Thursday, November 22, 2007

انتخابات اتحاد الطلبة


اولا بعتذر لكل الناس اللي مقصرة في حقهم اووووي
بس بجد مشغولة جدا جدا
وحتي مش عارفة ارد علي الكومنتات ولا اروح ازور الناس زي الاول
ادعولييييييييي بس


ثانيا بقي نخش في الموضوع

انتخابات اتحاد الطلبة التي تحدث داخل الكليات لتمثيل كلياتهم داخل الجامعه

عن نفسي مش كنت اعرف عنها حاجة لاني مش كنت مهمتة بيها
لكن تعالوا نشوف ايه اللي حصل في انتخابات اتحاد الطلبة
داخل كلية تربية رياضية بنات الجزيرة - جامعه حلوان


وقت الانتخابات في الكلية كان وقت صعب نظرا ان الفرقة الثانية
من الطالبات المشاركات في افتتاح البطولة العربية اللي كنت انا مشرفة عليهم

والفرقة الثالثة والرابعه في فترة تدريب في المدارس فيما يسمي بالتربية العملية

يعني من الاخر مش في غير سنة اولي اللي لسة خارجة من المرحلة الثانوية ومش عارفة حاجة

تأتي طالبة من الفرقة الثانية اسمها فاطمة وكانت من ضمن المشاركات
لترشيح نفسها رئيسة اتحاد الطلبة وتعتذر عن المعسكر


فأخبرتها رئيسة قسم رعاية الشباب بان النصاب لم يكتمل وهناك احتمالية بالغاء الانتخابات او تأجيلها
لكن الطالبة تصر علي ملئ الاستمارات لحين اصدار الاوامر من الجامعه

لتأتي اكتر من طالبة تريد ترشيح نفسها

ومن ضمن شروط الترشيح الا تكون الطالبة راسبة
لتأتي طالبة اخري موقع علي استماراتها من شئون الطلبة انها غير راسبة

وفجأة يأتي القرار من الجامعه بان تكتمل الانتخابات
وتخضع الكلية لرأي الجامعه

لتفوجأ رئيسة قسم رعاية الشباب بعد مرور يومان بانها مطلوبة في امن الدولة بحلوان
الساعه الثانية عشر صباحا


بتهمة التزوير وترشيح طالبة لمصلحتها الخاصة
وتذهب فعلا رئيسة القسم في هذا الوقت من الليل الي امن الدولة لتحدث صدمتها
وهي ان الطالبة فاطمة التي رشحت نفسها كرئيسة اتحاد
اقنعت طالبة اخري راسبة بترشيح نفسها ولتخبر الجميع بان رئيسة القسم هي من رشحتها
فتتسأل رئيسة القسم ما دور امن الدولة

لنجد ان الطالبة فاطمة علي علاقة يعلم الله ما مداها بامين شرطة في امن الدولة
مهددا رئيسة القسم بانه يستطيع ابعادها عن مهنتها

لتبرأ نفسها بانها توافق علي الاستمارات التي تأتي موقعه من شئون الطلبة
وانها لا تعلم شئيا عن تلك الطالبة المدسوسة

ليصدر امر من هذا الامين بان لا وجود لانتخابات وان فاطمة هذه سوف تنجح بالتزكية

واذا حدث اي شئ لفاطمة باستاطعت هذا الامين الاطاحة بالعميدة ورئيسة قسم رعاية الشباب

ليأتي شخص من الجامعه ويخبر الكلية بان هذا الامين طالما هو في امن الدولة
فانه يمثل رئيس الجامعه


وتنجح فاطمة رغم انف الطخين
وتقوم بعمل انشطة دون اذن من رعاية الشباب ثم تقوم بابلاغ الجامعه بان رئيسة قسم رعاية الشباب
تخلفت عن موعد هذا النشاط رغم علمها

وكل فترة يأتي لرئيسة قسم رعاية الشباب اتصال من الجامعه واتهامها بانها لا تري عملها باكمل وجه

وكل دة عشان امين شرطة معفن في امن الدولة
ماشي مع طالبة
اسمحولي اقول بلد وسخة

Labels:

57 Comments:

Blogger LOJAIN said...

