Tuesday, December 04, 2007

تاج التفاؤل

ياااااااااااااااااااه
بقالي كتير مش جاتلي تاجات

بس اخيرا في حد افتكرني

اسراء بعتالي تاج

مش عارفة دة اسمه ايه بس مجازا سميناه تاج



اول ما بلاقي طارق بيبتسملي الدنيا كها بتبتسملي يبقي دة
اكسير التفاؤل

لما بصحي من النوم والاقي محمد اخويا بيقولي ايه يا ولا يبقي
اكسير للتفاؤل

وجود طارق في حياتي بيبقي
اكسير للتفاؤل

لما بروح الكلية ولاقي طالبة بتجري عليا وتاخدني بالحضن وتبوسني في كتفي
وتقولي وحشتيني يا دكتور بيبقي
اكسير للتفاؤل

لما امشي علي كوبري قصر النيل وحاطة ال ام بي ثري والدنيا برد يبقي
اكسير للتفاؤل

لما بروح تمريني وارجع العب زي الاول يبقي
اكسير للتفاؤل

لما بفتكر كلام طارق لما يقولي كان نفسي اعرفك وانتي صغيرة واوديكي المدرسة
واخد بالي منك اوي بيبقي
اكسير للتفاؤل

لما الاقي دكتورتين عندي كبار اول ما يبصوا في عيني يضحكولي ويقولولي
تعالي في حضني يبقي دة
اكسير للتفاؤل

لما بقفل باب اودتي واقفل النور واولع شمعه وبخور واقعد مع نفسي اكلمها يبقي دة
اكسير للتفاؤل

لما بساعد حد واخرجه من اللي هو فيه ويرجع يضحك او مشكلته تتحل يبقي بالنسبة ليا
اكسير التفاؤل

لما الاقي حد يكلمني ويوقلي ازيك حبيت اطمن عليكي بس يبقي دة
اكسير التفاؤل

كل ما افكر اني ان شاء الله هتجوز طارق بعيش حالة ممكن اسمها
اكسير التفاؤل

لما بسمع الطلبات اللي عندي بيقولولي يا ماما رغم صغر سني يبقي
اكسير التفاؤل

لما طارق بيحتاجني كأم وبيحسها مني اوي يبقي
اكسير التفاؤل

لما بلاقيكو في حياتي وحواليا من ورا الشاشة يبقي
اكسير للتفاؤل

لما بقعد اتفرج مع محمد علي فيلم او مسرحية ونقعد ضحك علي حاجات غريبة واقعد اقلدهم يبقي
اكسير للتفاؤل

لما بلاقي اخويا اول ما يدخل من باب الشقة يقولي والله ما موافق اقوله علي ايه
يقولي يا شيخة اتلهي يبقي
اكسير للتفاؤل

لما بحس اني مش بقيت اخاف زي الاول ومستعدة اواجه الكون كله يبقي
اكسير للتفاؤل

لما بقعد مع طارق نتكلم وبس ويربع ايده عشان يسمعني وعلي وشه ابتسامة يبقي
اكسير التفاؤل

لما بسمع منه كلمة بحبك يبقي
اكسير التفاؤل

لما بيقعد طارق ياكل الشيكولاته واشوفه وهو مستمتع اوي كانه طفل صغير يبقي بالنسبة ليا
اكسير التفاؤل

نمرر التاج دة لمين بقي
هنشوف

simple girl

شاب مصري مفروس

catroz

ساعه غروب رودي
شيماء حفية مع ايقاف التنفيذ

شيماء heart mind and soul

مني بتحاول تكون

وكفاية كدة عشان مش ابقي شريرة

Labels:

74 Comments:

Blogger مدونه انا بحبك يا مصر said...

فعلا اى اخترع موضوع التاج دة عبقرى بتقدر تعرف شخصيه المدون منه فعلا
شخصيه ممتازة
احمد الجيزاوى

Tue Dec 04, 05:43:00 AM GMT+2  
Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

دمتي متفائله يا انجي دوماً

Tue Dec 04, 10:00:00 AM GMT+2  
Blogger The Alien said...

وبالنسبالي لما بشوفك مبسوطة فدا يبقي إكسير للتفاؤل

أتمنالك كل سعادة
تحياتي

Tue Dec 04, 10:32:00 AM GMT+2  
Blogger Big Code said...

