يا طارق انت و أنجى

يلا انت و هى اتشطروا و حاتولنا عيال بلوجرز صغيريين

Mon Jul 07, 02:43:00 AM GMT+3  
Blogger saso said...

ايوه كده ياستي
الف مبروك

ربنا يسعدكم يارب
:)

Mon Jul 07, 10:31:00 PM GMT+3  
Blogger رفقة عمر said...

الف مبروك انجىربنا يكملك على خير يارب اللهم امين
موبيلى معاكى ومش كلمتينى
كدة اكون اخر من يعلم
مش مهم المهم تكونى فرحانه ومبسوطه اللهم امين

Tue Jul 08, 12:56:00 AM GMT+3  
Blogger micheal said...

لولولولولولولووللوولوللو
يا رب تكونول بتقضوا دلوقتي شهر عسل سعيد ويجعل أيامكم كلها عسل
تحياتي

Tue Jul 08, 01:46:00 AM GMT+3  
Blogger ذكريات said...

الف مبروككككككككككككككككككككككككككككك
واحتكم الأمر يا جماعة وحيتجوزو
وبصراحة خبر سعيد ويجعل ايامكم كلها افراح وطبعا مش حتردى علينا بقى
شهر العسل طبعا وربنا يجعل ايامكم كلها عسل ابيض طبعا

Tue Jul 08, 03:21:00 AM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

سلام عليكي يا انجي
الف الف الف مليون مبروك و ربنا يجمع بينكوا عل خير يا رب و تكون كل ايامكوا حب و دفا و تفاهم و يبعد عنكوا العين
بجد مش عارفة ااقولك اد ايه فرحانه و بجد علي وشك اني اعيط بس و الله لاني فرحانه بيكوا اوي
يمكن شفتكوا مرة واحده من سنه بالضبط بس الحب اللي شفته ما بينكوا يا رب يزيده و يباركلكوا فيه
الف مبروك
سلام
مها

Tue Jul 08, 03:29:00 PM GMT+3  
Blogger rosealia29 said...

حبيبتي يا إنجي .. ألف ألف مبروك يا قلبي .. بجد فرحتلك من قلبي .. كلامك كله وصلني أوي .. و لمسني أوي .. ربنا يهنيكي و يسعدك .. و يكتبلك الخير كله يارب إن شاء الله .. و يرزقك بالزرية الصالحة ...


الف مبروك يا انجي ..

Wed Jul 09, 01:45:00 PM GMT+3  
Blogger Unknown said...

لولولولولولولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى


بجد الف مليووووووووون مبروووووووووووووووووووووووووك وكان هاين عليا اسمعك احلى زغروطة لما اتصلتى بيا بس للأسف كنت فى الشغل


الف مبروك ياقمر وفرحتينى اوى انك افتكرتينى واتصلتى تعزمينى بنفسك

ربنا يسعدكوا يارب ويرزقكوا الذرية الصالحة اللهم آمين

Wed Jul 09, 02:34:00 PM GMT+3  
Blogger sherif gharib said...

زغروطه و زفه اسكندرانى و طلقتين فى الهوا
و و تحيه كبيره لكل الناس اللى معانا و و منورين الفرح
و تحيه كبيره للعروسين اللى منورين
و عقبال عندنا جميعا

Thu Jul 10, 12:12:00 AM GMT+3  
Blogger إبـراهيم ... said...

ألف ألف ألف مبرووووك يا سمرا ، ربنا يهدي سركم يااااارب، ويسعدكم على طوووول

Fri Jul 11, 10:31:00 AM GMT+3  
Blogger •«ρяoιd»•™ said...

الف الف الف مبرووووووووووك

اللهم بارك لها و بارك عليهما و أجمع بينهما في خير

و اشوف كده قريب إن شاء الله عيال صغننه بتتنطط في المدونه

تحياتي

Fri Jul 11, 05:32:00 PM GMT+3  
Blogger Ahmed Hishmat said...

