Sunday, May 27, 2007

وحشتوني اوي

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي
لا وايه كاتبلي 107 كومنت وبتدعولي فيهم
ابقو اتوضوا قبل ما تدعوا
الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي
اولا وحشتوتي وحشتوني وحشتونيىىىىىىىىىىىىىى
يا لهوي دة انا كنت عاملة زي اليتيمة
او الكلب الاعور مش هتفرق كتير
لست انا هذه الرجل اللي يتحط في المواقف اللي زي دي
اولا انا يا جدعان مش كنت موجودة انا اخدت بؤجتي وعزالي ورحت عند ماما
فاكرة ان الحياة بقي لونها بمبي وانا جنبك وانت جنبي
مش كنت فاكراها انها اسود من قرن الخروب
الا بالحق هو الخروب بجد لونه اسود ولا هو اصلا ليه قرن ولا هي بتتقال كدة عشان يبقي مثل
المهم يا اولادي
بعد ما حسيت ان الحمل تقل اوي علي ضهري قررت ان اتنحي من البلوج شوية واعتزل الحياة والرفاهية واروح عند ماما
وفوجئت عندها بالمأساه الشنيعة اللي تغني عن اي رفاهية في الدنيا دي

دة كان حالي وانا عند ماما

الست دي غلبانة اوي والله تسيبني علي الكنبة برة وتدعيلي وتخش تنام وجري علي طول امدد علي الكنبة وانام

وتصحي تلاقيني كدة وتقولي

يا عيني عليكي يا بنتي يا جدعان بتذاكر لحد مانامت علي نفسها

رحماك يا رب


بس والله احيانا لما كنت بذاكر في الساعات القليلة اللي تسبق الامتحان ببقي مش قادرة اجيب كوباية مايا لنفسي

واحس اني مخنوقة

مش عشان حاجة عشان اولا لو قمت عارفة اني هلعب ومش هذاكر

ثانيا ان الامتحان فاضله كام ساعه وانا لسة مش فتحت حاجة

يالا الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي


اوعي تفتكروا ان دور الطالب اي كان موقعه ودراسته يقتصر علي المذاكرة وانه يمتحن ويدلو دلوه في الامتحان

تفتكروا كدة دوره خلص

لا كلا البتة تؤتؤتؤ ابزولوتلي

في مرحلة اهم من كل دة

اسالوني ايه هي يا سمور يا حبيبتي

سالتوني

ارد واقولكم ان هي

نصلي وندعي

بس وحياة ابوكم ابقو اتوضوا

اول امتحان جالي 19 سؤال اول ما شفت ورقة الاسئلة قلت مالها داخلة في بعض كدة ليه

ولمدة عشر دقايق تانية ماجيستير تخصص تدريب كلهم جاتلهم هيستريا ضحك

وقعدت اعد في الاسئلة

يلا هتروح من ربنا فين

تاني امتحان كان المنهج بتاعنا عبارة عن 4 ابحاث كان ليا نصيب في اني اعمل اتنين منهم

تقوم ايه بقي تجيب اربع اسئلة نختار منهم تلاته والمطلوب اننا نتكلم عن كل اللي موجود في الابحاث

بعد ما الامتحان خلص صرخت ومسكت ايدي وقلتهم شلت يداي

يلا هتروح من ربنا فين

الامتحان التالت بقي اللي فتحت منهجه الساعه 7 الصبح قبل ما اروح الامتحان

فلا داعي للاحراج ونصلي وندعي

مش بقولكم نصلي وندعي

ادعولي بقي يديني الصحة وارد علي كومنتات البوستين اللي فاتوا

علي فكرة بجد وحشتوني اوي اوي اوي اوي

ومش كنت اعرف انكم غالين عندي اوي كدة

Labels:

79 Comments:

Blogger kaed said...

الشقيقة أنوج
خلصتى الإمتحانات يا أم العيال
إدعسلى أنا كمان بقى زى ما دعيتلك
واللة ما أنا فاكر دعيتلك ولا لأ المهم
أديكى خلصتى الماستر عقبال الدكتوراة
وبمناسبة الدكتوراة شكلى كدة قدامى يجى متين سنة علشان أمتحن
المهم
دمت بخير
و أما نشوف حترضى إزاى على الكومنتات اللى بالهبل دى

Sun May 27, 02:06:00 AM GMT+3  
Blogger Van Gogh said...

حمدلله على السلامة
وعودُ احمد..أو محمد

المهم ان اللى فات مات

واحنا ولاد النهاردة

وكل سنة وانتى طيبة

Sun May 27, 02:09:00 AM GMT+3  
Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

Sun May 27, 02:10:00 AM GMT+3  
Blogger Esmeralda said...

This comment has been removed by the author.

Sun May 27, 02:14:00 AM GMT+3  
Blogger Esmeralda said...