اكسير التفاؤل
جميلة أوي
اعتقد انك كدة متفاءلة طول اليوم !

دمتي سعيدة

Tue Dec 04, 11:07:00 AM GMT+2  
Blogger Epitaph said...

masha ALLAH

always be Happy...Anooj!:)

Tue Dec 04, 12:51:00 PM GMT+2  
Blogger صاحب المضيفة said...

كل ده تفائل ...

ماشاء الله طبعا

انا مش باحسد ولا حاجه

لكن فعلا حاجات جميلة وومتعة وأتمنى اني اعملها في حياتي

دمتي متفائلة وسعيدة

Tue Dec 04, 01:37:00 PM GMT+2  
Blogger ~ Bato0ot ~ said...

ya rab tfdly dayman motfa2la w mabsoota

Tue Dec 04, 04:08:00 PM GMT+2  
Anonymous islam said...

العزيزة انجي : انا مدرب في نادي الجيزة الرياضي
مدرب رمي : جله وقرص
وكنت بتمرن في نفس النادي وبعدين اتمرنت في الاهلي لفترة وبعدين كنت مساعد لمدرب اللي كان قبلي واللي كان قبل اللي قبلي وبعدين بقيت انا المدرب :
ملحوظه: النهرده عندي لاعب كسر رقمة الشخصي في بطولة المدارس الحمد لله

Tue Dec 04, 04:20:00 PM GMT+2  
Blogger Meekness !!! said...

انووووووووووووج
على فكره التاج تحففففففففففه
حسسني بالتفاؤل بجد


زيزي

Tue Dec 04, 07:32:00 PM GMT+2  
Blogger mohand said...

السلام عليكم

لما اصحي من النوم واكتشف ان النهارده السبت واجازه وهانتخ برحتي

بيكون قمة التفاؤال
:P:P:P:P
حمدلله علي سلامتك

Tue Dec 04, 07:56:00 PM GMT+2  
Blogger •«ρяoιd»•™ said...

الحمد لله هربت هربت

الحمد لله هربت هربت

هع هع هع

Tue Dec 04, 08:58:00 PM GMT+2  
Blogger أبو أمك said...

يعني إيه تفاؤل ؟

Tue Dec 04, 09:49:00 PM GMT+2  
Blogger خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

يارب يجعل ايامك كلها تفاؤل يا انوج
ومايحرمكيش من الفرحه ابدا

Tue Dec 04, 09:52:00 PM GMT+2  
Blogger Amr Ahmed said...

سيدي يا سيدي

ده طارق طلع

اكسير تفاؤل كبييييييييييير

ربنا يسعدكم يارب

وتبقي متفائلة دايما

Tue Dec 04, 10:06:00 PM GMT+2  
Blogger ولــــــــــو said...

وااااو
هو اينعم فيه حاجات كتير شخصيه بالنسبه ليكي
بس برضه فيه حاجات كتير كتيتبها تخلي الواحد وهو بيقرا فعلا يتفائل
اللي فهمته انك مش عايشه سنك بالدرجه الطبيعيه

ربنا يزيدك تفاؤل وسعاده
اتمنالك كل الخير

Tue Dec 04, 11:14:00 PM GMT+2  
Blogger آلام وآمال said...

في بداية الكلام عن التفاؤل ذكرتي استاذ طارق
وفي وسط الكلام تقريبا بردو ذكرتي استاذ طارق
وفي اخر الكلام ذكرتي استاذ طارق

بتمنى من الله عز وجل اني افتح المدونة دي ف يوم قريب ان شاء الله واقولكم
باك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير

ربنا يوفقكم لما فيه الخير يا دكتورة إنجي

:)
--------------
لما بقفل باب اودتي واقفل النور واولع شمعه وبخور واقعد مع نفسي اكلمها يبقي دة
اكسير للتفاؤل

الحالة دي استوقفتني شوية واستغربتها حبة مخبيش عليكي
اشمعنى شمعة وبخور يعني؟
:D

Wed Dec 05, 12:37:00 AM GMT+2  
Blogger دنــــيــــــا مـحـيـرانـي said...