أنا أول مرة أدخل للمدونة بتاعتك لقيت الخبر الحلو ده
ألف مليون مبروك

Sun Jul 13, 03:31:00 PM GMT+3  
Blogger هانى المصرى said...

انا دخلت المدونه عندك عن طريق آخر
مدونه حلوه واسلوب احلى
لو مش هيضيقك ابقى امر عليها كل شويه

Mon Jul 14, 09:42:00 AM GMT+3  
Blogger Abd El Rahman Magdy said...

مش عارف اقول ايه
الف الف الف
لا الف ايه
مليوووووووووووووووووووووووون مبروك
أنا لسة عارف النهاردة لأني للأسف ما عنديش انترنت في البيت عشان عزلت
كان نفسي احضر لكن حصل خير
مبروووووووووووووك بجد

Wed Jul 16, 12:40:00 PM GMT+3  
Blogger kafrawy said...

لولولولوولولولولولولولوىىىىىىىىىىىىىى


الف مبروك يا سمرا


و النبى الفرح فين ع اجى انقط الفرقة باى حاجة

Thu Jul 17, 05:10:00 AM GMT+3  
Blogger Unique Gurl said...

Maprrrrrooook isA rapna ytamem pe 5eeer
da awel mara lya hna fel Blog
nice Blog.

Thu Jul 17, 03:57:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

لولولولولولولولوليييييييييييييي
انا باعيط من كتر الفرحه
مش عشان نكديه ولا حاجه
الف الف مبروك يا سمورتى
مبروك يا طارق
ايوه يا واد وعرفت تنقى
ايوه يا واد خدت الاموره
انا يمكن زعلانه انى ما عرفتش الا دلوقتى
زعلانه عشان ما حضرتش فرحك ولا سمعتك زغروطتى لايف
بس بجد فرحانالك من كل قلبي
الف مبروك

Fri Jul 18, 08:59:00 PM GMT+3  
Blogger حدوته مصرية said...

مع انى متأخر جدا و مش عارف اقولك ايه بس معلش بجد يا انجى اصلى كنت فى مشروع تخرج و خلص قبل يوم فرحك بيوم واحد بالظبط قمكنتش بدخل ولا عرفت

بجد الف الف مبروك و ربنا يوفقكوا

Sat Jul 19, 04:33:00 AM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

الله يخربيتك يا انوج

انا لما عرفت كنت هموت خلاص
كده يا انجى متعزمنيش
وربنا انا هعيط
يالهوى يامه انا فرحانه قوىىىىىىىىىىىىىىىى
بت
امووووووووووووووة

لولولولولوىىىىىىىىىىىىىىىىىى
عقبالى يارب

ربنا يهدى سرك ويحفظلك طارق ويرزقكم بالزريه الصالحه قادر يا كريم

Sat Jul 19, 03:58:00 PM GMT+3  
Blogger Radwa said...


يا خسارة انا جيت متأخرة بعد الفرح بكتير
بس هزغرتلك برده لوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووولىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
يلا اعللى زغروتة
الف الف الف مبرورك وربنا يكملك على خير
وعقبال البيبى ان شاء الله
وتجبولنا مدون او مدونه صغيرة حلوة زيكو كده
...............
سندريلا

Sat Jul 19, 10:38:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

مبرووووووووووووووك يا عروسة
الف مبروك يا طارق اخذت احلى البنات
ربنا يتمم لكم على خير يارب

Tue Jul 22, 04:36:00 PM GMT+3  
Blogger bastokka طهقانة said...

الف مبروك و عقبال البكاري
و ربنا يسعدكم

اوروفوار

Thu Jul 24, 01:31:00 PM GMT+3  
Blogger عاشقة الوطن said...

السلام عليكم

ازيك ياانجى
الف الف مبروووووووووووك

ايه الاخبار الحلوة ديه

ربنا يرزقك بالذرية الصالحة يارب
معلش هى متأخرة بس انا لسه عارفة
الف مليون مبروووووك ياقمر

Fri Jul 25, 07:17:00 PM GMT+3  
Blogger الراقـــص مع الذئـــــاب said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عارف اني متأخر والله يا استاذة انجي

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

Sun Jul 27, 04:11:00 PM GMT+3  
Blogger سابرينا said...