اسمحيلى اقولك انى اوافقك فى كده واكتر من كده

اسمحيلى اقولك اتنين ملتحين خفيف عدى امين فى امن الدولة لمحهم ثوانى و اختفوااسبوعين الله اعلم راحوا فين وقتها

اسمحيلى اقولك زميلة راحت تشتغل فى شركة تامين معروفة جداجدا يحثها رئيسها من تحت لتحت انه مرتبك ممكن يدخل له فى حوالى 4000 او 5000 ج شهريا لو محبكتيهاش مش مشكلة عميل يسلم عليكى يعزمك على عصير ومش عارفة مديرة فى قسم ايههناك تقولها المعادلةالصح تحفظى على نفسك و تخدى اللى عايزاهو الست دى متجوزة ومستشار

اسمحيلى اقولك بقى فى الجامعات الواعية دلوقت اللى تعرف دكتور فلان و فلان اللى بيحبوا البنات وتخدى امتياز مع مرتبه الشرف وحالة حصلت ييجى جمب فلانة فى الامتحان ويلقنها الاجابة قال على خفيف

اسمحيلى اقولك انى داعية فامنى:
ارحمنا يارب
واكتبلنا الخروج منها على خير

Regards:
Lojain :)

Thu Nov 22, 03:31:00 PM GMT+2  
Blogger رأفــــتلــوجيــا الرأفتـــانى said...

وحياه امى بكره فاطمه دى تخليك تختفى انت كمان
مالنا احنا ومال فاطمه وانتخابات

الا ما فى انتخابات نظيفه فى دين ام البلد دى

Thu Nov 22, 06:46:00 PM GMT+2  
Blogger mohand said...

السلام عليكم

الصراحة مش مصدق ان امين شرطة زي ما قولتي معلش معفن
يقدر يعمل دا كله

دا اسمحيلي برضه
اخره يمشي ورا ظابط
يطيح برائيسة جامعة ايه؟

دا هبل في الجبل



اقولك

ومع ذلك لو الكلام دا فعلا صحيح

يبقي مشربتش من نيلها

Thu Nov 22, 07:52:00 PM GMT+2  
Blogger واحد مش فاهم حاجة said...

ميين اللى ميحبش فاطمة


يا انجى دى فاطمة
مش اى حد

وامين فرقع فاطمة

ياريتنى كنت امين شرطة
بدل البرمجة اللى لحست دماغى دى

Thu Nov 22, 08:31:00 PM GMT+2  
Blogger شيمـــــاء said...

ارجع و اقول للمرة الـ مليون
مش البلد
الناس هى اللى زفت و طين

الناااااااااااااااااااااس
يعنى انا و انت و صحابك والبلوجارية
وانا و انتى ورقصنى يا جدع
لا رقصنى ايه
مرمطنى يا جدع

احنا اللى خلقنا النظام ده بسكوتنا اولا و سلبيتنا
مش البلد

ما البلد زمان كانت فل
برضه مش البلد

اللى موسخ الدنيا
انا وانت و النظام و هواك

بقولك ايه
سقطى البت فى مادتك بقى
عند بقى
علشان نخلص من القرف ده

وحسبى الله و نعم الوكيل
صدتوا نفسى عن النوم

Fri Nov 23, 01:01:00 AM GMT+2  
Blogger The Groom said...


معلشي

لكن ربنا يوفقك ويعينك يا رب

صحيح بلد وسخة

بس مش وسخة بعد اليوم طالما فيها ناس ضميرها صاحي

تحياتي من ماناساس البلد

Fri Nov 23, 02:13:00 AM GMT+2  
Blogger أبوشنب said...