و لما بقرا ليكي يا انجي و اجدك سعيده و مبسوطه باحساس ان ده ليه
اكسير التفاؤل
تحياتي

Wed Dec 05, 03:22:00 AM GMT+2  
Blogger simple girl.. ..simple dream said...

ليه يا انجى تدبسينى كدة
مالقتيش غير التفاؤل عشان اتكلم عنه
ازاى اتكلم عن حاجة عمرى ما شفتها
ازاى اوصف مالم اراه او المسه فى حياتى
اسألينى عن الاكتئاب
او التشاؤم
فدول عشرة عمر وانا عارفاهم كويس
لكن التفاؤل دة اجيبه منين؟؟

Wed Dec 05, 07:49:00 AM GMT+2  
Anonymous CresceNet said...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. If is possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll, I thank. Good bye friend.

Wed Dec 05, 07:22:00 PM GMT+2  
Blogger ody911 said...

يا سلام

كل دى أكسيرات تفائل

أنا مش بحسد لا سمح الله
بس نفسى فى أكسر واااااااااحد بس

ياله ربنا يكرم

وعادى بقة
مش هقولك إزيك

تقدرى تقولى رخامة
أودى

Wed Dec 05, 09:20:00 PM GMT+2  
Blogger esraa said...

ميرسي اوي انك حليتي التاج ياانوج

ويارب كل حياتك تكون سعاده وتفاؤل

(:

Wed Dec 05, 11:22:00 PM GMT+2  
Blogger shayma said...

يا عينى يا عينى على الاجابات الى زى اللوووووووز
ههههههههههه
لا بجد اجاباتك جميييييييييله وشكرا على تمرير التاج يا جميل ولو انه هياخد وقت لانه الموضوع مش خيالى لا سمح الله بس هو صعب شويه
سلامى يا قمر
:))))

Wed Dec 05, 11:49:00 PM GMT+2  
Blogger Yassmina said...

حمدلله على السلامة
وحشتينا ووحشنا التفاؤول
كان فين من زمان
سلامي يقامر

Thu Dec 06, 12:06:00 AM GMT+2  
Blogger حــــــدوتــــة said...

نسيتى تقولى لما بروح مع حدوتة كنتاكى وناكل كاتشاب ومسطردة دا اكسير تفاؤل
:P

Thu Dec 06, 01:36:00 AM GMT+2  
Blogger حصان بري said...

يا سلام يابنتي لما دماغك بتبقي حلوه
انا كنت خايف الاقي نفس الحاله الكئيبه
ايوه كده تفاؤل وحب للحياه
حلو بجد يا سمرا

Thu Dec 06, 07:09:00 AM GMT+2  
Blogger رفقة عمر said...

ازيك انجى عامله ايه
وحشتينى

Thu Dec 06, 04:43:00 PM GMT+2  
Blogger شقاوة شعب said...

رائع جدا تفاؤلك
وماشاء الله من كتر ماحاسة انه نابع فعلا من جواكى لاقيته بنتقل ليا ويتوغل فى قلبى

ربنا يخليك كل حاجة تبتعث التفاؤل فيكى يا قمر

اتمنى نتعرف على بعض اكتر

تحياتى
شيماء

Thu Dec 06, 06:41:00 PM GMT+2  
Blogger إسلام الحساني said...

السسسسسسسسسسسلام عليكم
هلا سمراء

اللللللللللللللله يا سمراء الظاهر حياه جميله انا مش بحسدك

بس بجد ربنا يجعل حياتك كلها تفائل ويريح بالك ديما يارب
انا رديت عليكى فى الرد على مدونتى ياريت تروحى تشوفيه

ششششششاكر ليكى اختى

Fri Dec 07, 03:34:00 AM GMT+2  
Blogger اسكندراني اوي said...