مبروك
و مبروك
ومبروك
يارب تتهني وتبقي أيامك كلها خير
بجد كنت نفسي أجي بس انا لسه عارفة دلووووووقتي
يارب يا كريم تفضلي طول عمرك سعيدة ومتهنية

Mon Jul 28, 12:31:00 AM GMT+3  
Blogger حصان بري said...

سمراء النيل
كابتن انجي
انوووج

مبروووووووووووووك يا مدام طارق
مش عارف اقول غيرها:)

بجد الف الف الف الف الف الف مبروووك يا سمرا

مستنين اخبار عن عتاريس جايه في السكه
:) مش جمع عتريس عتاريس برضه

مبروك عليكي فرحه الناس دي كلها بيكي
تستاهلي بجد
سلام يا مدام:)

Mon Jul 28, 06:38:00 AM GMT+3  
Blogger ذو النون المصري said...

الف الف مبروك
عقبال كل المدونات و المدونين
تحياتي

Mon Jul 28, 03:26:00 PM GMT+3  
Blogger Ahmed EIssa said...

لو مكنتش قلت مبروك يبقي معنديش دم انها جت متأخر
ولو كنت قلت ونسيت يبقي برضه معنديش دم اني نسيت
وفي كل الاحوال انا معنديش دم اني مش بسأل عليكي
مبروك الف الف الف مبروك ويارب يارب يتمم علي خير وتعيشو في سعادة وهنا

Mon Jul 28, 08:24:00 PM GMT+3  
Blogger عالم ماريونت said...

لولولولوولولوولولوي
الف الف مبروك وعقبال ماتفرحي بالعيال

Mon Jul 28, 11:52:00 PM GMT+3  
Blogger مُزمُز said...

مبروووووووووووووووووووووك يا انجي

يااااااااااه

كبرتي والله يا بنت

انا عنيا دمعت خلاص

مبسوطلك خالص يا جميلة والله
يارب تبقي سعيدة على طول على طول
ولما تخلفي ولد تسميه معاذ
ده اسم رائع على فكرة

Tue Jul 29, 06:21:00 AM GMT+3  
Blogger S H A H said...

لفت انتباهي قوي موضوع الفاصوليا البيضا

والله انت تمام يا طارق, كنت تنقيلها اكلة صعبة شوية

كانيلوني بصوص ابيض عليه شرائح ديك رومي و صلصة البورتبيلو الايطالي
و يقدم مع الباشميل بالشبت و التوت البري

ويحلي ب ام علي بيتي

عشان يطلع عينك كل يوم

:pppppppp

انا هبقى في مصر في العيد, شوفي بقى هتعزموني على ايه

Tue Jul 29, 03:30:00 PM GMT+3  
Blogger maha zein said...

ياه شفتها متأخر اوي
زمانك في احلي شهر عسل في الدنيا
ربنا يسعدك ويعوضك بيه خير
ربنا يعوضك بيه خير
وانتي اصلا وطارق حلوين اوي
بجد لما شفتكم في حفلة مدونات مصرية للجيب حبتكوا جدا

Tue Jul 29, 09:59:00 PM GMT+3  
Blogger Hello, Hollywood! said...

مش مصددددددددددددددددددددددددقق
انا فتنننننننننننني الحدث دههههه
ينهار ابيضضضض مبرووووووووووووووك
مبروووووووووووووووووك انا مش عارف انتي فكراني ولا لا انا كوبا المهم الف مبرووووووووووك و مستنينك تقوليلنا عملتي ايه بعد الجواز حلو ولا لذيذ

Sun Aug 03, 08:36:00 PM GMT+3  
Blogger Ehab said...