تسمحي لي يا انوج بس في سؤال

هيا طالبة ايه بالظبط

محدش يعرف يا جماعة

وعلى رأي المثل

ساعة ما تطلب ما تحرمهاش

تحياتي

Fri Nov 23, 03:31:00 AM GMT+2  
Blogger Meekness !!! said...

هههههههه
ازيك يا انجي عامله ايه
بصي مش هقول غير حسبي الله و نعم الوكيل




زيزي

Fri Nov 23, 01:29:00 PM GMT+2  
Blogger أميرة ويلز said...

اسمحلك ونص ياسمرا دى مابقتش بلد

لما كل حتة امين شرطة معفن زى مابتقولى يتحكم فى الناس ويمشى اللى على مزاجه بالطريقة دى

دة هزلت

والله انا بضرب كف على كف عليه العوض

Fri Nov 23, 02:56:00 PM GMT+2  
Blogger إبـراهيم ... معـايــا said...

العاشـر يا سمـرا ، وده مش الحي اللي أنا شغال فيه ، ده رقمي هنا دلوقتي


ممكن أقول لك ،،،، حمد لله ع السلااااامـــة ، وليكي وحشـة كبييييييييييرة قوووووي


إيه ده يا بنتي ، محسساني إن الدنيا جريت ومشيت واتكعبلت ؟!!! ، ولا كأننا لسه عارفين بعض السنه دي ؟؟؟



أنا بتقدم بطلب رسمي لطارق بيك، وللأخوة المدونيني الذين التقيت بهم أول مرة ، عاوزين نتقابل تاني


اتحاد الطلبة


ييييييييييييييييييه
ما بلااش السيره دي سيرة العمل الردي !

على أيامي والله الانتخابات دي كانت أتحف ما يحدث في الكلية ! ، لا نرى لا نسمع لا نتكلم !!!


تحياتي يا إنجي ، وسلام

Fri Nov 23, 07:37:00 PM GMT+2  
Blogger إسلام الحساني said...

السسسسسسسسسسسلام عليكم
هلا: بألاخت العزيزه سمراء النيل
أولا أنا بشكرك على ردك الجميل والمشجع لى

http://elhsany.blogspot.com/2007/10/blog-post.html
موضوع الي حبيبني
انا صحيح أتاخرت فى الرد بسبب ضغط الشغل وقلت الوقت لكنى انتهزرت فرصه بعض وقت الفراغ وكتبت خاطره أسمحى لى أن اهديها لكى بمناسبة عيد ميلادك أعرف انى تأخرت فى الرد ولكن استسمحك بالعزر..أنتظر ردك الجميل على الخاطره

مع تحياتى

Fri Nov 23, 10:17:00 PM GMT+2  
Anonymous cinderella said...

والله عندك حق
وفعلا مافيش كلام ممكن يتقال
حسبي الله ونعم الوكيل في الطالبه والامين بتاعها

Fri Nov 23, 10:51:00 PM GMT+2  
Blogger ولــــــــــو said...

اومال مين المفتري اللي قال انها بلد شهادات
بس تعرفي فاطنه دي مش يبان عليها
دي كانت مسكينه وهي رايحه
رايحه تجيب اومو

لنا الله

Sat Nov 24, 12:36:00 AM GMT+2  
Blogger أنا حر said...

هي فوضى ده اسم فيلم بيوصف حالنا وواقعنا اللي احنا عايشينه
بيجسد كل اللي انتي بتقوليه هي البلد فعلا بقت كده مجرد دولة بيتحكم فيها عصابة اسمها امن الدولة
في النهاية ليا عندك رجاء
بالرغم من اتفاقي معاكي في كل اللي انتي قلتيه انما بلاش نستخدم الفاظ بذيئة الى حد ما علشان تفضل دايما مدونتنا مدونات نظيفة
تحياتي

Sat Nov 24, 12:51:00 AM GMT+2  
Blogger kaed said...