التفاؤل جميل
واي حاجه بقى

Fri Dec 07, 04:15:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

مدونة انا بحبك يا مصر

اولا بشكرك علي زيارتك
وانت الي شخصية رائعه

شكرا اوي

ومنورني
__________________________


محمد مفيد

يسمع من بقك ربا
مانت عارف بقالي كتير مش ممتفائلة

Fri Dec 07, 12:08:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

بيشوي

ربنا يخليك انا والله لما بشوفكم ببقي في قمة تفائلي

اتمني انك تلاقي اللي انت بتتمناه
______________________________

big code

ههههههههههههه

مش اوي يعني
بس لو الواحد دور علي الحاجت اللي تسعده رغم ظلام الحزن اللي هو عايش فيه هيلاقي

دمت زائر لي

Fri Dec 07, 12:10:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ايبي

وانتي كمان يا حبيبتي
المهم انتي اخبارك ايه
___________________________

صاحب المضيفة

اهو التفائل دة جه بعد سنين من الكأبة
ان شاء الله هتعملها
وايه اللي يمنعك انك مش تعملها
سيب بس الحزن وراك وعيش

Fri Dec 07, 12:34:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

بطوط

ربنا يخليكي يا انوج
ايه يا بنتي انتي فينك
والله كنت لسه بفكر فيكي من كامم يوم وجيتي علي بالي بطريقة فظيعه

المهم انتي كويسة؟
____________________________________

اسلام

مبروك

اصل انا معيدة العاب قوي
فعشان كدة كنت بسال
ورساله الماجيستير بتاعتي في الرمح

ربنا يوفقك يا اسلام

Fri Dec 07, 12:34:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

زيزي

بجد

طب ايه رايك تاخديه انتي وتقولي اي اللي بيخليكي متفائلة بجد
اخبارك ايه يا قمري
__________________________________

مهتد

وعيكم السلام ورحمة اله وبركاته

هههههههههههههههههههههه

تصدق وانا كمان بس نسيت اكنبها
الله يسلمك
ربنا يخليكوا ليا يارب

Fri Dec 07, 12:35:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

proid

هههههههههههههههههه
مش تفرح اوي
انا ممكن ادبسك فيه
___________________________________

ابو امك

لتفاؤل دة حاجة كدة زي ما تكون بتاكل شوكولاته
بتحب الشوكولاتة ؟

Fri Dec 07, 12:35:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

خمسة فضفضة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اللهم امين
يارب
وربنا ما يحرمني منك ابدا يارب
اخبارك ايه يا فضفضتي
____________________________________

عمرو احمد

يا لهوووووووووووووووووووي علي الار

والحسد والحقد بتاع البشر

ربنا يخليك
قولي يا واد عامل ايه

Fri Dec 07, 12:35:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ولو

ودي حقيقة

بس ايه مفهوم الدرجة الطبيعية عندك :))

ربنا يخليك
__________________________________

الام وامال

والله وانا كمان بتمني اليوم دة يا محمود
دي الحاجة الوحيدة الي تصبرني علياللي انا فيه
ربنا يخليك

اقولك انا اشمعني شمع وبخور

الشمعه بتحسسني باحاسيس مختلفة
منها لما بكون في الضلمة وبحس ان فيه شمعه بحس ان لازم يكون في نور في يوم من الايام واني هنور زيها في وسط ناس قلوبها ضلمة
وفي نفس الوقت بتديني احساس بالرومانسية

اما البخور
فدة لاني بحب ريحته اوي
وبرضه بيخلقلي جو تحفة
جو رومانسي

جربها كدة وادعيلي

Fri Dec 07, 12:35:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

دنيا محيراني

مش عارفة اقول ايه بس الكلام دة بسطني اوي
ربنا يخليكوا ليا يارب
_________________________________

simple girl

ههههههههههههه يا سيتي قلت ادبسك وانعكش جواكي

عايزة اقولك حاج

انا كمان عمري ما شفتها ولا لمستها
ولما اسراء بعتتلي التاج دة
قلت زيك كدة بالظبط

هكتب عن حاجة عمري ما عشتها

بس اول ما ابتديت افكر ايه الحلو اللي في حياتي
لقيت ان في حاجات جايز تكون بسيطة بس بتسببلي سعادة
وبتخليمي متفائلة حتي ولو للحظة
فكري كدة وبرضه مش هتنازل عن التاج

Fri Dec 07, 12:35:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اودي

هههههههههههههههه
يا سيدي خدهم كلهم ماعداطارق

مانت رخم ايه الجديد يعني
_________________________________

اسراء

ميرسي علي ايه
دة انا مبسوطة والله انك افتكرتيني ودبستيني في التاج
انا وانتي يارب

Fri Dec 07, 12:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

شيماء


ههههههههههههههههههههههههههههه
انا عارفة انه صعب
بس هتقولي ايه بق
زي ما عملته انا هتعمليه انتي
عشان اشوف الاجابات اللي زي اللوز برضه
____________________________________