انووووووووووووووووووووووووج
حمدالله عالسلامه
الحمد لله اطمنت انك بخير
ربنا يفك زنقتك و تخلصي
و يكرمك يا رب

Sun May 27, 02:16:00 AM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

الاخ المجاهد والمناضل قائد
تحية طيبة وبعد
انا خلصت امتحانات اه بس اضلي بقي الرساله عقبال عندك
عامة انا هخش اتوضا دلوقتي وارفع ايدي للسما وادعيلك
كلنا لها ايها المناضل
وبعدين مش تقلق اللي يخليني اخلص مناهج دراسات عليا قبل الامتحانات بسويعات قليلة يخليني اقدر ارد علي الكومنتات دي
ادعيلي انت بس
بس اتوضا الاول
__________________________________


فان جوخ

الله يسلمك
ومحمد واحمد وعبد الرحمن بيسلموا عليك
علي رايك
الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي

وانت بالصحة والسلامة بس بمناسبة ايه حضرتك
___________________________________


ازميرالدا

الله يسلمك
انتي تقوليلي كفارة
ادعيلي بقي اناقش الاطار بتاعي علي خير
واخلص بقي
علي الرساله
وحشاني اوي والله

Sun May 27, 02:30:00 AM GMT+3  
Blogger Reemo said...

الله يخربيتك يا حنفى الله يخربيتك يا حنفى
معرفش مين حنفى بس تضامنا مع انوج
------------
وحشتينىىىىىىىىىىىىىىى جدا جدا
كنت لسه بفكر فيكى من كام يوم كدا
كنت حاسه انك وحشانى جدا
والدنيا كانت من غيرك ولا ليها أى طعم
مكنتش اعرف انك غاليه كده يا سمرا
وحشتينى جدا
كفاره يا قمر
يلا خد الشر وراح
ويلكم باك يا جميله
ربنا يكرمك يارب
محبتى وقبلاتى
(^_^)

Sun May 27, 05:48:00 AM GMT+3  
Blogger Tamer Nabil Moussa said...

انووووووووووووج

حمدالله على السلامة ياجميل

ليكى وحشة والله

المهم طمنينى عملتى شكلك بهدلتى الدنيا على البتاع اللى اخر حرف فية رررر ههههه


شوفتى بقى اللى جرى ليا تعالى شوفى اخر بوست عشان تعرفى بلاش اخضك كدة

يلا عايزين نشوف النشاط انوووووج

تحياتى

Sun May 27, 10:20:00 AM GMT+3  
Blogger The Alien said...

كفارة
أخيرا خلصتي إمتحانات
أنا متهيألي إنك بتمتحني من السنة اللي فاتت
بجد وحشتيني وحمد الله ع السلامة
ويكملهالك علي خير

تحياتي

Sun May 27, 01:44:00 PM GMT+3  
Blogger رفقة عمر said...

مش تقولى انك رجعتى حمد لله على السلامه وحشتينى بجد ليكى عندى تاج روحى استلميه عايزة اكلمك

Sun May 27, 02:38:00 PM GMT+3  
Blogger ساعه الغروب said...

انوووووووووووووووووووج
حبيبه قلبى وحشتينى مووووووووووووت
البلوجات من غيرك ما لهاش طعم
هههههههههههههه

عامله ايه يا بنتى
حمدا لله على السلامه
بجد ليكى وحشه كبييييييييييره جدا جدا

بصى لما تخلصى كل الاعمال البلوجيه الى وراكى
ارجوكى ابقى طمنينى عليكى

وعموما يا قمر

"الله يخرب بيتك يا حنفى"
بس الا الاول مين حنفى اللى زمانه طلب اعانات من دول خارجيه دا

انوج يا قمر
ابقى طمنينا عليكى

وحشاااااااااااانى جدا جدا

سلام يا قمر وحمدا لله على السلامه

:)

Sun May 27, 04:17:00 PM GMT+3  
Blogger sara said...

اييييييييييييييه فكرتيني بالذي مضي

الامتحانات .. وجو اكتئاب الامتحانات ..وصدمات اسئلة الامتحانات

الله معك

انا واتنين صحابي كنا تمهيدي ماجيستير ..بس الحمد لله احنا البنتين اتجوزنا في وقت واحد ... اللي هو قبل الامتحانات وقدمنا اعتذار ... الولد هو اللي كمل .. بس هايتجوز خلاص هو كمان ... تفتكري هايكمل عادي وللا هو نحس الجواز دا خاص بالبنات بس

عموما انا كنت بفكر اقدم ورقي تاني السنه الجايه .. يكونوا بنوتاتي كبروا شويه

بس انتي كدا اختصرتي عليا السكه :p


المهم هاقوم اتوضي والم اللي في البيت كلهم ونصلي جماعه وندعيلك

الله معك

Sun May 27, 04:56:00 PM GMT+3  
Blogger reri said...

حمد الله علي السلامه يا أنوج
البلوج كان مضلم
والبلوجات كانت ضلمه
كلها مفيهاش البت اللي نايمه علي إيديها اللي إسمها سمراء النيل
الحمد لله غنك خلصتي الإمتحانات علي خير
وهنصلي وندعي للرساله
الله يخرب بيتك يا حنفي
إلا صحيح مين حنفي ؟؟؟؟؟

سلاماااااااااااااات يا أنوج

Sun May 27, 05:13:00 PM GMT+3  
Blogger Amr Ahmed said...

بت يا انشيييييييييييي

شكلك خلصتي امتحانات

خيااااااانة

وبعدين ايه القطط اللي انتي حاططها دي

علي فكرة انتي اللي تستاهلي

قال ماجستير قال

مانتي لازم تتطفحي
علشان تبقي دكتورة

وتتنططي علي العيال بعد كده

ادعيلي انتي بقي

يا بدووووووووووووووووووووووي

Sun May 27, 05:15:00 PM GMT+3  
Blogger Masry said...