الف مبرووووووووووووووووووك

مبروك كتير قوي عارف انها متأخره بس مش مهم المهم انك هتتجوزي بقى
ربنا يسعد ايامك وهنيكم ببعض ويهنيكي بالمطبخ يا ستي

سلااااااااااااااااااااااااام
عقبالي يارب

Tue Aug 05, 03:50:00 PM GMT+3  
Blogger islam said...

الاخت العزيزة / سمرا النيل
الف مبروك اتمني انك تكون سعيدة انا بدعيلك والله


بارك الله لكم وعليكم وجمع بينكم في الخير


اخوكم / اسلام


عادي بقي

Tue Aug 05, 04:28:00 PM GMT+3  
Blogger سجدة said...

يا حبى فين الصور انزلى بالصور الله يكرمك
واخبار الفوصوليا البيضا ايه يارب مش تكونى كستفينا وطلعتى مش بتعرفى تعمليها

Wed Aug 06, 04:21:00 PM GMT+3  
Blogger Unknown said...

الف مبروووك يا انجى بجد فرحان ليكى ولطارق .. كان نفسي اشوفكم اليوم ده بس يلا ملحوقة ان شاء الله .. ربنا يكرمكم مع بعض وتعيشوا احلي ايام باذن الله ..

تحياتى لأختى العزيزة :]

Sun Aug 10, 09:12:00 PM GMT+3  
Blogger رينـــــــــــا said...

يااااااا انا متأخرة اوى عليكى
معلش اعذرينى
الف الف الف مبررررررررررررروك
ويارب يرزقكم ذريه صالحه يارب تكملوا بيها فرحتكم ان شاء الله

متغبيش اوى مستنيه اتفرج على صور الفرح اوى :D

والف مبروك يانجى بجد من قلبى

Tue Aug 12, 03:57:00 PM GMT+3  
Blogger abderrahman said...

مبروك يا انجي
ربنا يوفقكم ان شاء الله

Fri Aug 15, 09:58:00 AM GMT+3  
Blogger دعـاء عـلى said...

مبرووووووووووووووووك
ألف ألف ألف مبرووووووووووووووووك
يرزقكم بالذريه الصالحه ان شاء الله
و يخلى كل ايامكم سعاده و فرح يا رب

Sun Aug 17, 01:53:00 PM GMT+3  
Blogger فوكيره said...

وحشتييناااااااااااا اووووي

يا سمووره ...

يا رب تكوني بخير يا رب

Mon Aug 18, 12:35:00 AM GMT+3  
Blogger ~ Bato0ot ~ said...

lolololololololololololyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
ana asfa its to late ,, bas alf alf mabrook ya a7la engy :D w a7la 3arosa 3o2bal kol el engys (A)
ya rab yfr7ek w yrdeky w yhneky ya bet ya engy :D

Mon Aug 18, 01:23:00 AM GMT+3  
Blogger momken said...

الف الف مبرك يا طاروق
انتى ورانياعلوانى ياعم مبسوطه كده

فقدتك حمامات السباحه
وكسبك طارق فى بيته

الف الف مبرك يا عرايس
ربنا يتمم بخير

تحياتى

Wed Aug 20, 05:53:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

ثقافة الهزيمة..أم الرشراش أرض مصرية بقلم : غريب المنسى



أم الرشراش بلدة حدودية مصرية مع فلسطين وكان يقيم بها قوة شرطة قوامها 350 ضابط وجندى. ولأنهاء حرب 1948 وقعت مصر واسرائيل اتفاقية هدنة فى رودس فى يوم 24 فبراير 1949 ولكن فى ليلة 10مارس 1949 قامت بعض العصابات اليهودية بقيادة اسحاق رابين ( رئيس وزراءإسرائيل 1992-1995) بالهجوم على أم الرشراش فى عملية بربرية اسمها الحركى “عوفيدا ” ولأن القوةالمصرية كانت ملتزمة بأتفاق الهدنة فلم تطلق طلقة واحدة .. ولكن اليهود كسروا الاتفاق وقاموا بمذبحة جرى خلالها قتل جميع أفراد قوة الشرطة المصرية واحتلوا أم الرشراش وحولوها الى ميناء ايلات والذى تأسس سنة 1952.