ياسمينا

الله يسلمك يا ياسمينا
انتي اللي وحشتيني اوي
خلي بالك من نفسك

Fri Dec 07, 12:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

حدوتة

هههههههههههههههههه
قصدك لما نلغوص

وحشاني يا مضروبة
يا بت ابقي طمنيني عليكي
_____________________________________

حصان بري

ههههههههههههههههههههه
فترة وهتعدي وخلاص
المهم بقالك كتير مش كنت بتيجي
ولا انت كنت مانع الكتئاب
انت اللي حلو

Fri Dec 07, 12:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

رفقة عمر

انا الحمد لله يا رفقتي

وانتي كمان وحشاني اوي
ومفتقداكي
_____________________________________

شقاوة شعب

بسطيني اوي مرتين
المرة الاولي لما زرتيني
والمرة التانية اني كنت سبب في انك تكوني مبسوطة او متفائلة
اكيد يا شيماء
خليكي انتي علي طول معايا بس
حتي اسالي الناس
ههههههههههههههه

Fri Dec 07, 12:36:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اسلام الحساني

وعليكم السلام يا اسلام

الحياة جميلة عشان فيها واحد زي طارق
غير الناس

جايالك يا اسلام
علي ايه انت كلامك حلو اووووووووووووي
__________________________________

اسكندراني اوي

علي رايك
اي حاجة بقي
اخبارك ايه؟

Fri Dec 07, 12:37:00 PM GMT+2  
Blogger كراكيب عادل said...

يدوم التفاؤل

ونشوفك دايما مبسوطة

دة في حد ذاتة تفاؤل

انا جالي مولود جديد علي فكرة

Fri Dec 07, 04:34:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

ممكن اعرف مين طارق دية يا انسة سمراء النيل ورديى عليىة بسرعة
باى ناجى

Fri Dec 07, 05:14:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

الف مبروك عليى البيبى الجديد الزى اتية الى العلم الزى يوجد بة خير وديفى ويريت تعلمى البيبى الاشيىء الحلوى فى الدنية باى بلى والا ف مبروك على البيبى مع تحييات

Fri Dec 07, 05:29:00 PM GMT+2  
Blogger ذو النون المصري said...

واضح انك من النوع المتفائل اصلا
علي العكس مني تماما
انا في العالب غير متفائل و اميل اكثر الي التشاؤم
لكن التفاؤل و التشاؤم ليس له علاقه بوجود الامل و عدمه عندي
فانا املي كبير جدا في تحقيق بعض الامنيات
تحياتي

Fri Dec 07, 10:10:00 PM GMT+2  
Blogger ذو النون المصري said...

واضح انك من النوع المتفائل اصلا
علي العكس مني تماما
انا في العالب غير متفائل و اميل اكثر الي التشاؤم
لكن التفاؤل و التشاؤم ليس له علاقه بوجود الامل و عدمه عندي
فانا املي كبير جدا في تحقيق بعض الامنيات
تحياتي

Fri Dec 07, 10:10:00 PM GMT+2  
Blogger safa7_karmooz said...

الحمد الله تخطانى التعيين

هههههههههههههههههههههههه

صباح التفاؤل بجد ..

يارب تفضلى كده دايما

Sat Dec 08, 04:52:00 AM GMT+2  
Blogger tota_fm said...

بجد انا لما اريت التاج انا حسيت بالتفاؤل وربنا يخليكى انتى وطارق لبعض وتعيشوا في سعاده ويوفقك دايما وتبقى حايتكم كلها شيكولاته بس ابقوا افتكرونى بحته
تحياتى

Sat Dec 08, 09:08:00 AM GMT+2  
Blogger truelove said...

دمتي متفائلة يا اونجة ودام لكي طارق حبيبا وسندا واخا وابا ودمتي معه متفائلة وطفلة وجميلة ودام عليكم الحب والخير

Sat Dec 08, 03:04:00 PM GMT+2  
Blogger ساعه الغروب said...