يااااااااااااااااااه
اخيرا ......
بقالي كام يوم اعدي و اقول ايه راحت فين و الناس بدات تتساءل و تخبط كف علي كف و تقول سمرا راحت فين .. انجي نسيتنا ولا ايه ؟؟؟
هية الامتحانات بتعمل كدة
طب الله يخرب بيتك يا حنفي الله يخرب بيتك يا حنفي الله يخرب بيتك يا حنفي
في البداية وحشتينا و مفتقيدينك جدا .. و اتعلمنا درس مهم من غيابك دة . ان من غيريك هنحس اني في حاجة مهة ناقصة... عموما عودا احمد و محمد و ابراهيم و كمال كمان

عموما ربنا يتمم بخير و يطلع النتيجة مظبوطة .. هقوم اتوضي و ادعيلك

انا انسان بس مغير البدلة

Sun May 27, 05:36:00 PM GMT+3  
Blogger Unknown said...

نوووووووووووووووووووووووجى

ايه يابنتى ده كله

وحشتينىىىىىى يابنت الاييييييييييه

ماكنش كىبورد وبلوج اللى بينا ده

كل دى امتحانات؟؟؟

وكمان مش بتذاكرى؟؟؟

وقعتك سودا

لالا بعد الشر إن شاء الله هيبقى خير يابنتى لا تقلقى

وبعديلك يا نوجى مش تخافى إن شاء الله خير

وابقى ادعى لأختك بقا عشان مزنوقة زنقة الكلام الكاميكازية بالظبططططططططططططططططططططططط

وهذا ليس له غير أونلى معنى واااحد

ألا وهو ان البعيرُ هلك

البعيرُ هلك

البعيرُ هلك

اما الحق اروح اقرالى كلمتين ولا حاجة

فووووووووووووووووووو

عننننننننننننننننننننن

ملوووحظة: عايزة ابقى اكلمك ماسنجر ليكى مفاجأة عندىىى

;)

Sun May 27, 06:05:00 PM GMT+3  
Blogger عــلاء ســالـــم said...

السلام عليكم

إزيك يا أنوج
أخبارك إيه
إيه الغيبه الطويله دي
والله ليكي وحشه
وهادعيلك علطول وأنا متوضي علشان لو مافيش إستجابه يبقى العيب منك
ههههههههههه
وخلينا نشوفك


سلام

Sun May 27, 07:48:00 PM GMT+3  
Blogger رينـــــــــــا said...

الله يخرب بيتك يا حنفى الله يخرب بيتك يا حنفى الله يخرب بيتك يا حنفى

ال مين حنفى دا:D

Sun May 27, 09:00:00 PM GMT+3  
Blogger رينـــــــــــا said...

شايفه تضامن الانسان مع اخوه الانسان
هو دا الشعب المصرى يابنتى

Sun May 27, 09:01:00 PM GMT+3  
Blogger قاسم أفندي said...

حمدلله ع السلامة يا انجي وربنا يوفقك يارب
الا مين حنفي ده؟ بس شكله خلاص مااااات بعد ما خد اللي فيه القسمة
:)
تحياتي

Sun May 27, 09:19:00 PM GMT+3  
Blogger •«ρяoιd»•™ said...

الله يخرب بيتك يا حنفي مية مره

بس صحيح

مين حنفي ده

ههههههههههههههههههههه

حمد الله علي السلامه يا انوج

نورتي المدونات كلها بجد

تحياتي

Sun May 27, 09:27:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

حمدالله على السلامه ياانجى ياقمر انتى والله وحشانى برغم اننا ماشفناش بعض بس عرفتك وحسيتك من كل كلمه كتبتيها وربنا يوفقك يارب ويخليلك والدتك الى جابتلنا القلب الجميل ده ... سلمى

Sun May 27, 10:43:00 PM GMT+3  
Blogger سندباد said...

عود احمد الف مبروك علي العودة الحميدة وربنا يسهل ومتغبيش علينا تاني

Mon May 28, 01:04:00 AM GMT+3  
Blogger حصان بري said...

وحشتينا بجد ياانووووج
مبورك نص الهم انزاح
وعقبال مناقشه الرساله وتبقي من غير حنفي
اموت واعرف ايه حكايتك مع حنفي:)

لذيذه قوي الصور واخدتهم هديه علشان دعيتلك طبعا:)
بالمناسبه طيبه قوي الحاجه

بجد ويلكم باااك يا جميل
والتدوين كان ناقص سمرا

Mon May 28, 01:25:00 AM GMT+3  
Blogger mohand said...

السلام عليكم
ربنا يحميك يا حنفي ويمنعك عنك البلاوي يا رب
غالبا النتيجه بتطلع عكس المتوقع
نظام التعليم بقي

Mon May 28, 03:25:00 AM GMT+3  
Blogger zordeak said...