اولا
على راحتك ياعم المهم
ثانيا
ياستى دى حاجة بسيطة قوى ومتعودين عليها
شوية بلطجة من واحدة مسنودة
المهم
عاملة إية فى رسالتك يا ام العيال
أناكمان شكلى حيدونى رسالة الدكتوراة فى موضوع العضلات ربنا يستر

Sat Nov 24, 02:38:00 AM GMT+2  
Blogger Amr Ahmed said...

يا ستي

هو انتي غريبةبقي

البيت بيتك يا انوج
امين شرطة امين شرطة

وبعدين ما امن الدولة متحكمة في كل بلوة

بس جتها القرف
مش تشوفلها ظابط حتي

يارب تولع هي وهو واللي في بالي

Sat Nov 24, 12:16:00 PM GMT+2  
Blogger ذكريات said...

بلد وسخة؟
على كدة الرئيس القادم لازم يكون اسمة تايد ومع تايد مفيش مستحيل وبصراحة طول عمرى بتفرج على مسلسل ليلة القبض على فاطمة لكن شكل فاطمة اتغيرت واصبحت هى الى بتقبض على الناس
وكانوا زمان بيقولوا بلد شهادات لكن
الآن اصبحت بلد العساكر والظباط وبقوا هما الباشاوات

Sat Nov 24, 04:00:00 PM GMT+2  
Blogger ody911 said...

هههههههههههههههههههه






هم يبكى

وهم يضحك

وهمبورجر

وهم يا جمل



ههههههههههههههههههههههههه


مش عارف بجد أقولك إيه يا أنجى


عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادى



بقة



أودى

Sun Nov 25, 12:32:00 AM GMT+2  
Anonymous Shimaa said...

إبعدى عن فاطمه وغنيالها

بس رجع وأقولك العيب فى فاطمه والأمين مش فى البلد
يبقى اللى ...... ناس البلد مش البلد يا أنوج
العيب فى اللى مصر حمياهم
وبلاش ننكر الجميل بقى مش تبقى مصر حميانا ونشتمها مش كفايا مبهدلنها بعفانتنا وقلة أدابنا ولسانها وأفعالنا اللى زى الزفت وأنيل


أل فاطمه أل وهما فين أهل فاطمه دى؟

Sun Nov 25, 11:15:00 PM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

انا اقسم بالله العظيم داخله عندك بالصدفه
ومعرفش مدونتك
بس امين الشرطه دا انا عارفاه
وهو فعلا يقدر يعمل كل اللى قولتيه وكل ظباط الامن اللى اعلى منه بيجوا الجامعه ويمشوا وهو لأ بقالوا فى الجامعه من سنين
وياما شطب ناس من اتحاد الطلبه وياما عين ناس
واسمه تقريبا سامح او احمد ابراهيم

Mon Nov 26, 12:41:00 AM GMT+2  
Blogger خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

نفسي اعرف هي الطلبه ليه بيموتوا نفسهم علشان يبقوا في الاتحاد ، هما بيخدوا من وراه حاجه الا وجع القلب

باحس انهم زي ما هايكونوا داخلين مجلس الشعب


بس يلا هانقول ايه
حسبنا اللله ونعم الوكيل

المهم ، انت زيك وعامله ايه

Mon Nov 26, 03:50:00 AM GMT+2  
Blogger catroz said...

لا حول ولا قوه الا بالله

Mon Nov 26, 03:41:00 PM GMT+2  
Blogger vetrinary said...

ايه البواخه دى
لف وارجع تانى
علاء ولى الدين

Mon Nov 26, 06:00:00 PM GMT+2  
Blogger A L A B D E L R H M A N . said...

يالله
والله حرام بصراحة
بس هوا دا الواقع
! وممكن يتغير من هنا

الامل موجود


تحياتى

Mon Nov 26, 09:44:00 PM GMT+2  
Blogger شاب مصري مفروس said...