انوجه واحشانى مووووووت بجد

يعنى هو انتى دايما كريمه كدا وما تعرفيش تيجى بايدك فاضيه عموما يا ستى شكرا وكل اللى يجى منك زى العسل

واحشانى انتى موووووت

ربنا يا انوجه يكرمك ويزود كل اكسيرات التفاؤل جواكى

ربنا يحميكى ويحفظك
ويكرمكو انتى وطارق
يكتب لكو كل ما فيه الخير

ربن معاكى

واحشانى

Sat Dec 08, 11:27:00 PM GMT+2  
Blogger camellia said...

يارب كل أيامك تتملي بالتفاؤل والخير والبركة وتبقي دايما أيام جميلة بقدر جمالك يا انجي

Sun Dec 09, 12:02:00 AM GMT+2  
Blogger Ma -3lina said...

و انا لما بشوفلك بوست جديد حلو زى ده

يبقى اكسير تفاؤل

ازيك يا
بت وحشانى موووت

جبت الموبايل و كلمتك بس محدش بيرد

يا بنتى مرة ردى على مكلمتى

يالا ماا علينا المهم انك بخير و متفاائلة

Sun Dec 09, 03:11:00 PM GMT+2  
Blogger dead man said...

يارب دايما

Sun Dec 09, 05:26:00 PM GMT+2  
Blogger إنـســـانـة said...

وحشتينى اوى ومش بتسألى ولا بتظهري قلت اجى اسلم انا

ماهو على رأى المثل من لاقى احبابه نسي اصحابه

بلد بتاعة شهادات صحيح
:D

ازيك يا نوجى عاملة ايه .. وحشانى اوى يا بطوطة

كل سنة وانتى طيبة

Tue Dec 11, 12:56:00 AM GMT+2  
Blogger OMA said...

w lma a2ra post zay da
yeb2a akia akid da eksir leltfa2ol
bad7k 3shan enty keda :)

Tue Dec 11, 08:47:00 PM GMT+2  
Blogger catroz said...

ربنا يسعدك على طوول يااارب
و كل ايامك كده يبقى فيها تفاؤل
و يحفظ لك طاارق يااارب

Wed Dec 12, 08:52:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

كراكيب عادل

ربنا يخليك يا عادل

بجد مبسوطة اوي
الف مبروك وربنا يباركلك فيه يارب
يعني نقولك دلوقتي يا ابو عتريس ؟؟
___________________________________


انونيموس 1

طارق دة حضرتك يبقي خطيبي

Wed Dec 12, 07:44:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

انونيموس

هو انا اي نعم نوعا ما فهمت تعليقك بعد تلات ايام محاولة لفهمه
بس البيبي دة مين

يا ابني هو انا اتجوزت عشان اخلف

ركز بقي
___________________________________

ذو النون المصري

هههههههههههههههههه
طب والله ضحكت اوي لما قريت تعليقك

انا من النوع المتفائل اصلا

ربنا يكرمك
فين طارق يسمعك
الحالة اللي انت بتحكي عنها دي تبقي انا
بس لما جيت ادور علي التفائل في حياتي مش لقيت غير العشرين نقطة دي
كتير صح؟

Wed Dec 12, 07:44:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

سفاح كرموز

مش تفرح اوي كدة
جايلك الدور مش تقلق

ربنا يخليك يارب
__________________________________

tota_fm

هههههههه
هو انتي بتفكري تاخدي شوطولاته من طارق
يبقي انتي اللي جنيتي علي نفسك
ربنا يخليكي ويكرمك يارب
ويرزقك

Wed Dec 12, 07:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

true love

ودمتي ليا ارب علي طول
ربنا يخليكي يا حبيبتي يارب

انتي اخبارك ايه؟

__________________________________

ساعه غروب

عيب عليكي يعني اخش عليكي بايدي فاضية

وانتي كمان وحشاني اوي

عارفة يا رودي نفسي اترمي في حضنك بجد
وانام علي كتفك

ربنا يخليكيي ليا يارب
وانتي كمان وحشاني

Wed Dec 12, 07:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

كاميليا

ربنا يخليكي يا جميلة وبجد منوراني
___________________________________

ما علينا

ربنا يخليكي يارب يا قلبي

والله كنت مبسوطة اوي لما كلفتك 9 دقايق علي الموبيل
معلش اصلي كنت في الفترة دي مكتئبة اوي ومش كنت برد علي اي حد
مانا رديت اهو بقي
وحشاني برضه
مش هشوفك بقي ولا ايه؟