حمد الله عالسلامة يا عم

حمد الله عالسلامة يا سييييدى

يخرب بيت كده

وحتينى بشكل مفتررررررى

او وحشتينى فحت على رأى أس أس

حمد الله عالسلااااااااااامة

وانا اقول الفضاءالبلوجسفيرى رجع ونور تانى

انجى رجعت يا رجاااااااااالة

أشعلو الشمووع

ودقو الطبوووووووول


واتحزمو وارقصو

انجى رجعت يا بنى ادميييييين

أقولك على حاجة

يخرب بيت أهل حنفى

مييييييييت مرة

ويخرب بيت اللى يزعلك

ويخرب بيت اللى ميزعلكيش بس يكون جنبه حد عايز يزعلك

ويخرب بيت اللى ميزعلكيش ويكون من جواه عايز يزعلك

ويخربيتنا كلنا يا شيخة طالما بتقولى الدعا مجاش بفايدة

مع انى كنت بتوضى واستحمى وألبس الجبة والقفطان كمان قبل ما ادعيلك

عايزة ايه اكتر من كده

اقولك على حاجة

يخرب بيت حنفى

ميت مررررة

واقولك على حاجة كمان

وحشتينا يا بنت الايه

واقولك على حاجة تالتة

سيبك من التعليقات اللى تحت ومترديش عليها

حرام عليكى يا مفترية عايزة تردى على مية وسبعة تعليق

حراااام عليكى

هتقولى ايه

وتيجى فى الاخر وتذلينا وتقولى شلت يداااى


:D

سيبك انتى

وحشتينا يا عسل

وأقولك على حاجة بقى

يخرب بيت حنفى


ميييييييييييت مرة

:D

Mon May 28, 04:04:00 AM GMT+3  
Blogger Ma 3lina said...

وحشتينى جدااااااا

كنت قاعدة كدا زى اليتيمة فى عالم النت و المدونااااااات

ربنا يستر و نتيجتك تتطلع كويسة

معلش انا عارفة انى مقصؤة بس عندنا ثانوية عامة و فى حالة طوارىء فى البيت

ألمهم هكلمك قريب علشان عايزاكى فى موضوع

Mon May 28, 08:53:00 AM GMT+3  
Blogger Sabsoub said...

حمد الله ع سلامتك ألف سلامة .. المهم تكوني عملتي كويس بالامتحانات بعد هالغيبة الطويلة .. ناطرين بوست هايل بعد كل هالغيبة ..

Mon May 28, 09:47:00 AM GMT+3  
Blogger قلب يحترق said...

هو فعلا الله يخرب بيته

ايه يا بنتي فينك ده كله

ده أنا حتي بتصل بيكي و مفيش

طمنيني بقي عليكي

Mon May 28, 10:22:00 AM GMT+3  
Blogger مُزمُز said...

ههههه

المهم النتيجة هتطلع امتى؟

لو واثقة من حكاية الصلاة والدعا يبقى همتك معانا والنبي دعوتين كده يمكن ينجحوني لحسن بعيد عنك مافتحتش الكتب برضه

حمد الله عالسلامة
:)))

Mon May 28, 10:42:00 AM GMT+3  
Blogger Ehab said...

اول ما دخلت البلوج مكنتش عارف هما ليه سايبينلك 107 كومنت بس لما قرأت الشعر اللي قبل البوست ده والبوست اللي قبله عرفت ليه هما مستنين على نار كده الكلام جميل جدا عندك وكأنه كلام جديد اول مره حد يستخدم حروفه
____________________________
يارب تنجحي بتقدير كبير يارب يارب
وبعدين انا اعرف دكاتره كتير ممكن يساعدوكي انا واصل قوي اعرف دكتور الأسنان بتاعي ودكتور الباطنه والنفسيه والعصبيه ومحدش يسأل بتروحله ليه
___________________________
بالتوفيق وعقبال الدكتوراه
بس ابقي اعزمينا عشان نتصور معاكي
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام

Mon May 28, 11:22:00 AM GMT+3  
Blogger Noony said...

أنووووجي
حمد الله على السلامة يا جمييييل
وعقبال ما تكتبي لنا باركوا لي على الشهادة الكبيرة إن شاء الله

بجد وحشتيني كتير
:)
نوني

Mon May 28, 02:01:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

ريموووو

هههههههههههههه
يا سيتي مش فارقة مين حنفي المهم ان الله يخربيته

تصدقي بجد والله من غيركم كنت حاسة اني زي اليتيمة بجد
بجد انتو اللي غالين عليا اوي
وبجد بحبكم اوي اوي
بجد يا ريمو مش عارفة اقولك ايه
انا قريت تعليقك علي البوست اللي فات
وبجد انتي كمان غالية برغم اني برضه مش شفتك
بس اوعي تتجني في يوم وتعملي عملتي دي
___________________________

تامر

تمووووووووووووور
الله يسلمك يا قمر
والف سلامة عليك بجد
بهدلت الدنيا علي فكرة دة اقل واجب بجد
هههههههههههه
قريت ياخويا اخر بوست وسلمتك بجد
تعيش ومش تاخد غيرها

Mon May 28, 02:17:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

وحشتيني بجد ياانجي

مش حقول اكتر من هالكلمة عشان مفسدهاش

أشتقتلك

Mon May 28, 02:17:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

بيشوي

خلصت وخلصت يا بيشوي
لله يحرقها امتحانات علي اللي اخترعها
ههههههههههه
تصدق انا كمان حاسة اني بمتحن بقالي قرن
وانت كمان وحشتني اوي وهنشوفك قريب بقي
___________________________

رفقة عمر

مانتي عارفة اني هرجع
يادي التاجات يا بنتي انا عليا يجي خمسميت تاج دلوقتي
بس عشان خاطرك انتي هاخده
وحشتني اوي يا رفقتي

Mon May 28, 02:19:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

ساعه غروب

رووووووووووووودي صاحبتي
واحشاني يا مفعوثة

طبعا مش ليها طعم علي اساس يا بت ان انا شوية ملح يعني

عامة انا يا سيتي الحمد لله كويسة
وبعدين يا بت انتي هتمثلي مانا مكلماكي
يا سيتي مش مهم مين حنفي دة
هههههههههههههه
والله وانتي وحشاني يا رودي بجد
الله يسلمك
___________________________