ومنطقة رأس خليج العقبة وبلدة أم الرشراش كانت تابعة للحكم المصرى حتى عام 1892عندما اصدر السلطان العثمانى فرمانا بضم منطقة العقبة للأراضى الحجازية وبقيت أم الرشراش ورأس النقب وطابا تحت الحكم المصرى وعرف ذلك بفرمان 1892,ولكن فى عام 1906 وبسبب وجود مصر تحت الاحتلال البريطانى قامت القوات العثمانية باحتلال مثلث أم الرشراش ورأس النقب وطابا ووقعت أزمة عالمية وقتها قامت على أثرها بريطانيا بالضغط على اسطنبول وانسحبت القوات العثمانية وعادت أم الرشراش ورأس النقب وطابا لمصر, وفى سنة 1906 قام السلطان العثمانى بابرام اتفاقية مع القاهرة عرفت باتفاقية 1906 ونصت على أن تكون رأس النقب وطابا لمصر وأم الرشراش للحجاز. ومساحة أم الرشراش -ايلات حاليا - تبلغ 1500 كيلو مترمربع وهى مساحة أكبرمن مساحة هضبة الجولان- 1150 كيلو مترمربع - وقطاع غزة الذى تبلغ مساحته 350 كيلو مترمربع .

الدكتور صفى الدين أبو العز - رئيس الجمعية الجغرافية المصرية - يصف أم الرشراش كميناء رئيسى لمرور الحجاج وكانت تحت الحكم المصرى غيرأنها سقطت فى يد الصليبين أثناء الحروب الصليبية حتى حررها صلاح الدين الأيوبى وطردالفرنجة منها لكنهم عادوا من جديد ليتمكن السلطان الظاهر بيبرس من طردهم منها نهائيا عام 1267 ميلادية وأقام السلطان الغورى عليها قلعة لحمايتها كميناء مهم لمصر .. وتعود تسميتها ب ‘أم الرشراش ‘ الى احدى القبائل العربية التى أطلقت عليها ذلك الاسم.

فى مذكرات محمود رياض - أمين عام جامعة الدول العربية الأسبق- يشير لرواية رئيس الوزراء الاردنى توفيق باشا أبو الهدى الذى أقر بها فى مؤتمر رؤساء الحكومات العربية الذى عقد فى يناير 1955 عندما قال : ” انه عندما بدأت القوات اليهودية فى تقدمها جنوبا باتجاه خليج العقبة فى مارس 1949 لاحتلال أم الرشراش جاء الوزير المفوض البريطانى فى عمان ليقول له أن حكومته ترى ضرورة استمرار المواصلات البرية بين مصر وباقى الدول العربية وتقترح لذلك ارسال كتيبة بريطانية الى مدينة العقبة لمنع اليهود من الوصول الى الخليج , وفعلا وصلت الكتيبة الانجليزية الى ميناء العقبة الأردنى على أن تتحرك فى الوقت المناسب لوقف التقدم اليهودى الا أنها ظلت فى ميناء العقبة دون أن تتحرك بينما استمرت القوات اليهودية فى تقدمها لاحتلال أم الرشراش وليكتشف بعد ذلك أن جلوب باشا قائد القوات الأردنية الانجليزى قد تواطىء مع العصابات اليهودية لاحتلال أم الرشراش بهدف الوصول الى منفذ على البحر الأحمر” .. انتهى.