عادى يعنى

وفيها ايه

بتحصل كتير

الصراحة انا مستغربتش لما قريت الكلام ده

لان من كتر الحاجات اللي الواحد بيسمعها طول مهو عايش في البلد دى
خلاص جتته نحست

الحكاية اللي انتى بتحكيها دى تعتبر بسيطة وهينه شوية

الصراحة فيه حاجات تفور الدم اكتر من كده بكتير

المهم

على فكرة يا انجى مدونتك جميلة جدا
واسلوبك حلو في الكتابة

انا اول مرة ادخل وعلى الرغم من كده قريت كل البوستات اللي كتبتيها

وعايز اقولك حاجة

استحملى واصبري واجتهدى واكيد ربنا هيوفقك وهيجازيكي خير ان شاء الله

الدنيا مش وحشة كده
اكيد في ناس بتحبيهم ويحبوكى وده اللي بيخلى للدنيا طعم شوية

وربنا يوفقك ويحميكي ويتمملك على خير

تحياتى يا اختى العزيزة

Mon Nov 26, 11:20:00 PM GMT+2  
Blogger احساس لسه حى said...

عزيزتى
حرام عليكى تحرقى دمنابالكلام ده
امال لو ضابط كان عمل ايه
الواحد بعد كلاامك ده الاحسن يمشى جنب الحيط ويقول يا طوبه دارينى
والبلد مليانه فضايح
بس سيبك انتى مش فى يوم قيامة حلاص
تحياتى يا جميل
سلام

Thu Nov 29, 11:59:00 AM GMT+2  
Blogger sendbad said...

انا موافق جدا وياريت تقولي اكتر من كده وزيادة واقول معاكي دي بلد معفنة وربنا يرحمنا

Thu Nov 29, 01:55:00 PM GMT+2  
Blogger esraa said...

انجي انا مررتلك تاج تاني (:

Thu Nov 29, 03:18:00 PM GMT+2  
Blogger islam said...

انجي العزيزه:لا تأسفن على غدر الزمان لطالما
رقصت على جثث الأسود كلابُ
لا تحسبن برقصها تعلو على اسيادها
فالأسد أسدُ و الكلاب كلابُ
تبقى الأسـود مخيفة في أسرها
حتى و إن نبحت عليها كلابُ
____________ملحوظه
ربنا يعدلها من عنده
اخوكي :اسلام

Sat Dec 01, 01:50:00 AM GMT+2  
Blogger BaTresYa said...

لهذه الدرجه من الصفاقه؟!!
مش فاهمه حاجه...عموما حصلنا كده في الجامعه بنت العميد دخلت الانتخابات ونجحت وهي في اولى :)
يعني لا تفقه شيئا ... :)ومحدش عارفها اساسا علشان يرشحها ....يللا لنا الله

Sat Dec 01, 10:22:00 AM GMT+2  
Blogger Abdou Basha said...

حاجة مسخرة
طبعا معروف ايه سر النزاع على دخول الاتحاد، العملية كلها كوسة
فيه ناس ممكن تخسر وظايفها بسبب بلاغات زي دي
أقدر أقول معاكي انها بلد وسخة، لأن الأوساخ فيها هما اللي مسيطرين على الموقف

Sat Dec 01, 11:48:00 AM GMT+2  
Blogger ملك الكبدة said...

شوفي انا في اتحاد طلاب احدى الكليات
تحديدا في الجوالة

طبعا احتمالية حدوث اللي قلتيه صح

و لكن من واقع معرفتي بالموضوع

و خبرتي

رصد الموضوع ده بالكامل و تبليغ النيابة العامة و الادارية به مع توثيقه

يقلب الدنيا

عموما
من قلب احداث مشابهة

كلامك ممكن يحصل
جدا جدا جدا
ليسامحنا الله
لا اجد امامه عذرا عما افعله احيانا
و لكن ليس كل ما افعله سيئا
انا فقط استمتع بالنشاط ولا احرم احدا من الاستمتاع به

Sat Dec 01, 11:32:00 PM GMT+2  
Blogger voice of love said...