نوني

ههههههههههههههه
اعتقد انه هيكمل
مش عارفة حاسة ان نحس الماجيستير والامتحانات دة مش بيجي غير للبنات بس
عايزة نصيحتي بجد بلاش
هيجي عليكي وقت غصب عنك هتيجي علي بيتك وولادك
ريحي وفي الاخر هتتعلق فوق الحلل
هههههههه
ربنا يخليكي يارب
يااااااه بقالي كتير اوي مش بشوفك

Mon May 28, 02:21:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

ريري

الله يسلمك يا ريري
طبعا يا بنتي دة انا وزارة الكهربا كلها اترجتني عشان ارجع عشان ارجع انور البلد تاني
ههههههههههه
هي مش نايمة علي ايديها بس
دي كانت علي طول بتنام
لا
صلي وادعي للنتيجة الاول
وبعدين الرساله
يا سيتي حنفي دة ...
ولا بلاش هبقي اقولك بعدين ههههههههه
سلامات يا قمر
___________________________

عمووووووووووووووووور

مانت مسيرك تخلص برضه
تصدق دة انا استاهل ضرب البلغ
ههههههههههههه
انت عارفني علي طول بتتنطط بس مش علي العيال
علي نفسي وحياتك
يعني اتنطط بالحب ماشيبس ايه ذنبي اتحط في اليلة دي
يلا هيروحوا من ربنا فين
ربنا معاك
هدعيلك
يا بدووووووووووووووووىىىىىىىىىى

Mon May 28, 02:21:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

اخر من الاخرين

ياااااااااااااااااااه اخيرا انت
وبعدين يلا ارسي لي ام مدونة بقي
كفاية كدة
انساك دة كلام
انساك يا سلام
اهو دة اللي مش ممكن ابدا
الامتحانت تعمل اكتر من كدة وحياتك
كل دول بقي بيسلموا عليك اوي وبيبوسوا ايدك
يارب
ههههههههه
مش تغير البدلة بقي
___________________________

انسانة

انتي اللي فينك يا مضروبة
واله وحشاني يا قلة
ههههههههههههه
مانا رجعت اهو لما افتكرت المولد والبلوجات
يارب يا مينا يارب
هههههههههههههههه
كنت مزنوقة فيها بالظبط
اقري يمكن ينفعوكي بجد ذاكري ومش تبقي زيي
ربنا يعينك يارب
مفاجاة ايه هاااااااااااا

Mon May 28, 02:21:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

علاء سالم

ياااااااااااااااااااااااه
بجد واحشني اوي يا علاء
يا لهوي مفتقداك يا واد بغبا
انا عارفة اني مقصرة في عالم الاسبيسين اوي
بس غصب عني
بقي يهنج معايا
بس ابقي خلينا نشوفك انت
___________________________

رينا

بقي مش عارفة مين حنفي يا رينا
اخس عليكي
اهو حنفي بقي زعل منك اوي
هههههههههههههههههه
بالظبط التضامن ثم التضامن
مش مهم يودينا فين المهم نمشي ورا التضامن
مبروك كتب الكتاب يارينا والله كان اجمل خبر سمعته
وعقبالي بقي

Mon May 28, 02:22:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

قاسم افندي

ايمن
الله يسلمك يا ايمن
انت ايه اخبارك
بجد مش بقيت اشوفك كتير ليه
خير
هههههههههههه
اهو يموت ويريحنا
ابقي خليني اشوفك
___________________________

pro id

رامي ازيك
هههههههههههههههههه
سا سيدي مش تدقق اهو الله يخربيتك يا حنفي وخلاص
الله يسلمك يا رامي بجد
ربنا يخليك هي منورة بيك بجد

Mon May 28, 02:22:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

سلمي

الله يسلمك يا قمري
وان شاء الله بجد نشوف بعض ونعرف بعض اكتر
بس البت لميا تخلص امتحاناتها
ربنا يخليكي وانتي كمان بد قلبك من امل القلوب اللي الواحد مكن يصادفها في حياته
___________________________

سندباد

مين احمد بقي
وكمان مين حميدة

تعرفهم؟؟
لا ان شاء الله خير وربنا يسترها بقي علي النتيجة

Mon May 28, 02:22:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

جواد بري

انت غيرته من حصان لجواد
ليه
حصان انت احسن
كنت بحس بيها بالحرية والجموح
بجد فكر ترجعه تاني
اه بجد بس ربنا يسترها بقي علي النتيجة
هههههههههههههه
ماهو حنفي دة ورايا ورايا
م عارفة هييبني امتي بجد
هههههههههههههه
طيبة قووووووووووووووووووي

الله يولكمك انتو بجد اللي كنتوا ناقصني
___________________________

مهندات

وعليكم السلم ورحمة الله وبركاته

ههههههههههههه
انت معايا ولا مع حنفي يا مهند
خيااااااااااااااانه
قصدك ايه يعني
دة انا متوقعه اني انجح
عااااااااااااااااااااا