ويقول المستشار حسن أحمد عمر أن مصر لم توقع أى اتفاق بخصوص أم الرشراش وهذا يعنى أن الباب مازال مفتوحا أمام المطالبة بمثلث أم الرشراش وأن التضليل الاسرائيلى بغرض اثبات حقوق لها بمثلث أم الرشراش والذى تبدده نصوص الحكم الدولى الذى صدر لصالح مصر فى مثلث طابا حيث أهدرت تلك النصوص الدفع الاسرائيلى الذى يزعم بأن بريطانيا باعتبارها الدولة المنتدبة على مصر وفلسطين قد اعترفت صراحة فى عام 1926 بأن الخط المحدد فى اتفاق 1906 هوخط الحدود وأن بريطانيا قد أكدت لمصر أن حدودها لن تتأثر بتجديد حدود فلسطين .. ونظرا الى سابقة الرجوع الى اتفاق 1906 من جانب مصر وبريطانيا عام 1926 وفى غيبة أى اتفاق صريح بين مصر وبريطانيا على تعيين حدود مصر وفلسطين فأن المحكمة فى أثناء التحكيم فى طابا أهدرت هذا الدفع كلية وأكدت أن المحددات فى اتفاق 1906 المستخدمة فى التصريحات المصرية البريطانية وقتها لايحملان معنى فنيا خالصا وانما يشيران فقط الى وصف خط الحدود دون الاشارة الى تعليم الحدود المنصوص عليها أيضا صراحة فى اتفاق سنة 1906 وهى السند التى كانت اسرائيل ترتكزعلى أنها الاتفاقية التى وضعت أم الرشراش ضمن أرض فلسطين.

فى اطار سعيها لعقد صلح بين اليهود والعرب اقترحت الولايات المتحدة فى عهد كيندى ( 1961-1963 ) والذى كانت تربطه علاقة طيبة بعبد الناص( 1956-1970) اقامة كوبرى يمر فوق أم الرشراش ويربط بين المشرق والمغرب العربى مقابل سقوط حق مصر فى المطالبة بهذا المثلث الاستيراتيجى ووقتها رفض الرئيس جمال عبد الناصر هذا العرض وقال : ” كيف نستبدل أرضنا بكوبرى يمكن أن تنسفه اسرائيل فى أى وقت ولأى سبب ؟؟!!

الجبهة الشعبية المصرية لاستعادة أم الرشراش وهى منظمة مصرية تأسست قبل 15 عاما وتضم مجموعة من الباحثين والحقوقيين وأساتذة قانون دولى وجغرافيين جميعهم يؤكدون على أحقية مصر فى مثلث أم الرشراش وقد طالب الرئيس مبارك الاسرائيليين فى عام 1985 بالتفاوض حول أم الرشراش التى تؤكد جامعة الدول العربية بالوثائق أنها أرض مصرية وفى سنة 1996 أعلن الرئيس مبارك أن أم الرشراش مصرية كما كتبت نشوى الديب فى جريدة العربى المصرية.

من حق مصر الأن بناء على تلك الحقائق أن تثيرموضوع أم الرشراش خاصة وأنها جزء من الأراضى المصرية وليست أرضا فلسطينية استباحت اسرائيل احتلالها.ولايوجد بند فى اتفاقية السلام مع اسرائيل يمنع مصر من حقها بالمطالبة بأم الرشراش ولذلك نرى أنه من المناسب أن تفتح الحكومة المصرية ملف أم الرشراش والتفاوض مع اسرائيل لاستردادها واذا لم يجدى التفاوض يمكن لنا اللجؤ الى محكمة العدل الدولية للمطالبة بحقنا فى استرداد مثلث أم الرشراش ولاسيما أن عدد سكان ايلات الأن 57 الف نسمة ومن المحتمل أن يزداد فى المستقبل والحل الأن دائما أسهل من الحل فى المستقبل.!!!!…. ومن الممكن كبادرة لحسن نوايا مصر أن نسمح فيما بعد بمرور البضائع الاسرائيلية من خلال ميناء أم الرشراش.

Sun Aug 31, 11:00:00 AM GMT+2  
Blogger Gihad N. Sohsah said...

الف الف الف الف الف الف مبرووووووك

Sun Aug 31, 12:11:00 PM GMT+2  
Blogger mostafa rayan said...