يا لهوى
ايه الكلام ده
وأنا مالى يا اختى
ههههههههههههههه
ولسه ياما هنشوف
عارفة انك وحشتينى ولا لأ ؟؟

Sun Dec 02, 02:33:00 AM GMT+2  
Blogger بيسوو said...

هي فوضى..فيلم يوسف شاهين الجديد
هي فوضى؟؟
طبعا فوضى...انتي اول مرة تعرفي ولا ايه

Sun Dec 02, 05:03:00 AM GMT+2  
Blogger shayma said...

يخربيتشك يا فاطمه بقى ده كله يطلع منك يا بتش

اقول ايه بس حسبنا الله ونعم الوكيل

وفى اكتر من كده كمان

Sun Dec 02, 11:32:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

lojain

طبعا اسمحلك انك توافقيني
وللعلم اللي حصل دة اقل القليل اللي شفته
دو انا لسة مخبية فضايح

وطبعا مصدقة اللي انتي قلتيه
فيه منه كتير

اللهم امين

يارب
___________________________________



الرأفتاني


طب استني عليا كدة وانا هسقطلك البت دي

انتخابات نضيف ايه
مش لما البلد نفسها تبقي نضيفة

وبعدين منورني بطريقة مش عايزة اقولك بقي عليها

Mon Dec 03, 09:43:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

مهند


وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

طب وحياة امي دةاللي حصل يا مهند

وفي منه كتير بس اصبر عليا

انا عن نفسي بشرب من الحنفية
_______________________________________

واحد مش فاهم حاجة

ههههههههههههههههه

انا مش بحبها

هههههههههه
اخس عليك تبقي امين شرطة
طب اختار حاجة نضيفة

Mon Dec 03, 09:43:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

شيماء


وهي البلد عبارة عن ايه يا شيمو

شعب وارض وجو

الشعب شعب زبالة
والارض بقت مش بتاعتنا
والجو بقيمش يتشاف
يبقي فين ابلد
اللي عايش فيها مبهدل الدنيا
سمعه مصر برة زي الزفت
ومش صح موضوع انها ام الدنيا ولا حاجة
انا سافرت كتيرودة الكلام اللي بيتقل برة
مصر ام الدنيا عندنا بس

هههههههههههه

خليه يمرمط

حظ ام البت دي ان مشانا اللي بديها
بس وحياة خالي حسن ماانا سايباها
اشربي كاكاو وانتي تنامي
:)
_______________________________________

جروم

طب ما تقولي مين دول اللي ضميرهم صاحي
علي فكرة واحشني ووحشاني مدونتك اوي

Mon Dec 03, 09:44:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ابو شنب

ههههههههههههههه
اهي بتطلب وقت ما تطلب
وهي فعلا مش حرمت نفسها
_______________________________________

meekness

انا الحمد لله انتي ازيك

اديكي جبتيها من الاخر

Mon Dec 03, 09:44:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اميرة ويلز

وهي فين البلد دي يا اختي
عليه العوض ومنه العوض ومنه له
وحشاني اوووووووووووي
_________________________________

ابراهيم معايا

هههههههههههههههههههههه

مبروك يا هيما عليك المركز العاشر

فرحتلك

الله يسلمك
وانتو كمان كنتو وحشني اوي علي فكرة

صح انا برضه حسيت ان الدنيا كتير اوي

والله نفسي اشوفكم تاني

هاتلي انتخابات يا هيما مش فيها لا اسمع لا اري لا اتكلم

المهم انت ازيك وعامل ايه

Mon Dec 03, 09:44:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اسلام الحساني

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

بتشكرني علي ايه بس
انت فعا كلامك جنيل اوي
وبيستفز مشاعري
عشان كدة ببقي حابة ارد عليك بطريقتي الخاصة
وانا شفت البوست ومش عايزة اقولك انا فرحت بيه اد ايه
انك عاملهولي اهداء