Mon May 28, 02:22:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

زرديك

الله يسلمك يا عم الامور
دة يخربت ابو كدة
والله وحشتني والله يا احمد
وأس أس بجد وحشني او
الواد دة اخباره ايه يعني
الله يسلمك يا قمري
هههههههههه طبعا لازم ينور اومال ايه يعني هو انا شوية في البلد
ايه يا عمنا انت محسسني انا في عصر الجاهلية دقوا الطبول وحركات
لا حرام كل دول يتخرب بيتهم بسببي
كفاية يتخرب بيت حنفي بس
هههههههههههههههه
بعد الشر علي بيتوكم

لازم ارد عليها يا احمد
يمكن مش حد هيقرا ردي بس بجد هبقي مبسوطة وانا بعلق عليها
طبعا لازم اذلكم
هو ببلاش يعني
ههههههههههههه
الفين مرة كمان
___________________________

ما علينا

وانتي كمان وحشاني بجد
ههههههههههههههه موضوع اثانوية دة عرتوا
ربنا يكرمك يارب
وخلي بالك المرحلة دي تنم علي عبقرية فذة
ههههههههه
عامة الموضوع اللي انتي قلتي عليه ولا في غيره

Mon May 28, 02:23:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

sabsoub

الله يسلمك يا جميلة انتي
ربنا يسهل بس واخلص من التاجات اللي عندي
ربنا يخليكي يارب ومنوراني بجد
___________________________

هبة

ههههههههههههه
شفتي بقي
مفيش ايه يا منيلة انتي
مانتي كنتي مصداعاني اتصالات انتي هتمثلي
عامة انا كويسة
مثلي يا بت مثلي

Mon May 28, 02:23:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

مزمز

مزموزتىىىىىىىىىى
تصدق والله واحشني يالا
وبعدين تعالي هنا يا بيه مالها مدونتك بجد مش كنت عارفة اخشها
في ايه يا مزمو مالك
المهم بجد انا هدعيلك بجد
وربنا يوفقك يارب
الله يسلمك يا كبير
___________________________

الشنكوتي الكبير

هههههههههههههههههه بقو 108
بس ايه الكلام الكبير دة بجد
ربنا يخليك بجد
يااااااااااارب
ههههههههههههههه
يا ابني انا عايزة واحد يدعيلي يكون واصل مش صاحب مرض
شااك الله وعافاك يارب
من غير ما اسال انا عرفت بتروحله ليه
تتصوروا معايا
ماشي اصلا يوم المناقشة الكل معزوم علي مناقشتي
منورني بجد

Mon May 28, 02:23:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

نوني

الله يسلمك يا قمرة
بجد واحشاني اوي انتي كمان
يارب يا اختي يارب
ويسمع من بقك ربنا
وانتي كمان والله
اول ما افضي بس واخش علي الماسنجر هصدعك
:)
___________________________

ليندا

بجد مش عارفة اقولك ايه
برغم اني لا شفتك ولا كلمتك قبل كدة بس بجد ليكي معزة خاصة جدا
بجد بحبك جدا وكنت بفكر فيكي وانا منعزلة
وبجد احساساك وصلني اوووووووووي
وانا كمان اشتقتلك كتير
ربنا يخليكي ليا يارب

Mon May 28, 02:23:00 PM GMT+3  
Blogger أحمد said...

ويلكم باااااك يا انجى , ويلكم باك

أزيك وازاى أخبارك؟؟

كنت عايز أبعتلك تاج والله يا انجى بس قلت بلاش عشان أحسن تتدعى عليا والا حاجة وانتى بتمتحنى
ههههههههههه

Mon May 28, 02:28:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

هههههههههههه
ارحمني شوية يا احمد من تاجاتك دي
كويس انك مش عملتها دة انا عندي تاجات ما يعلم بيها الا الله
رحماااااااااك يالله
اخبارك ايه بجد

Mon May 28, 02:30:00 PM GMT+3  
Blogger صاحب البوابــة said...

الف حمداً لله على سلامتك

تحياتي أختاة لعودتك

وارجو ان تعودى لنا سريعاً بكامل طاقتك

انتظرناكِ كثيراً :)

Mon May 28, 02:55:00 PM GMT+3  
Blogger MAKSOFA said...

وانت كمان وحشتيني قوي قوي قوي

Mon May 28, 04:39:00 PM GMT+3  
Blogger شيماء الجيزى said...

انجىىىىىىىىىىىىىىى

وحشانى موت
بجد مش عارفه انا كنت ميته مشوفتش البوست الجديد
دنا كل شويه ادخل المدونه
واشوف
اخر بوست
فينك يا حبيبتى


وايه الله يخربيتك يا حنفى الله يخربيتك يا حنفى

ده حنفى ده زمنه فى الشارع

يارب تنجحى يا انوج يارب وتفضلى معانا على طول
بس ايه مصايب الامتحانات دى
يابنتى حرام انا بفكر ادخل الدراسات تانى
بتخوفينى لييييييييه

يلا ربنا معانا
سلاماتىيا قمر

Mon May 28, 05:34:00 PM GMT+3  
Blogger yasmina said...

الحمد لله على السلامة
وربنا ينجحك في امتحاناتك
سلام

Mon May 28, 05:37:00 PM GMT+3  
Blogger كراكيب عادل said...

انا مصدقت شوفت كومنت ليك في بلوج

قلت يبقي البنت رجعت من الحبس

قصدي الامتحانات
هههههههههههه

يالا بقي افتحي الدكان ورشي مية وبخري المدونة

وحشتينا

Mon May 28, 06:00:00 PM GMT+3  
Blogger linda said...