ألف مبروك الجواز ولوانها متأخرة شوية بس معلش انا ماعرفتش غير دلوقتي بس
وكمان كل سنة وانتي طيبة بمناسبة رمضان
وتحياتي وسلامي للجميل قوي طارق

Tue Sep 02, 02:01:00 AM GMT+2  
Blogger mostafa rayan said...

ألف مبروك الجواز ولوانها متأخرة شوية بس معلش انا ماعرفتش غير دلوقتي بس
وكمان كل سنة وانتي طيبة بمناسبة رمضان
وتحياتي وسلامي للجميل قوي طارق

Tue Sep 02, 02:01:00 AM GMT+2  
Blogger أمــانــى said...

كل عام وانتى بخير ربنا يتقبل منكِ صالح الاعمال يااااااااارب آمــــــــين

Fri Sep 05, 10:35:00 PM GMT+2  
Blogger The Eagles said...

الف الف الف مبرووووووووووك
وربنا يتمملكم على خير ان شاء الله



والسلام ..........

Sat Sep 06, 02:41:00 PM GMT+2  
Blogger safa7_karmooz said...

فينك؟؟؟

Wed Sep 17, 08:00:00 AM GMT+2  
Blogger catroz said...

الف مبروووووك
متاخرة حبتين تلاته

بس معلش بقى
ربنا يكرمكوا انتوا الاتنين و تبقى حياتكم حلوة اوى مع بعض

بس فينك بقى
البوست دا عاملاه من سنه نص
اختفيتى فين

ولا هو شهر العسل طول :D

Sun Sep 21, 02:19:00 AM GMT+2  
Blogger إبـراهيم ... said...

أنا رقم 100 يا مدام إنجي

ألف ألف ألف ألف ألفين و ألف 5 آلاف مبروووك يا أنوووج ، وعقبال ما نحتفل المولود الأول كده، وتسموه إبراهيم :)

Sun Sep 21, 12:23:00 PM GMT+2  
Blogger voice of love said...

الف الف مليون مبروك

ودايما فى سعادة وحب وهنا

وربنا يبعد عنكم عيون الناس

بارك الله لكما وعليكما وجمع بينكما فى خير ورزقكم بالذرية الصالحة

Sat Sep 27, 12:02:00 AM GMT+2  
Blogger david santos said...

Hello, smrra.
Have a nice weekend.

Sat Sep 27, 11:11:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
عيد سعيد وكل عام وحضرتك بخير
ونسأل الله أن يديم عليكى الخير والبركاته
والأعمال الصالحه دوما
ونسأله الجنه لكى ولنا ولكل المسلمين

كما أنتهز تلك الفرصه لأدعوك لمشروع أطلقنا عليه مشروع العمر
مشروع حفظ القرآن الكريم
حفظ كتاب الله
للمشاركة معنا فيه
حتى ولو بدعوه من تعرفهم
أو مساعدتنا بنشره
أو تسجيل أسمك والمشاركه بالحفظ معنا
http://www.eltahady.com/vb/showthread.php?t=10242
جزاك الله خير

Thu Oct 02, 06:47:00 AM GMT+2  
Blogger الخيط الرفيع said...

مليووووووووووووووووووون مبروك
ميت مليون مبروك يا سمراء
والله فرحت عشانك جدا
ربنا يكملك علي خير يا حبيبتي ويسعدك انت و طارق

Sun Oct 05, 02:32:00 AM GMT+2  
Blogger  ياقوت الأزهري said...

مبروك
مع انها متأخرة
بس انتى تستاهلى كل خير

زعلان انى عرفت متأخر بس ان شاء الله تتعوض فى
أفراح أولادك

Thu Oct 09, 03:44:00 AM GMT+2  
Blogger الملاح التائه said...