Wed Dec 12, 07:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

dead man

يارب وانت كمان

__________________________________

انسانة

معلش يا مينا والله غصب عني
مشغولة بطريقة غبية
هنبتدي قر بقي
:))

انا الحمد لله بخير المهم انتي عاملة ايه بقي
وانتي طيبة يا قمري

Wed Dec 12, 07:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اوما

انا كدة ازاي يعني
متفائلة يعني؟؟؟

هههههههههه
ربنا يكرمك يارب وتفضلي متفائلة كدة علي طول
___________________________________

كاتروز

ربنا يخليكي يا قمري
ويحفظك ليا ولكل اللي بيحبوكي واللي انتي مش تعرفيهم
اخبارك ايه دلوقتي؟؟

Wed Dec 12, 07:46:00 PM GMT+2  
Blogger مبرمج حر said...

عشان تعرفى بس أن التاجز دى نعمة كبييييييرة .. التاج اسمه يفتح النفس أصلا

ربنا يجعل كل أيامك تفاؤل

:)

Fri Dec 14, 12:19:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

مبرمج حر

اه مانت خلاص نسيتني

انت لسة فاكر يا بيه

عامة طالما جيتلي يبقي انا مسماحاك
ربنا يخليك يارب
ويسعدك ويكرمك ما يحرمك قادر يا كريم

Fri Dec 14, 12:30:00 AM GMT+2  
Blogger MerMaid said...

عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل

انتي عسل والله

Fri Dec 14, 01:26:00 AM GMT+2  
Blogger بيتنا القديم said...

آنستي الجميلة(بعد إذن طارق طبعاً)
كل اللي فات ده ممكن نعتبره إكسير تفاؤل...ماعدا السطر ده
"..لما بقفل باب اودتي واقفل النور واولع شمعه وبخور واقعد مع نفسي اكلمها يبقي دة...."
لأ بقا
عند دي واستوب
ده مش اكسير تفاؤل
ده الشر بره وبعيد
ولازم نوديك عند اهل الله...!!
شالله ياسيدنا...دستووووووووووووووور
(:
طول مانت بتعدي المطب بالراحة ومتبصيش وراكي يبقا ده احلي اكسير تفاؤل
بجد حط إيديك في إيد طارق الدفا هيسري من كفك لكفه وبالعكس...مفيش اي شتا او عاصفة تقدر تقلع جذوركم أبداً
ربنا يوفقكم
(:

Thu Dec 20, 02:53:00 AM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

mermaid

انتي الي عسل
ربنا يكرمك يارب
____________________________________

بيتنا القديم

هههههههههههههه
لا انا جميلة من غير ان طارق
ليه بس شر ليه
هو انا هحضر عفاريت يا سمسم دة انا بتكلم مع نفسي
ههههههههههههههه

مش عايزة اقولك بحس بايه لما بحط ايدي في ايده
الدفا بيملكني كله مش بس في كفي

يارب
ادعيلنا بقي

Fri Dec 21, 05:20:00 PM GMT+2  
Blogger ســـــــــمــــــــســــمـــايــــة said...

انا مش عارفه اقولك ايه بس البوست ده انا كنت هكتب زيه بس اكيدلمسة طارق تضفي شيئا اجمل علي الموضوع
اتمني لك السعاده انت وهو ان شاء الله

ياسمين
ملكة ارض الاحزان
عاقلة علي ارض الجنون
ان لم تجمعنا الايام فربما...نلتقي يوما في قصيده

Wed Jan 30, 05:32:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

i loved it
though it's not very well written , but the meaning is more powerful than the lahguauge:)
& yeah , it's mostly about your fiance, but aagin it's ok
you're free to write whatever you want
it's your blog after all :)))
peace

Thu Apr 03, 02:14:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品

A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人

Tue Feb 17, 11:40:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品

A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人

Tue Feb 17, 11:47:00 AM GMT+2  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home