بجد كنت هطير من الفرحة
شكرا يا اسلام
_________________________________

سندريالا

اللهم امين
جبتوها من الاخر

Mon Dec 03, 09:44:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ولو

شهادات ايه بقي
ما راحت عليها

مسكينة ايه
اصلك مش شفتها
دي بت حرباية

ونعم بالله
____________________________

انا حر

صدقني الالفاظ دي خارجة من اللي شفته
بلاوي كتير
حسستني ان مش في خير في ام البلد دي
ادعيلي بس مش اخرج عن شعوري

Mon Dec 03, 09:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

قااااااااااااااااائــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد


والله غصب عني

منها لله

رسالتي
يعني ايه رساله

هههههههههههههههه

معلش بقي
استحملني
يا عم قائد ما تبعتلي البضاعه علي اي عنوان من اللي عندك وريحني بقي
_______________________________________

عمرو احمد

لا مش غريبة يا عمرو

بس هعمل ايه بقي
زهقت
ياااااااااااااارب
واحشني يا واد

Mon Dec 03, 09:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

ذكريات

هههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههه
والله ما لاقية رد علي كومتك العسل دة
واحشاني كومنتاتك بجد
_____________________________

اودي

بتضحك يا مضروب

عادي بقي علي رايك

Mon Dec 03, 09:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

شيماء

ومين مصر

مصر حاميا مين
مصر الارض ولا مصر شعبها
اديكي شايفة شعبها واديكي شايفة الارض بقت مش بتاعتنا

اهل فاطمة دي بقي مش عايزة اقولك
انا عن نفسي شوفتهم
البت حتي مش هاممها ابوها ولا امها وبتبجح فيهم عيني عينك
واهلها بصراحة مش يتخيروا عنها
الادب مات خلاص
_____________________________________

انونيموس

هو انتي اصلا جامعه حلوان

وبعدين بصراحة مش فاكرة اسمه بس هفتكرك اسمه واشوف الموضوع ايه

ربنا يعديهالنا علي خير يارب

Mon Dec 03, 09:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

خمسة فضفضة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركااته

وهودة برضه اللي هموت واعرفوا

ايه اللي هيستفيدوا منه من ورا دة

انا الحمد لله المهم انتي ايه اخارك
________________________________

كاتروز

ونعم بالله
وحشاني

Mon Dec 03, 09:46:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

vetrinary

اولا قبل ما ارد عليك
انت فين يا جدع انت
بقالك فترة مستخبي فين

وفين العائلة

المهم ياريتها كانت زي علاء ولي الدين
_________________________________

العبد الرحمن

نفسي يكون الامل موجود زي ما بتقول

المهم حمدا الله علي السلامة

Mon Dec 03, 09:46:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

شاب مصري مفروس

وانا مش استغربت لما شوفت الموضوع دة
اصل شفت كتير انيل منه
بس حبيت اقول الخفيف الاول

مبسوطة اوي ان مدونتي عجبتك
الحمد لله علي كل شئ
عندك حق اللي مهونها عليا الناس الي بيحبوني واللي بحبهم
تحياتي
________________________________________


احساس لسة حي

دة اكبر من الظابط حضرتك
علي رايك
اذا كانت العميدة اصلا مش قدرت تاخد موقف ولا تقول اي حاجة
عشان قالت يا حيطة داريني
اصلها مش بتحب المشاكل
هههههههههههههههههه

كله هيبان يوم القيامة
سلام

Mon Dec 03, 09:46:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

سندباد

ياريت بقي كلنا تقول ونعرف الواقع للي احنا عايشين فيه

___________________________________

اسراء

ههههههههههه

يا سيتي هو انا رديت علي الاولاني لما تجبيلي التاني
بس عامة حاضر يا سيتي
تاجك اوامر

Mon Dec 03, 09:46:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اسلام

طب والله جبت الفيد
بس نفسي اعرف مين بقي الاسود

يارب

منورني يا اسلام
______________________________________

batresya

واكتر يا بنتي
وبعدين اللي انتي بتقولي عليه دة خفيف
يعني دي بنت العميد علي القل مش مشاية مع امين شرطة
لنا الله بجد