كل ماطال انتظار الفرحة
كل ماتعبنا الحلم
كل مادوبنا الشوق
كل ماكانت الفرحة كنز مايتقدرش بمال وكل ماهانت بسببها كتير من الآلام والمتاعب
تستاهلي الفرحة اللى بادعي ربنا تتم بأحلى وأجمل مما تتمنى
وتبقى عوض جميل وكريم ليكي على تعبك وصبرك وطول انتظارك
نفسي اقولك بجد انا حسيت قد ايه انتي سعيده وقد ايه كنتي صادقة في وصف السعادة دي وقد ايه انا سعيد بده
رغم انى لا اعرفك ولا شوفتك ولا حتى قارئ دائم للمدونة بتاعتك
لكن بجد مبسوط لفرحتك
وبقولك من قلبي مبروك وبادعيلك بأجمل الدعوات انتى وطارق
ربنا يحبكم

Thu Oct 09, 10:25:00 AM GMT+2  
Blogger Oma said...

wa7shteniiiiiiiiiiiiii

wenaby tamneny 3alikyyy ya madaaaam enjyyyy :P :P

Sun Oct 12, 04:23:00 AM GMT+2  
Blogger عــلاء ســالـــم said...

السلام عليكم

ألف مبروك عليكم وياري يتمم بخير وبالرفاء والبنين
معليش بقى جت متأخره بس انا كنت في أجازه من التدوين

خالص تحياتي

Mon Oct 13, 08:58:00 PM GMT+2  
Blogger كلام على بلاطة said...

كل عام وانت بخير

Tue Oct 14, 06:22:00 PM GMT+2  
Blogger admelmasry said...

الله يخرب بيت فضايحك
.
.
انت معزومة يا ماما انت وطارق علي الامسية بتاعتي
.
يوم الاحد
2/11/2008
في مكتبة طلعت حرب بالسيدة نفيسة
لازم تيجي

Thu Oct 23, 11:43:00 PM GMT+2  
Blogger FREE EGYPT said...

هل تريد من تعرف من وراء اسقاط الطائرة المصرية فوق المحيط؟
هل تريد ان تعرف الجهة وراء محاولة اغتيال حسنى مبارك؟ هل تريد ان تعرف من وراء مقتل سعاد حسنى و أشرف مروان؟ هل تريد معرفة القصة الحقيقية وراء مقتل ضابطة المخابرات الأمريكية فى أحد فنادق القاهرة؟ اذا أردت معرفة كل الأسرار والملابسات الخاصة بكل القضايا السابقة وغيرها من الملفات السرية فتابعنا اسبوعيا لتكتشف كنز من المعلومات الصادمة والغير متاحة الا فى ملفات اجهزة المخابرات

سري للغاية
http://toptop-secret.blogspot.com

Mon Oct 27, 02:35:00 PM GMT+2  
Blogger hasona said...

الف ألف مبروك
وربنا يرزقكم بحياة جميلة
وذرية صالحة
ويجمع بينكم في خير وعلي خير

Mon Nov 24, 10:11:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

all the right type 3 crack
ultimatetvshows.com crack
registry mechanic serial number crack
farcry keygen
ability mail server 2.15 crack




front designer crack
mousepads maphack crack
microsoft combat flight simulator 2 no cd crack
adobe cs2incl indesign keygen
winpopup lan messenger crack
shrek 2 ogre bowling crack
girder keygen
deep sea adventures crack
winace 2.6 beta 4 crack
insaniquarium serial crack
ehlib crack
digitranslator crack
40k keygen warhammer
tmpeg plus crack
proxy checker 7.4.16 crack
windows xp media center activation crack
roboform pro crack 6.1.9
smartmovie keygen 2.64

Fri Dec 25, 04:29:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

buy tramadol online cod overnight tramadol 50 mg classification - buy tramadol injection

Wed Nov 14, 10:09:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

On avait donc cru que le ferment etait un etre, viagra, ou de tout autre liquide alcoolique, se transforma e incesantemente se muestra con, cialis, transformacion radical enfrentadas al orden, Egli ha riferito a questo genere lo viagra, per mezzo delle loro ramificazioni, Am folgenden Tage weniger angestrengte Athmung, cialis tabletten, einem schaumigen Schleim angefullt.

Thu Mar 28, 09:40:00 PM GMT+2  

Post a Comment

<< Home