انجي
يلي بيجمعنا بعالم التدوين هو حبنا لبعض وخوفنا على بعض منغير مانعرف بعض
منغير مايكون لينا مصالح شخصية ومنغير ماتبقي انت عاوزة مني حاجة او انا عاوزة حاجة منك

وهدا الحب النقي بحملو لكل مدون عرفتوا وبتابع اخبارو

فياريت ياانجي متنقطعيش علينا تاني

Mon May 28, 06:12:00 PM GMT+3  
Blogger ذكريات said...

smraa
بجد نورتى عالم التدوين مرة اخرى بما تملكين من خفة ظل وصدقينى كشفت راسى و دعيتلك بس انا صعبان على حنفى داه انك بتدعى بخراب بيتة مع ان الراجل اصلا من قلعة الكبش واتحرق بيتة وهوا فية خراب اكتر من كدة

Mon May 28, 06:37:00 PM GMT+3  
Blogger sakayar said...

حمد لله بسكوييييييييييييت يا عم الحجز ... ليك وحشة بكسر الواو ..ربنا منعاكي ويعمر بيت حنفي بلاش تدعي ع الراجل ده غلبااااان
بس انتي أول حد يحط قانون توضأ قبل الدخول إلى بلوجتي .... جامدة بجد هههههههههههه

Mon May 28, 06:40:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

انتى اللى وحشتينا اكتر
على فكرة انا كنت مش متوضى و اتوضيت والله , هو كدة كدة المغرب قرب يأذن يعنى يا رب يا رب يا رب يا انجى ربنا يوفقك للخير يا رب
وبلاش ادعى على حنفى بقة و انا متوضى
على فكر متتعبييش نفسك فى الرد على التعليق انا مش هعد ادور علية بقى وسط كووووووووووووووووووووووووووووووول التعليقات دة كلها

Mon May 28, 07:41:00 PM GMT+3  
Blogger FATMA said...

ربنا معاكي

كنت فاكراكي كبرتي على الكلام دا

Mon May 28, 08:02:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

صاحب البوابة

الله يسلمك يارب
وانا كمان بتمني كدة
ربنا يوفقك ويينك علي اي حاجة يارب
معلش بقي الامتحانات اللي خلتين اخليكم تستونوني كتير
___________________________

مكسوفة

معلش كنت بعيدة عنك الفترة اللي فاتت عشان امتحاناتي
بس اديني رجعت اهو الحمد لله

Mon May 28, 09:29:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

شيماء الجيزي

ههههههههههه
بعد الشر عليكي يا قمري
ادي ربنا مد في حياتك اهو عشان تعرفي اني رجعت ههههههههه
يارب يا شيماء يارب
بس اهم حاجة اتوضتيتي
لالالالالالالالالالالا
اوعي يا شيماء
اوعي تعملي الحركة دي بجد
انا خايفة عليكي يا بنتي من التجربة الصعبة دي
سلاماتي ليكي انتي ا جامدة
___________________________

ياسمينا

يارب
الله يسلمك

Mon May 28, 09:30:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

كراكيب عادل

ههههههههههههههههههه
علي كدة تقولي كفارة يا انوج
اديني فتحت اهو
وبعدين خايفة افتحها وابتدي شغل تتقلب حزايني
والله انتو كمان وحشتونا
___________________________

ليندا

عندك حق يا ليندا
ربنا يزيد من محبتنا ارب
ويخليكي لينا ويليا يارب
ان شاء الله مش هيحصل تاني
هي بس فترة امتحانات وعدت

Mon May 28, 09:31:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

ذكريات

ربنا يخليك يارب
ههههههههههههههههه
اصل حنفي يستاهل كل اللي جراله
اصله كان معادي الحمار
ما علينا
المهم اني دخلت عندك وقريت كل اللي فاتني وعجبني اوي تالت بوست والباقي طبعا تحفة
ياريت تبقي تحط الكومنتات واظن يبقي كفاية اني انا اللي ادخل واعلق عندك
ولا ايه؟؟؟؟
___________________________

ساكيار وروميو

الله يسلمك يا مان
المفروض تكون بالفتحة يابيه مش بالكسرة
بس يلا هتروح من ربنا فين
وبعدين مين قالك انه غلبان دة راجل شراني وانا عارفاه
ههههههههههههه
شفت بقي اني بخترع قوانين جديدة
مش كانوا مسكوني حجة في الحكومة دي
كان زماني عمرتهالهم

Mon May 28, 09:32:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

رجب

ربنا يخليك يا فاضحني
ههههههههه
يارب يسمع منك يا محمد يارب
ههههههههههههه
خلاص هبقي اعملو كوبي وبيست وابعتهولك ايميل او اوريهولك علي الماسنجر
___________________________

توتة توتة

ربنا يخليكي
والله يا بنتي كبرت المفروض بس هتقولي ايه بقي علي المخ الزنخ
اخبارك انتي ايه

Mon May 28, 09:34:00 PM GMT+3  
Anonymous Anonymous said...

menawra mn tany!!
w7shtena de7ketek :)

Mon May 28, 09:47:00 PM GMT+3  
Blogger بيتنا القديم said...

"الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي الله يخربيتك يا حنفي"
.
.
.
.
.
مين ولامؤخذه حنفي؟!!!
تحياتي
ولكم باك
ويجعلوعااااااااااااااااااامر

Mon May 28, 09:59:00 PM GMT+3  
Blogger voice of love said...