Mon Dec 03, 09:46:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

عبده باشا

ماهو دة اللي انا عايزة اعرفه
ليه هيموتوا نفسهم علي موضوع الانتخابات دي
اهو دة اللي انا عايز اقوله

____________________________________

ملك الكبدة

طب قبل اي حاجة
ممكن تديني سندوتشين

هو اللي انا عايزة اقلهلك انه مش ممكن يحصل لانه حصل فعلا
طالما لا تمنع وبتدي كل واحد حقه يبقي خلاص
المهم مش تضر اللي حواليك

Mon Dec 03, 09:47:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

voice of love

ههههههههههههههه
بتبعيني يا فويس
عارفة انتي انك وحشاني اوووووووووووووووووي
_____________________________

بيسوووو

لا طبعا بس حبيت اعرف اللي مش عارف
______________________________________

شيماءء

بتش ايه
دة انا مسميها مدام

تحسي انها مش بنوتة كدة
عارفة انتي المدامات الي بيكبروا نفسهم
اهو تشوفي البت دي تحسي انها اكبر مني
في اكتر من كدة بس اصبر يعليا

ونعم الله

Mon Dec 03, 09:47:00 PM GMT+2  
Anonymous islam said...

انجي العزيزه:انتمني ان اعرف رئيك في مدونتي الصغيره http://2ade.blogspot.com/

Mon Dec 03, 10:45:00 PM GMT+2  
Blogger smraa alnil said...

اسلام


علم يا فندم وجاري التنفيذ

Mon Dec 03, 11:25:00 PM GMT+2  
Blogger بيتنا القديم said...

واسمحيلي اؤيدك في هذا الرأي القديييييييييييييييييييييييييييم
جداً...!!
عظيمة يا مصر..!!
إظاهر فيلم الكرنك بيتكرر عملي..!!
بس المره دي مش ظابط..لأ ده امين شرطة
بلد وسخة بصحيح..!!

Thu Dec 20, 03:08:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品

A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人

Tue Feb 17, 11:48:00 AM GMT+2  
Anonymous Anonymous said...

A片,A片,成人網站,成人影片,色情,情色網,情色,AV,AV女優,成人影城,成人,色情A片,日本AV,免費成人影片,成人影片,SEX,免費A片,A片下載,免費A片下載,做愛,情色A片,色情影片,H漫,A漫,18成人

a片,色情影片,情色電影,a片,色情,情色網,情色,av,av女優,成人影城,成人,色情a片,日本av,免費成人影片,成人影片,情色a片,sex,免費a片,a片下載,免費a片下載,成人網站,做愛,自拍

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,情趣用品

A片,A片,A片下載,做愛,成人電影,.18成人,日本A片,情色小說,情色電影,成人影城,自拍,情色論壇,成人論壇,情色貼圖,情色,免費A片,成人,成人網站,成人圖片,AV女優,成人光碟,色情,色情影片,免費A片下載,SEX,AV,色情網站,本土自拍,性愛,成人影片,情色文學,成人文章,成人圖片區,成人貼圖

情色,AV女優,UT聊天室,聊天室,A片,視訊聊天室


UT聊天室,視訊聊天室,辣妹視訊,視訊辣妹,情色視訊,視訊,080視訊聊天室,視訊交友90739,美女視訊,視訊美女,免費視訊聊天室,免費視訊聊天,免費視訊,視訊聊天室,視訊聊天,視訊交友網,視訊交友,情人視訊網,成人視訊,哈啦聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,
聊天室,聊天,色情聊天室,色情,尋夢園聊天室,聊天室尋夢園,080聊天室,080苗栗人聊天室,柔情聊天網,小高聊天室,上班族聊天室,080中部人聊天室,中部人聊天室,成人聊天室,成人

Tue Feb 17, 11:48:00 AM GMT+2  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home