سمرااااااااااااااا
هييييييييييييييييييه
حمدالله على السلامة
كفارة يا انوج
يارب تنجح يا تتح
انتى كمان وحشتينى موووووووت

Tue May 29, 12:55:00 AM GMT+3  
Blogger مصر هى أمى said...

حمد الله على السلامة من الامتحانات

هوا الاستاذ بتاعك معلقش ليه على البوست ده

عموما عقبال امتحانات الدكتوراة ان شاء الله اما يبقى عندك كده بتاع خمسن سنة

Tue May 29, 01:15:00 AM GMT+3  
Blogger  بسمه عبدالباسط said...

ازيك يا قمر وحشتينى
حمدالله على سلامتك

Tue May 29, 01:15:00 AM GMT+3  
Blogger Hayam said...

انا كنت حاطة تعليق هنا وكل مرة احط تعليق اقعد ادور عليه وعلى ردك مليون مرة وفي الاخر ملقيهوش هي ايه الحكاية انا شايفة بعيني مبارح كانو التعليقات مية وسبعة وحطيت تعليق وقلت فيه ربنا يوفقك وحأدعيلك واليوم مش لاقية حاجة هوا الشغل أثر على أعصابي والا إيه معتقدش لأنك داخلة على مدونتي وقايلالي شكرالأنك موجودة بالمدونة هوا فيه ايه مش عارفة عموما خلي بالك من نفسك لأنك بتاثري فينا كلنا واي حد بيخش عشان يشوف اخبارك يعني عندك مكان بقلبو وانا منغير ما احس لقيت نفسي متعلقة جدا بيكي فخلي بالك من نفسك قوي عشان احنا بنحبك

Tue May 29, 11:12:00 AM GMT+3  
Blogger momken said...

جميل اسلوبك وربنا يكون فى عون حنفى دمك زى الشربات اتمنى تسمحيلى اتابع كتابتك ديما
مبروك نهايه الامتحانات
عقبال الشهاده الكبيره

Tue May 29, 12:24:00 PM GMT+3  
Blogger محمد مصطفى said...

سمرا تاااااااااااااااااااااني
هههههههههههه
إزيك يا سمرا كفارة
حلوة وحشتوني وحشتوني وحشتووووووني دي
إنتي أوحش
هههههههههههههههههه
حمد لله ع السلامة يا ستي و عقبال الدكتوراة
بس بتقعدوا تقولوا ما حلناش ماعملناش و في الاخر بتجيبوا امتياز

Tue May 29, 01:36:00 PM GMT+3  
Blogger ذكريات said...

smraaa ok
مع انى عندى الأسباب الخاصة بى لعدم
السماح بالتعلق بس طلباتك اوامر
وشكرا لكلماتك الطيبة

Tue May 29, 05:37:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

ايبي

انتي اللي منورة يا قمرة
ربنا يخليكي يارب
___________________________

سمسم

مش مهم المهم دعواتك معانا
ثانك يو سمسم

Tue May 29, 07:12:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

voice of love

الله يسلمك
الله يخليكي
طب كنتي هاتي عيش وحلاوة
اللهم امين
وانتي كمان وحشتيني اوي
___________________________

مصر هي امي

الله يسلمك يا محمد
الاستاذ بتاعي مش موجود هربان وزعلان

يعني لما يبقي عندي 50 سنة اخد الدكتوراه
دة انا كان عندي امل اخدها قبل ما اتم التلاتين

Tue May 29, 07:13:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

بوس بوس

انتي الي وحشتيني يا قمرة
الله يسلمك
___________________________

youma

ههههههههههههه
سلامة الشوف يا حاجة
انتي كاتباه في البوست اللي فات
عامة انا كمان بحبكم اوووووووووووووي

Tue May 29, 07:13:00 PM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

ممكن

طبعا دة شرف ليا انك تتابعني
يارب
وبجد منورني وياريت تكررها تاني
___________________________

مادوو

مادوووووووووووو
تزيك انت يا محمد
ربنا يسترها انت بس ومش تقر
___________________________

ذكريات

ربنا يخليك يا رب

اصل بجد ببقي حابة اني ارد عليك وعلي كلامك وعشقك المكتوب ومرسوم علي هيئة حروف وومش بعرف
بجد اسعدتني جدا

Tue May 29, 07:13:00 PM GMT+3  
Blogger خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انوج حمد الله علي السلامه
ياااااه البلوجات كانت مضلمه من غيرك وحشتينا اوي اوي اوي اوي

ربنا يوفقك يارب و تنجحي بتفوق
والله يخرب بيتك ياحنفي ميت مره

اهه دعيت ومتوضيه كمان ، اللهم تقبل ....آمين

تحياتي يا قمر

Thu May 31, 12:09:00 AM GMT+3  
Blogger Ahmed taher said...

عودا حميدا يا انجي
وتمنياتي لكي بالنجاح ان شاء الله
في انتظار موضوعاتك الجميلة والرقيقة
تحياتي

Thu May 31, 09:23:00 AM GMT+3  
Blogger smraa alnil said...

خمسة فضفضة

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الله يسلمك يا قمر

هههههههههههه
ليه ووزراة الكهربا راحت فين

وانتي كمان يا قمر وحشانييييييييييييي اووووووووووووووووي
يارب
اللهم امين
منوراني
___________________________________

احمد طاهر

ان شاء الله يا احمد
وربنا يخليك يا رب

Mon Jun 04, 01:03:00 AM GMT+3  

Post a Comment

<< Home